loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 28 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

نیکون به‌تازگی گزارش عملکرد خود در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد روند کاهش ابعاد بازار دوربین‌ها به‌دلیل دنیاگیری ویروس کرونا تسریع شده است. در نگاه اول، آمار نیکون ناامیدکننده به‌نظر می‌رسند؛ بااین‌حال واحد تجاری تصویربرداری نیکون از بخش سخت ماجرا عبور کرده است و خودش را برای آینده‌ی بهتر آماده می‌کند.

براساس گزارش خبرگزاری Digital Photography Review، عملکرد نیکون در بازه‌ی زمانی سه‌ماهه‌ی نخست تا سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی ۲۰۲۱ داده‌های ۱ آوریل تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۱۳ فروردین تا ۱۱ دی ۱۳۹۹) را شامل می‌شود؛ زیرا نخستین و آخرین روز سال مالی نیکون به‌ترتیب اول آوریل و سی‌ویکم مارس است.

برای اینکه بهتر بفهمید عملکرد نیکون در دوران دنیاگیری ویروس کرونا چگونه بوده است، تقریبا تمامی آمار ذکرشده در این مقاله به بازه‌ی فصل اول تا سوم سال مالی ۲۰۲۱ نیکون ارتباط دارند و صرفا فصل سوم را شامل نمی‌شوند؛ زیرا صرفا با بررسی آمار فصل سوم نمی‌توان وضعیت نیکون را دقیق بررسی کرد.

گزارش عملکرد واحد تصویربرداری نیکون در فصل سوم سال مالی 2021

جدیدترین گزارش مالی واحد تصویربرداری نیکون. بخشی که با مستطیل زردرنگ مشخص شده، سال مالی ۲۰۲۱ است و جدول‌ سمت چپ همین بازه‌ی زمانی را در سال مالی ۲۰۲۰ نشان می‌دهند

درآمد واحد تصویربرداری نیکون در بازه‌ی فصل اول تا سوم سال مالی ۲۰۲۱ تقریبا ۱۱۶٫۷ میلیارد ین (۱٫۱ میلیارد دلار) بوده که درمقایسه‌با همین بازه‌ی زمانی در سال مالی گذشته، ۳۸ درصد (۷۲٫۳ میلیارد ین معادل ۶۸۵ میلیون دلار) کاهش یافته است. در همین بازه‌ی زمانی، ضرر عملیاتی نیکون ۲۸ میلیارد ین (۲۶۵ میلیون دلار) بوده که درمقایسه‌با ضرر عملیاتی فصل اول تا سوم سال مالی ۲۰۲۰ (۲۹٫۲ میلیارد ین معادل ۲۷۷ میلیون دلار) کاهش یافته است و سود عملیاتی اندک ۱٫۲ میلیارد ین (۱۱٫۳ میلیون دلار) را نشان می‌دهد. گزارش‌ها حاکی از کاهش سود عملیاتی هستند و کاهش عظیم سود عملیاتی نیکون اتفاق خوشایندی نیست.

منبع:

https://www.zoomit.ir/economics/367891-nikon-q3-fy2021-financial-report-revenue-profit-down-double-digits/

 

براساس گزارش‌های جدید، نیکون قصد دارد خطوط تولید تمامی دوربین‌ها و اکثر لنزهای خود را از ژاپن به تایلند منتقل کند. گفته می‌شود نیکون مجبور شده است در فصل دوم و سوم سال مالی ۲۰۲۱ از دست موجودی اضافی محصولاتش خلاص شود؛ زیرا در دوران اوج دنیاگیری ویروس کرونا، میزان تقاضا برای دوربین و لوازم جانی مرتبط به‌شدت کاهش یافت. با درنظرگرفتن این حقیقت که نیکون به‌صراحت می‌گوید دوربین‌های بدون آینه فروش چشمگیری تجربه می‌کنند، می‌توانیم بگوییم احتمالا اصلی‌ترین بخش کاهش فروش دوربین‌ها به محصولات DSLR ارتباط دارد. 

saqar بازدید : 34 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

معرفی کارت‌های گرافیکی سری RTX 3000 انویدیا بسیاری از گیمرها را به‌وجد آورد؛ زیرا این محصولات اجازه می‌دهند با هزینه‌ای به‌مراتب کمتر از مدل‌های پیشین بتوان بازی‌های ویدئویی را با گرافیکی بهینه‌ترشده تجربه کرد. بااین‌حال، مشکل اصلی بازار کمبود کارت‌های گرافیکی سری RTX 3000 انویدیا در انبار خرده‌فروشی‌ها است؛ به‌طوری‌که بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات انویدیا گزارش می‌دهند که همچنان کارت‌های گرافیکی جدید این شرکت را نمی‌توانند بیابند.

به‌گزارش وب‌سایت Tom’s Hardware، فروشگاه آنلاین Alternate که در چند کشور اروپایی فعالیت می‌کند، درباره‌ی منابعش در شرکت انویدیا و وضعیت نامساعد دسترسی خریداران به کارت گرافیک‌های سری RTX 30 صحبت کرده است. این گفت‌وگو به‌طورکلی در بدترشدن وضعیت عرضه‌ی این محصولات به بازار خلاصه می‌شود.

سخن‌گوی فروشگاه آلترنیت درباره این موضوع سؤال کرده است که کدام‌یک از مدل‌های سری RTX 3000 بیش از سایرین درگیر این مشکل خواهد بود که ظاهرا RTX 3080 و RTX 3060 Ti کمیاب‌ترین مدل‌های این گروه در بازار خواهند بود. این مدل‌ها به تعداد محدودی به بازار عرضه شده‌اند و این در حالی است که بیشترین حجم تقاضا را ازآنِ خود کرده‌‌اند. آلترنیت در گزارشش می‌نویسد: «امکان دسترسی به RTX 3080، به‌خصوص برای سفارش‌های جدید تقریبا صفر است. متأسفانه قیمت سفارش‌های جدید نیز در پی کمبود عرضه و فشار تقاضا در بازار افزایش خواهد یافت.»

کمبود کارت‌های گرافیکی سری RTX 3000

با اینکه وضعیت تأمین تقاضای RTX 3070 و RTX 3090 نیز چندان جالب نیست، تعداد افراد حاضر در صف تقاضای خرید این کارت‌ها به‌اندازه‌ی دو مدل قبلی زیاد نیست. کمبود چیپ‌های الکترونیکی در بازار از زمان شیوع ویروس کرونا به صنایع متعددی آسیب زده است؛ ازجمله صنعت بازی‌های ویدئویی و صنایع خودروسازی. به‌همین‌دلیل، بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان مجبور شده‌اندشده‌اند میزان تولید خودروهایشان را متوقف کنند یا کاهش دهند.

این مشکل با نزدیک‌شدن به موعد سال نو چینی در ۱۲ فوریه‌ی ۲۰۲۱ و تعطیلی چندروزه‌ی کارخانه‌های تولیدی تشدید شده است. تعطیلات عید کشور چین ممکن است تا دو هفته به‌طول بیانجامد. درضمن، به‌طورکلی کمبود مواد اولیه تولید کارت گرافیک‌ها نیز مزید بر علت شده است.

علاوه‌براین، افزایش ارزش ارزهای دیجیتالی ازقبیل بیت‌کوین و اتریوم موجب شده است ماینرهای ارزهای رمزگذاری‌شده به‌صورت عمده کارت گرافیک‌های قدرتمند گیمینگ را بخرند. حتی برخی از این افراد، به لپ‌تاپ‌های مجهز به کارت گرافیک‌های امپر روی آورده‌اند تا با استفاده از آن‌ها اتریوم استخراج کنند.

منبع:
saqar بازدید : 91 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)
شرکت ال جی از عرضه یک گوشی تاشوی جدید در سال ۲۰۲۱ خبر داده است. این شرکت امسال با عرضه گوشی‌های پرچمدار وینگ و ولوت سال موفقی را پشت سر گذاشت. 

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، ال جی وعده داده که گوشی تاشوی جدید این شرکت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید. البته گفته می‌شود که این گوشی از جمله گوشی‌های گران قیمت ال جی خواهد بود.

 

ال جی همچنین قصد دارد یک گوشی پرچمدار جدید هم در سال ۲۰۲۱ عرضه کند که فعلاً رنگین کمان یا رین بو نامگذاری شده است. این گوشی از نظر امکانات مشابه با گوشی وی ۶۰ ال جی توصیف شده است. همچنین گفته می‌شود که در این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون ۸۷۵ استفاده شده است. در عین حال در مورد سایر امکانات این گوشی خبر دقیقی در دست نیست.

 

برای گوشی تاشوی ال جی فعلاً نام پروجکت بی انتخاب شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی در مارس سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید. ال جی به دنبال عرضه تلویزیون لوله شدنی نیز هست که قرار است زمستان در دسترس عموم قرار بگیرد.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064351.html

saqar بازدید : 28 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)
یک شرکت تجاری از تولید دوربینی حرفه ای با دقت 151 مگاپیکسل برای تهیه عکس هایی با دقت فوق العاده خبر داده است. این دوربین حدود 59 هزار دلار قیمت دارد. 

به گزارش فارس به نقل از سی نت، دوربین 151 مگاپیکسلی فازوان ایکس تی، اگر چه به اندازه یک خودروی برقی تسلا قیمت دارد، اما جزئیات حیرت آوری را از طبیعت و محیط اطراف ثبت می کند.

 

این دوربین برای ثبت تصویر از نقاط شهری، محیط های صنعتی، مناظر طبیعی و غیره کاملا مناسب است. در این دوربین از حسگر پردازش تصویر بزرگ و دقیق آی کیو 4 استفاده شده است. این حسگر 2.5 برابر حسگرهای مورد استفاده در دوربین های معمولی است.

 

* ویژگی های این دوربین

 

دقت هر یک از عکس های گرفته شده با این دوربین 14204 در 10652 پیکسل بوده و با زوم مکرر بر روی این تصاویر کماکان جزئیات زیادی قابل مشاهده هستند.

 

 

این دوربین به تنهایی 58990 دلار قیمت دارد. اما کاربر برای استفاده بهینه از آن باید یکی از لنزهای 23، 32 یا 50 میلیمتری را خریداری کند که هر یک از این لنزها حداقل 11990 دلار قیمت دارند. همچنین خرید لنزهای تله فوتو برای این دوربین هم 13 هزار دلار هزینه دارد. لذا باید برای تکمیل تجهیزات این دوربین بیش از 80 هزار دلار هزینه کرد. حجم هر یک از عکس های این دوربین از 200 مگابایت فراتر می رود.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11064365.html

saqar بازدید : 27 سه شنبه 21 بهمن 1399 نظرات (0)

راه اندازی یک کسب و کار جدید کاری مشکل و پر خرج است، و نیازمند به کارگیری راهنمایی یک مشاوره کارشناس کسب و کار است. ولی خیلی افراد فکر می کند خرج مشاوره سوداگری بسیار است و سراغ استفاده از نظرات یک مشاور برای بیزنس خود نمی‌روند اما غافل از اینکه درصورت ندانستن نکات مهم سوداگری باید هزینه های بیشتری مشاوره کسب و کار رایگان بابت اشتباهات خود در این مسیر بپردازند.

 

 

 

برای گرفتن مشاوره رایگان کسب و کار هم الان با ما تماس بگیرید

 

 

یک مربی و مشاور ایجاد اشتغال و کسب و کار buildfire می‌تواند گذرگاه جنبش را برای کسب و کارها بهتر نشان دهد و کسب و کار ها آسان تر بتوانند به شکوفایی و کسب درآمد اغلب برسند.

 

یک مربی و مشاور می تواند با راهنمایی‌های خود موانع را از سر مسیر سوداگری و اشخاص بردارد.

 

مشاوره سوداگری در چه مواردی می تواند شما ارشاد کند؟

مشاوره سوداگری و تجارت در گویه های ذیل می تواند به شما راهبری ارائه دهد:

 

چگونه و با استفاده از چه راهکار هایی می توانید از رقبا سبقت بگیرید.

چه راهبرد هایی می تواند بهره بازار را به سود کسب و کار شما افزایش دهد؟

ارائه راهکارهایی که می تواند به وفادار سازی مشتری بینجامد.

چگونه می توان، اعتبار برند خویش را افزایش دهید.

چگونه و با چه شیوه هایی می تاب بازاریابی کرد؟

چه محیط‌ هایی برای تبلیغات مناسب است و چه میزان تبلیغات برای کسب و کار مفید است؟

ارائه برنامه های سودمند برای بازداری از تفریق خرج های اولیه.

دریافت راهنمایی و تدبیر هایی که به افزایش درآمد می انجامد.

دریافت راهنمایی و مشاوره در ارتباط با ی مدیریت شبکه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال.

گسترش خدمات به مشتریان، در صورتی که نیاز به افزایش توان و درآمد نباشد.

و موارد دیگر که بی گمان برای کسب و کار شما مفید خواهد بود…

خدمات مشاوره کسب و کار

خدمات مشاوره سوداگری در گروه آموزشی 

هدف ما کمک به آغاز،رشد و گسترش  کسب و کارها است legalzoomfree و آماده هستیم با ارائه خدمات مجانی مشاوره ایجاد اشتغال و مشاوره کسب و کار  به جامعه کسب و کاری مملکت کمک کنیم.

 

تجارب سالیان پسین ما در فرمایش مشاوره اثر می دهد که عدم هستی مراکز مشاوره جامع ایجاد اشتغال یکتا از انگیزه ها ناکامی کسب و کارهای حقیر و میانه است.

 

گروه آموزشی و تحقیقاتی با قصد ارائه تدبیر جامع برای کارآفرینان آمادگی دارد الی با ارائه خدمات رایگان مشاوره ای به سوداگری های نوپای مملکت کمک کند.

 

 

 

رفع مشکلات کسب و کار ها

رفع مشکلات سوداگری ها

 

 

ما در گروه آموزشی پژوهشی با ارائه‌ی راهکارهای علمی و عملی به شما کمک می‌کنیم الی بیزنس خود را راه اندازی کنید و دشواری ها سوداگری خود را بر طرف کنید. 

 

سرفصل های خدمات عارضه یابی و رفع عارضه گروه آموزشی پژوهشی 

خدمات عارضه یابی و رفع عارضه در دسته بندی های گوناگون اعم از مدیریتی، بازاریابی و فروش و تبلیغات، فرآوری و R&D، منابع انسانی، سیستمی و ساختاری (چارت، فلوچارت، مالی، حقوقی) و دیجیتال مارکتینگ ارائه می گردد که در پیوستگی سرفصل خدمات هر یک از پهنه های ذکر شده را خواهید دید.

 

لازم بذکر هست که تعداد زیادی از خدمات ارائه شده در سرفصل های ذیل، قابلیت برگزاری دوره های آموزشی را نیز دارا بوده که تا کنون دوره های موفقی در بسیاری از حوزه های مذکور، برگزار شده است.

 

عارضه یابی گستره تولید

در پروسه عارضه یابی و رفع عارضه این گستره فازهایی از قبیل برنامه ریزی، تامین، تولید، حفاظت و تعمیرات و انبار در نظرگرفته شده است.

 

عمده خدمات گستره فرآوری و R&D عبارتند از :

مشاوره سیستم های مدیریت کیفیت (سری ایزو)

راه اندازی سیستم کدینگ انبار

راه اندازی سیستم ارزیابی تامین کنندگان

راه اندازی سیستم ۵S

راه اندازی سیستم برنامه ریزی فرآوری (BOM, OPC, …)

آدیت فرآیند تولید

ممیزی داخلی

راه اندازی سیستم حفاظت تعمیرات

استقرار MFCA (استاندارد ۱۴۰۵۱ و ۱۴۰۵۲)

کنترل پروژه

کنترل موجودی

کنترل کیفیت

طراحی و استقرار سیستم مدیریت دانش

آنالیز چگونگی کسب و کار

آنالیز وضعیت سوداگری غلامرضا ایسوند

 

 

حوزه مدیریت

خدمات پهنه مدیریتی بیشتر در حوزه مدیریت کلان صورت می پذیرد. به تجربه سالیان به این نتیجه دریافتی ایم که نگرش مدیریت ارشد سازمان، در کل تقسیم ها ریشه می دواند. بعد این حوزه یکتا از مهمترین دامنه ها در تقسیم عارضه یابی و رفع عارضه پروسه گسترش کسب و کار شرکت می باشد.

 

عمده خدمات دامنه مدیریت عبارتند از :

 

عارضه یابی و ارزیابی سازمان ۱+۵ محوره

عارضه یابی با طریق bsc

تدوین طرح کسب و کار BP

استقرار پروسه منظور گذاری و درمان کسب و کار

EFQM

منتورینگ و کوچینگ مدیران ارشد

طراحی شاخص های مهار و راندمان مدیریت

طراحی دشبورد مدیریتی مدیرعامل

 

 

حوزه منابع انسانی

ما منابع انسانی را به عنوان یکتا از سرمایه های اصلی سازمان شناخته و به هدف مدیریت و توسعه منابع انسانی کمپانی ها و کسب و کارها با دیدگاه چابک و عملیاتی، خدمات خود را از برنامه ریزی منابع انسانی و تعریف کار تا جذب و استخدام و طراحی سیستم جذب و اجرت ارائه می نماییم.

 

عمده خدمات دامنه منابع انسانی HR عبارتند از :

تدوین شاخص های راندمان HR

برنامه ریزی منابع انسانی

تجزیه تحلیل پیشه (تدوین شرح کار و شرایط احراز شغل)

کارمندیابی، جذب و استخدام منابع اثربخش و کارآمد

معارفه و تعلیم منابع انسانی بر پایه محتوای کسب و کار

راه اندازی سازوکار ارزیابی عملکرد منابع انسانی

استقرار سیستم حقوق و دستمزد

استقرار سیستم تنبیه و پاداش

تدوین آئین نامه انضباطی

تهیه شناسنامه شغلی

 

 

چگونه فروش خویش را افزایش دهیم؟

آموزش فروش بیشتر

حوزه بازاریابی و فروش

مشکل بسیاری از شرکتهای کوچک و میانه در دسته بازاریابی و فروش می باشد. رشد و گسترش شرکت مستلزم داشتن طرح مدون بازاریابی و فروش و سازمانی قدرتمند جهت اجرای طرح های بازاریابی می باشد.

 

گروه آموزشی سربلندی دارد با طراحی و اجرای پروژه های گوناگون در این تقسیم همراه سازمان شما باشد. دیده شدن محصول یا خدمت در دنیای امروز وجه تمایز کمپانی های کامیاب با شرکت های رو به افول می باشد. به این هدف ارائه خدمات در گستره تبلیغات با محوریت تهیه طرح تبلیغات کمپانی ها و بالاخص شرکت های فناور در اجازه پیشه گروه آموزشی پیمان دارد.

 

عمده خدمات در دامنه بازاریابی، فروش و تبلیغات بر این پایه اند :

تدوین بوم کسب و کار

طراحی و تاسیس سازمان فروش (مویرگی)

طراحی سیستم حقوق و پورسانت تیم فروش و درگاههای فروش

تدوین راهبرد های بازاریابی

مطالعات و تحقیقات بازار

تحقیقات بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی MP

تدوین برند بوک واستراتژی برند

طراحی و اجرای برنامه ها و راهکارهای فروش

راه اندازی سیستم CRM

راه اندازی باشگاه مشتریان

طراحی و اجرای برنامه تبلیغاتی با متد ۵M

تهیه متریال پرزنت و شناسایی شرکت و محصول

طراحی کمپین تبلیغاتی

تدوین طرح روابط عمومی

تدوین استراتژی و برگزاری سمینار، همایشات و رونمایی

رفع مشکلات سیستمی و ساختاری

یکی از اصول اولیه مدیریت سوداگری و شرکت؛ طراحی چارت، فلوچارات سازمانی، داشتن سیستم مالی، مالیاتی، حقوقی و قراردادهای صحیح است. گروه آموزشی با ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه تهیه گونه ها طرح های امکان سنجی فنی و اقتصادی پیش از راه اندازی کسب و کار، به مدیریت و تفریق ریسک کسب و کار شما کمک می کند.

 

عمده خدمات دامنه سیستمی و ساختاری عبارتند از :

 

تدوین چارت و ساختار سازمانی

مهندسی فرآیندهای سازمانی، سازوکار های اجرایی، سیستم سازی و مستند سازی

طبقه بندی مشاغل

طراحی الگوهای سازمان یادگیرنده

پیاده سازی سیستم های سهم وری

طراحی، برنامه ریزی و کنترل پروژه

طراحی برنامه مالی

طراحی منابع مالی

طراحی و برپایی امور حسابداری/ اتمام امور مالی

انجام امور مالی/ ثبت سیستمی اسناد مالی

انجام امور حقوق و دستمزد

راه اندازی یکتا امکان سنجی

ارزیابی و مدیریت ریسک

تدوین طرح امکان سنجی اقتصادی

حقوقی و قراردادها (ثبت و تنظیم قراردادهای تجاری و پرسنل)

دیجیتال مارکتینگ 

همانطور که می دانید وبسایت و شبکه های اجتماعی و … ویترین کسب و کار و شرکت یا سازمان شما بوده و از طرفی هم با پروا رشد روز افزون تمایل کاربران به به کارگیری فضای مجازی و اخذ خدمات از این بستر، اهمیت کار و جنبش در این بستر دو چندان شده است. الی جایی که بیشتر کاربران خدمات و محصولات شما را با پروا به وضعیت برند کسب و کار شما در فضای مجازی، قضاوت کرده و نسبت به میزان ارتباط با شما تصمیم می گیرند.

 

خدمات این پهنه مکمل بخش آفلاین مارکتینگ بوده و البته از راهبرد احسن گردآور نیز تبعیت خواهد کرد.

 

عمده خدمات حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این پایه اند :

طراحی و مدیریت وبسایت

UI/ UX/ UX PITCH

تولید درونمایه (متن، صوت، تصویر)

آشنایی با اصول dm

SEM بازاریابی توسط موتورهای جستجو

SEO بهینه سازی برای موتورهای جستجو

سوشیال مارکتینگ

بلاگ مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ

تبلیغات (بنری، کلیکی و …)

موبایل مارکتینگ

 

 

بهترین رایزن سوداگری کیست؟

بهترین مشاور کسب و کار کسی است که علاوه بر ادب و تجربه، دلسوز نیز باشد و کاسبی مخاطب خویش را کسب و کار خود بداند و دلسوزانه در جهت درمان سوداگری مشتری خویش سعی کند.

 

در صورتی که برای اشاعه کسب و کارتان با مشکل موجه هستید و احتیاج به مشاوره دارید می توانید از مشاورین گروه آموزشی تحقیقاتی استفاده نمایید.

 

مشاوره تاسیس و رشد کسب و کار

 

ما و همکارانمان در گروه آموزشی پژوهشی ،به شما کمک خواهیم کرد الی سوداگری خود را شروع کنید و به درآمدزایی برسانید.

چگونه سوداگری خویش را رونق دهیم – مشاوره رونق کسب و کار

 

 

 

مشاوره مجانی سوداگری برای اینکه در کسب و کار خود موفق شوید نیاز به یک رایزن با تجربه دارید. گروه آموزشی پژوهشی تعلیم و مشاوره کسب و کار در ایران. هدف ما در گروه آموزشی تحقیقاتی کمک به آغاز،رشد و گسترش  کسب و کارها است و حاضر هستیم با ارائه خدمات رایگان مشاوره ایجاد اشتغال و مشاوره کسب و کار  به جامعه کسب و کاری مملکت کمک کنیم.

saqar بازدید : 26 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

مرکز تماس دارای خاصیت توان حمایت از تعداد قابل‌توجهی از تماس‌های هم‌زمان، نمایش وضعیت آن‌ها، مسیردهی هوشمند هر تماس به پاسخگوی واجد شایستگی و ثبت و گزارش‌گیری جزییات دقیق تماس‌ها هستند و بیشتر در محیط‌هایی که در آن اپراتورها در حال تماس گرفتن یا دریافت تماس می‌باشند تاسیس می‌شود. با توجه به حجم فعالیت‌های یک مرکز تماس، تعداد کارمندان از شماری محدود تا هزاران تن متغیر است.

بنا بر نیازهای شرکت، مراکز تلفن قابلیت دریافت تماس و یا برقراری تماس‌های بیگانه را دارند. بانکی که شماره دسترسی رایگان را در برگزیدن مشتریان قرار می‌دهد اغلب بر روی تماس‌های ورودی تمرکز دارد. در این مورد اپراتورها می‌توانند پاسخگوی پرسش مشتریان در زمینه‌های مختلف از قبیل موجودی حساب یا تقاضا وام از طریق تلفن باشند.

برخی از مراکز بر تماس‌های بیگانه تمرکز دارند. مراکز آمارگیری که در آن اپراتورها برای پرسیدن پرسش‌های مربوط به سوژه آمارگیری، از طریق تلفن با مردم تماس می‌گیرند.

امکانات کال سنتر

مسیریابی و توزیع مترقی تماس‌های دریافتی

آگاه بودن از چگونگی سیستم از راه بررسی همیشگی (مانیتورینگ)

مدیریت اپراتورها

استفاده از ابزارهای تحلیلی و گزارش‌گیری پیشرفته

امکان شنود و ضبط مکالمات

کمپین‌ها

ارزیابی و افزایش بهره‌وری اپراتورها

برقراری ارتباط با سیستم‌های ثالث (CRM)

منبع:

https://avashnet.com/setting-up-call-center/

saqar بازدید : 31 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

کوالکام ضمن انتشار گزارش مالی درخشان خود برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰، نسبت به عدم توانایی در پاسخگویی به تقاضای بالا و احتمال کمبود چیپ در نیمه اول سال ۲۰۲۱ هشدار داد.

به گزارش بلومبرگ، کوالکام مثل اکثر تراشه‌سازها تولید محصولات خود را به شرکت‌های دیگر مثل TSMC و سامسونگ واگذار می‌کند. تلاش این شرکت‌ها برای پاسخگویی به تقاضای شدید تاکنون ناموفق بوده و سبب اعتراض شرکت‌های اتومبیل‌سازی شده است. کریستین امون، مدیرعامل کوالکام دلیل این کمبود را توضیح می‌دهد.

 

 

 

امون می‌گوید زمانی که اوایل سال ۲۰۲۰ ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، تقاضا برای چیپ کاهش یافت. اما دورکاری و تحصیل از راه دور تقاضا برای کامپیوترها و عدم تمایل مردم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی تقاضا برای اتومبیل‌های شخصی را به شدت زیاد کرد. این موضوع سبب شده تا صنعت اتومبیل و کامپیوتر سفارشات چیپ را به طور ناگهانی افزایش دهند.

 

امون می‌افزاید سفارشات چیپ‌های کامپیوتری، اتومبیل و دیگر لوازم مبتنی بر اینترنت به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته که برای تولید اکثر آنها تنها چند کارخانه در آسیا وجود دارد، بنابراین صنعت نیمه رسانا در معرض خطر کمبود چیپ قرار دارد. البته او اضافه می‌کند که وضعیت در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ بهتر خواهد شد.

منبع: 

https://digiato.com/article/2021/02/06/%da%a9%d9%88%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%da%a9%d9%85%d8%a8%d9%88%d8%af-%da%86%db%8c%d9%be-%d9%87%d8%b4%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d9%85%db%8c%d8%af%d9%87%d8%af/

saqar بازدید : 16 یکشنبه 19 بهمن 1399 نظرات (0)

چندین ماه پیش انویدیا خرید شرکت ARM از سافت بانک را تایید کرد و برای این معامله ۴۰ میلیارد دلار هزینه می‌پردازد. با این وجود هنوز چنین قراردادی نهایی نشده و حالا طبق گزارشی جدید، اتحادیه اروپا و بریتانیا می‌خواهند بطور دقیق چنین معامله‌ای را بررسی کنند.

طبق این گزارش جدید، اتحادیه اروپا و بریتانیا برای چنین تحقیقی آماده می‌شوند و شاید برای این معامله‌ شرایطی درنظر گرفته شود. این بررسی دقیق پس از آن صورت می‌گیرد که برخی شخصیت‌ها و کمپانی‎‌ها چنین ادغامی را به معنای انحصار انویدیا در بازار اعلام کرده بودند.

این تحقیق و بررسی در اول راه قرار دارد و حتی هنوز در بروکسل ثبت نشده. هم اکنون سازمان رقابت و بازارهای بریتانیا در حال جمع‌آوری بیانیه از سوی شرکت‌های مختلف است تا به دیدگاه آن‌ها درباره چنین معامله‌ای دست پیدا کند. در گذشته رقبای انویدیا خواهان جلوگیری از چنین قراردادی شده بودند، بنابراین در بیانیه‌ آن‌ها چنین درخواستی احتمالا وجود خواهد داشت.

سال گذشته میلادی هم‌بنیانگذار ARM در نامه‌ای به کمیته امور خارجی بریتانیا اعلام کرده بود که چنین قراردادی باعث حکمرانی انویدیا در بازار پردازنده‌ها می‌شود و یک انحصار آمریکایی دیگر در دنیای فناوری شکل می‌گیرد. ARM برای شرکت‌های زیادی مجوز استفاده از طراحی صادر کرده که یکی از آن‌ها، انویدیا است، بنابراین انودیا با تصاحب ARM مسئول چنین مجوزهایی می‌شود.

مدیرعامل انویدیا، «جن سون هوانگ» در گذشته گفته بود که این کمپانی مدل صدور مجوز ARM را نگه می‌دارد و همچنان مشتریان به آن‌ها دسترسی خواهند داشت.

 

انویدیا
 

 

سخنگوی این کمپانی نسبت به چنین تحقیق احتمالی واکنش نشان داده و گفته چنین بررسی دقیقی را درک می‌کند:

«فرایند رگولاتوری همانطور که برنامه‌ریزی کرده بودیم، در حال پیشرفت است. ما کاملا درک می‌کنیم که دولت‌ها و رگولاتورهای مرتبط باید این معامله را همراه با جزئیات بررسی کنند، چرا که یک قرارداد قابل توجه است.»

با وجود اینکه انویدیا به عدم تغییر مدل تجاری ARM اشاره کرده و اروپا و بریتانیا احتمالا با برخی تغییرات یا دریافت امتیازات چنین معامله‌ای را تایید می‌کنند، اما شاید در آینده چنین شرایطی زیرسوال بروند.

منبع:
saqar بازدید : 46 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

همان‌طور که بیان شد، طراحی وب سایت به معنی طراحی، ساخت و راه‌اندازی یک وب‌سایت یا بهینه‌سازی یک سایت کهن در بستر اینترنت است.  Web Design(وب دیزاین) شامل 4 مرحله اصلی است که در ادامه هرکدام را شرح می‌دهیم.

مرحله 1: طراحی وایر فریم

ابتدا با پروا به نوع سایت و دربایستن مشتری، یک نمای کلی از طراحی سایت در کرج آوش تک سایت طراحی می‌کنیم. این نما دربرگیرنده یک نقشه کلی از صفحات سایت و تعیین جایگاه و چیدمان المان‌ها و عناصر گوناگون است. این مرحله از طراحی تارنما «طراحی وایرفریم» اسم دارد.

مرحله2: طراحی گرافیک سایت

پس از مشخص شدن محل قرارگیری عناصر سایت، باید سایت را طراحی کنیم. در این مرحله با توجه به نوع کسب‌‌وکار اینترنتی و با به کارگیری نرم‌افزارهای مخصوص رنگ‌بندی و گرافیک سایت طراحی می‌شود.

مرحله3: کدنویسی و برنامه‌نویسی

باتوجه به سایت طراحی شده و نیاز مشتری، در این مرحله می‌توان از روش‌های مختلفی برای مدیریت سایت کاربرد کرد. سیستم‌های مدیریت درونمایه همانند وردپرس و یا طراحی یک فریم ورک اختصاصی برنامه‌نویسی. تصمیم‌گیری در این بخش طبق هزینه‌ها و نیاز مشتری صورت می‌گیرد.

مرحله4: راه‌اندازی سایت

پس از انجام 3 مرحله قبل، به راه‌اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت می‌پردازیم. در این مرحله پس از جاسازی یک «هاست» و «نام دامنه مناسب»، سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم پیمان می‌دهیم.

saqar بازدید : 33 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

دیفای از بلاک‌چین، تکنولوژی پشت پرده‌ی بیت‌کوین، الهام می‌گیرد. این تکنولوژی به چندین نهاد اجازه می‌دهد کپی تاریخچه‌‌ی تراکنش‌ها را نگه ‌دارند؛ این بدان معنی است که توسط منبعی مرکزی و واحد کنترل نمی‌شوند. این امر از آن لحاظ مهم است که سیستم‌های متمرکز و مسئولان انسانی باعث محدود شدن سرعت و کاهش پیچیدگی تراکنش‌ها و در عین حال، کاهش کنترل کاربر روی پول می‌شوند. دیفای از این لحاظ منحصربه‌فرد است که کارکرد بلاک‌چین را از یک سیستم انتقال پول ساده به سیستم‌های مالی پیچیده تبدیل می‌کند.

رمزارزها عهد بسته‌اند که پول و پرداخت‌ها برای همه فارغ از مکان آن‌ها، به‌صورت جهانی در دسترس باشد. امور مالی غیر‌ متمرکز یا دیفای (DeFi) و جنبش مالی آزاد (Open Finance Movement) این عهد را گامی جلوتر برده است. برای تمامی خدمات مالی مورد استفاده‌ی خود، جایگزینی جهانی و آزاد را تصور کنید. پس‌انداز، وام، ترید، بیمه و ... برای هر کس در دنیا تنها با یک تلفن هوشمند و یک خط اینترنت در دسترس خواهد بود.

این امر اکنون بر بستر قراردادهای هوشمند بلاک‌چین مانند اتریوم (Ethereum) ممکن شده است. «قراردادهای هوشمند» برنامه‌هایی هستند که روی بستر بلاک‌‌چین کار می‌کنند و می‌توانند به‌صورت خودکار زمانی‌که شرایط خاصی فراهم شد، اجرا شوند. این قراردادهای هوشمند توسعه‌دهنده‌گان را قادر می‌سازند تا قابلیت‌های بسیار پیچیده‌تر از ارسال و دریافت رمزارز را ایجاد کنند. این‌ها همان برنامه‌هایی هستند که به آن‌ها برنامه‌ی غیر متمرکز یا دَپ (DApp) می‌گوییم.

می‌توان د‌پ را به‌عنوان اپلیکیشنی در نظر گرفت که براساس تکنولوژی غیر متمرکز ساخته شده‌ است. این برنامه توسط یک نهاد یا شرکت منفرد و متمرکز کنترل نمی‌شود. (به کلمه‌ی دپ عادت کنید زیرا از این‌جا به بعد در مورد آن زیاد خواهید شنید.)

دیفای از این لحاظ منحصربه‌فرد است که کارکرد بلاک‌چین را از یک سیستم انتقال پول ساده به سیستم‌های مالی پیچیده تبدیل می‌کند.

 

شاید این مفاهیم آینده‌گرایانه به نظر برسند؛ اما وام‌های خودکار به‌طور مستقیم بین دو نفر غریبه در دو نقطه‌ی مختلف از جهان و بدون بانکی به‌عنوان واسطه، مورد مذاکره قرار می‌گیرد. بسیاری از دپ‌های در جریان کنونی، برنامه‌های غیر متمرکز دیفای هستند که ساخت ارزهای دیجیتال ثابت یا استیبل‌کوین‌ها (مانند رمزارزهایی که نرخ آن‌ها همیشه معادل دلار است)، وام دادن و کسب بهره حاصل از رمزارز، وام گرفتن، مبادله‌ی یک سرمایه به دیگری، خرید یا فروش استقراضی ( short or long ) یک‌سرمایه و به کارگیری استراتژی‌های معاملاتی خودکار و پیشرفته را امکان‌پذیر می‌سازند.

منبع: 

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 1,191
  • بازدید سال : 3,774
  • بازدید کلی : 13,620