loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 32 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

نیکون روز گذشته گزارش عملکرد سه‌ماهه‌ی سوم سال مالیِ منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) را منتشر کرد. براساس گزارش Nikon Rumors، واحد تجاری تصویربرداری نیکون در این بازه‌ی زمانی با افت درآمد مواجه شده است. البته با وجود کاهش درآمد واحد تصویربرداری، افت سود کمتر شده؛ زیرا نیکون توانسته است هزینه‌های تولیدی را پایین بیاورد.

براساس آمار، دوربین‌های بدون آینه‌ی نیکون رکوردی جدید برای فروش فصلی به ‌ثبت رسانده‌اند. Nikon Rumors می‌نویسد دوربین‌های بدون آینه و لنز‌های جدید نیکون در زمانی کوتاه به‌ فروش رسیده‌اند و رکوردی در زمینه‌ی فروش فصلی به ‌دست آورده‌اند. ظاهرا دوربین‌های Z6 II و Z7 II روی افزایش فروش محصولات نیکون اثر محسوسی گذاشته‌اند. 

براساس آمار رسمی، نیکون در سه‌ماهه‌ی سوم سال مالی منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۱ درآمد ۱۵۰٫۶ میلیارد ین (۱٫۴۲ میلیارد دلار) و سود عملیاتی ۹٫۹ میلیارد ین (۹۳٫۹ میلیون دلار) کسب کرده است. درآمد نیکون نسبت ‌به بازه‌ی زمانی مشابه در سال مالی گذشته با افت ۲٫۸ میلیارد ین (۲۶٫۵ میلیون دلار) مواجه شده؛ درحالی‌که سود عملیاتی این شرکت با رشد ۵٫۹ میلیارد ین (۵۵٫۹ میلیون دلار) مواجه شده است.

درادامه می‌توانید جزئیات عملکرد واحد تصویربرداری نیکون را مشاهده کنید:

عملکرد نیکون / Nikon در فصل سوم سال مالی 2021

نیکون در گزارش مالی خود می‌گوید حرفه‌ای‌ها و افرادی که برای سرگرمی مشغول استفاده از دوربین می‌شوند، در بازه‌ی زمانی مورد بحث به‌آرامی تمایل بیشتری به تهیه‌ی دوربین‌ میان‌رده تا بالارده نشان داده‌اند. این شرکت ضمن اشاره به افزایش قیمت محصولات، انتظار دارد کل درآمدش در سال مالی فعلی (منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۱) به ۴۵۰ میلیارد ین (۴٫۲۶ میلیارد دلار) برسد.

منبع:
saqar بازدید : 38 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

کلاینت چیست؟

کلاینت (Client)، به سیستمی گفته می‌شود که تقاضا و تقاضایی  شرکت آوش نت دارد و این تقاضا در سرور مجموعه، پردازش و ارسال می‌شود. برای مثال زمانی که شما با کامپیوتر خویش به شبکه ای متصل هستید و از آن سهم می‌برید، سیستم شما نوعی کلاینت است.

سرور چیست؟

سرور – Server، به کامپیوتر دائم روشنی اطلاق می‌شود که طاقت سخت افزاری و نرم افزاری بالایی دارد و به عنوان کامپیوتر مرکزی، سرویس و خدماتی را به client‌ها ارائه می‌دهد. در شبکه های کلاینت سروری، هم کلاینت و هم سرور سیستم عامل مختص به خود را دارند، کامپیوترها علاوه بر اینکه به هم متصل هستند از همدیگر مستقلند یعنی اگر یک رایانه یا دستگاه دیجیتالی که به شبکه متصل است، خاموش شود یا به هر دلیل از شبکه خارج شود، همچنان شبکه پابرجاست. ولی اگر سرور از مدار خارج شود سرویس‌هایی که ارائه می‌دهد نیز از دسترس خارج می‌شوند و در روال شغل شبکه نابسامانی ایجاد می‌کند. برای مطالعه اغلب در باره سرور می‌توانید مقاله فالنیک با عنوان “سرور چیست” مطالعه کنید.

برای خرید سرور hp روی لینک بزنید.

هاست چیست؟

هاست – Host، هر دستگاه یا سیستمی که به شبکه متصل بوده و خدماتی ارائه می‌دهد و یا از خدمات و سرویس‌هایی در تو شبکه استفاده می‌کند. با این تعریف هم کلاینت و هم سرور، Host محسوب می‌شوند.

پیشنهاد مطالعهjitter چیست؛ تفاوت jitter و delay در شبکه

انواع شبکه های کامپیوتری

در این سرنوشت می‌خواهیم گونه ها شبکه کامپیوتری را بر پای بست، وسعت و اتساع بررسی کنیم:

شبکه PAN یا شبکه شخصی چیست؟

PAN مخفف عبارت Personal Area Network بوده و کوچکترین گونه شبکه است. شبکه های شخصی شامل تعداد محدودی از رایانه ها و ابزارها دیجیتال هستند که سرانجام چند متر با هم فاصله دارند و به چهره باسیم یا بی سیم به همدیگر متصل و پیوسته می‌شوند.

saqar بازدید : 23 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

راه‌های زیادی برای خیس‌شدن گوشی هوشمند وجود دارد؛ از ریختن لیوان آب گرفته تا افتادن درون استخر، همگی باعث می‌شوند دستگاه عزیز شما خیس ‌شود و در خطر سوختن قرار بگیرد. شاید برای شما نیز چنین اتفاقی رخ داده باشد؛ اما نتوانسته باشید به‌سرعت گوشی هوشمندتان را نجات دهید.

به‌گزارش خبرگزاری Wired، خوشبختانه در بعضی از گوشی‌های هوشمند جدید از ویژگی ضدآب استفاده می‌شود؛ مثل گوشی‌های هوشمند آیفون و سامسونگ گلکسی و گوگل پیکسل. میزان مقاومت تلفن دربرابر آب در مقیاس IP (محافظت دربرابر ورود) اندازه‌گیری می‌شود. اگر دستگاه شما با اعدادی مانند IP67 یا IP68 در این بخش ‌طبقه‌بندی شده باشد، می‌توانید به مقاومت آن دربرابر آب اعتماد کنید؛ اما اگر رتبه کمتری دارد یا اصلا چنین معیاری برایش در نظر گرفته نشده است، پس از خیس‌شدن گوشی باید خود را برای بدترین وضعیت ممکن آماده کنید.

هنگامی‌که گوشی هوشمند تصمیم می‌گیرد تنی به آب بزند، ممکن است به‌سرعت دست به کار شوید و سعی کنید از روش‌های مختلف برای رسیدن کمترین آسیب به آن استفاده کنید. در این موقعیت، بعضی‌ها شروع می‌کنند دکمه‌های دستگاه را بی‌دلیل فشار‌دادن یا از درگاه شارژر درون آن می‌دمند. بعضی نیز به‌سرعت سراغ سشوار می‌روند تا بتوانند با گرمای آن هرچه سریع‌تر آب‌های وارد‌شده به گوشی هوشمند را خشک کنند. درست است که تمام این‌ کارها برای آسیب‌رسیدن کمتر به دستگاه انجام می‌شود؛ اما باید گفت که این رویه‌ای اشتباه است. درادامه، روشی‌ را آموزش می‌دهیم که می‌توانید با آن تلفن هوشمند خیس‌شده خود را از خراب‌شدن نجات دهید.

فرض کنید دستگاهتان به داخل آب افتاده و اکنون زمانش رسیده است که هرچه سریع‌تر واکنش نشان دهید. مطمئنا اولین قدم این است که گوشی هوشمند خود را از آب یا محیط خیس دور کنید؛ در‌نتیجه، اگر به درون استخر افتاده یا هنوز در نوشابه‌ی ریخته‌شده غوطه‌ور است، سریعا آن را به محلی خشک منتقل کنید. پس از آن به‌یاد بسپارید که نباید هیچ‌کدام از دکمه‌های دستگاه را فشار دهید یا سعی کنید اپلیکیشنی را اجرا کنید.

در این مرحله، فقط باید گوشی هوشمند خود را بدون انجام هیچ کار دیگری خاموش و سپس باتری آن را خارج کنید. با انجام این کار احتمال اتصالی‌کردن دستگاه را کاهش دهید و تقریبا به صفر می‌رسانید. اکثر تلفن‌های هوشمند جدید از باتری‌‌های داخلی استفاده می‌کنند؛ ازاین‌رو، نمی‌توان آن‌ها را جدا کرد؛ اما برخی از مدل‌های قدیمی یا حتی جدید مانند Nokia 1.3 که تعمیرشدنی هستند، به شما امکان می‌دهند باتری را بیرون بیاورید.

منبع: 
saqar بازدید : 23 سه شنبه 14 بهمن 1399 نظرات (0)

در میان انبوهی از سریال‌های تلویزیونی همیشه سریال‌هایی با مضامین تاریخی و اسطوره‌شناسی جایگاه بسیار بالایی در میان علاقه‌مندان این سرگرمی بی‌پایان داشته‌اند. سریال‌های بسیار خوبی در دهه‌های گذشته در این ژانر ساخته و به محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان دست پیدا کرده‌اند؛ سریال‌هایی مانند سریال Game of Thrones و سریال Vikings. پس از بررسی سریال بازی تاج و تخت این بار تصمیم گرفتیم به‌بررسی یکی دیگر از سریال‌های محبوب تاریخی یعنی سریال وایکینگ‌ها بپردازیم. سریالی که توسط مایکل هرست تولید و خیلی سریع طرفداران بی‌شماری را در جهان پیدا کرد. حضور بازیگران برجسته‌ای مانند تراویس فیمل و کاترین وینیک جذابیت‌های این مجموعه تلویزیونی را دو چندان کرده است. 

این سریال تلویزیونی به داستان زندگی گروهی از وایکینگ‌ها می‌پردازد که هیچ‌وقت موفق نشده‌اند به غرب (انگلستان) سفر و آن‌جا را فتح کنند و در این سریال می‌بینیم که آن‌ها چگونه برای نخستین بار موفق می‌شوند به رهبری شخصیت رگنار لاثبروک به این مهم برسند. داستان زندگی شخصیت رگنار به‌خودیِ خود جذاب است و در این سریال علاوه‌بر آن می‌توانیم داستان وایکینگ‌ها و نبردهای آن‌ها در سرزمین‌های مختلف را تماشا کنیم. نخستین قسمت سریال Vikings در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ (۳ مارس ۲۰۱۳) روی آنتن رفت و پس از پخش ۸۹ قسمت در قالب ۶ فصل در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۹۹ (۳۰ دسامبر ۲۰۲۰) به پایان خود رسید. به‌همین‌دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله به‌بررسی نکات و حقایق جالب این سریال تلویزیونی بپردازیم؛ حقایقی که شاید از آن‌ها اطلاعی نداشته باشید.

منبع:
saqar بازدید : 29 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

دانشگاه هاروارد قصد دارد از طریق یک بالون بزرگ بخشی از نور خورشید را مسدود کند. این پروژه از ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. همچنین بیل گیتس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده از این ایده حمایت خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امسال قرار است دانشگاه هاروارد یک آزمایش بنیادی را با هدف کاهش اثرات گرم شدن کره زمین انجام دهد. در این آزمایش قرار است بخشی از نور خورشید با یک بالن بزرگ پوشیده شود. از طرفی بیل گیتس نیز به عنوان بنیانگذار شرکت مایکروسافت حمایت مالی خود را از این ایده اعلام کرده است.

قرار است آزمایش مسدود کردن با کمک یک سایبان به شکل یک بالن بزرگ در ژوئن 2021 انجام گیرد. این پروژه به نام آزمایش آشفتگی کنترل شده استراتوسفر امکان درک بهتر استفاده از ذرات معلق هوا را طی یک آزمایش علمی مهیا می کند. همچنین از طریق این آزمایش می توان مدل های رایانه‌ای پیرامون این مفهوم را بهبود بخشید. این پروژه می تواند داده هایی را از میکرو فیزیک هواپخش ها به همراه شیمی جوی که در دو مقطع مهم شبیه سازی استفاده می شود، جمع آوری کند.

 در این آزمایش یک بالن بزرگ از آسمان سوئد به پرواز در خواهد آمد. این بالون بخشی از نور خورشید را مسدود می کند. بالون با قرارگیری در ارتفاع ۱۰ کیلومتری داده‌هایی را از واکنش‌های شیمیایی استراتوسفر ثبت خواهد کرد. دانشگاه هاروارد قصد دارد در این آزمایش تنها آزمودن ابزارهای بالونی را امتحان کند. در این میان بیل گیتس نیز اعلام کرده از این پروژه حمایت مالی خواهد کر.د به نظر می رسد از لحاظ تئوری ارسال این بالون به ارتفاع مورد نظر با جلوگیری از برخورد مستقیم نور خورشید به زمین قادر خواهد بود اثرات گرم شدن کره زمین را کاهش دهد.

منبع: 

https://techna.news/harvard-will-soon-begin-a-program-to-block-sunlight-through-a-large-balloon.html

 
saqar بازدید : 29 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

فناوری جدید Air Charge شیائومی قادر است چندین گجت را به طور بیسیم و از فاصله چند متری شارژ کند. این دستگاه مزیت های بیشتری نیز نسبت به پد های شارژ فعلی خواهد داشت. یکی از آنها شارژ همزمان چند دستگاه در شعاع چند متری و با توان ۵ وات خواهد بود. این در حالی است که پد های شارژ کنونی با وجود بی سیم بودن کارایی چندانی ندارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، فناوری شارژ شیائومی قادر است بدون تماس فیزیکی و در شعاع چند متری گجت ها را با توان ۵ وات شارژ کند. طبق بیانیه شیائومی این فناوری با وجود موانع فیزیکی نیز به کار خود ادامه خواهد داد و به طور همزمان می تواند موبایل، تبلت، ساعت و مچ بند های هوشمند را شارژ کند. شیائومی اعلام کرده این فناوری می‌تواند یک اتاق را به فضای کاملاً بیسیم تبدیل کند که در آن کلیه اشیا هوشمند بدون نیاز به کابل شارژ می توانند انرژی خود را تامین کنند.

 در هر صورت این دستگاه در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه نخواهد شد. در این دستگاه از یک موقعیت یاب فضایی و مخابره انرژی استفاده شده که پیل شارژ ایزوله مخصوص شیائومی که با ۵ آنتن تداخل فاز در آن با قابلیت شناسایی مکان ثابت یا متحرک موبایل و با استفاده از آرایش کنترل فاز ۱۴۴ آنتن، میتواند امواج میلیمتری را به سمت دستگاه ارسال کند. در طرف دیگر نیز آرایشی از آنتن های مینیاتوری در دستگاه گیرنده قرار داده شده که با ارسال اطلاعات مکانی قادر است سیگنال موج میلیمتری را دریافت کرده و آن را به انرژی الکتریکی با کمک پیل شارژ و مدار رکتیفایر تبدیل کند.

این اولین باری نیست که شیائومی با معرفی یک فناوری شارژ بی سیم توانایی مهندسان خود را در این زمینه نشان داده است. برای عرضه این دستگاه در آینده نیاز به تعدادی از دستگاه های جدید خواهد بود که احتمالاً برنامه آن نیز از اهداف شیائومی محسوب می شود.

منبع:

https://techna.news/xiaomis-new-mi-air-charge-technology-with-the-ability-to-wirelessly-charge-gadgets-remotely.html

saqar بازدید : 32 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

طراحی سایت املاک ، تصور اینکه در کمترین زمان ممکن خانه یا مغازه مورد نظرتان را برای اجاره یا خرید بدست آورید، خوشحال می کند؟و یا تصور اینکه شما بعنوان صاحب ملک، بتوانید در اسرع وقت مشتری برای ملک نمونه طراحی سایت مشاور املاک خود پیدا نمایید، خرسند می نماید؟ ما این تصور را به واقعیت تبدیل ساخته ایم با :

 

آنچه در این مقاله خواهید آموخت

طراحی سایت املاک

ضرورت طراحی سایت املاک

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

طراحی وب سایت  املاک با پیام آوا

طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و websitebuilderexpert سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد. قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

 

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی webflow برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

 

طراحی سایت املاک مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.

 

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

 

درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.

فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت پیام آوا در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:

 

در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.

 

۱- طراحی بخش رزرو

 

برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

 

۲ – طراحی صفحه ارتباط با ما

 

اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.

 

۳ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

 

مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.

 

۴ – ایجاد دسته بندی

 

ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.

 

۵ – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک

 

شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.

 

۶ – طراحی صفحه جستجو

 

این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.

 

همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.

 

۷ – طراحی بخش نقشه

 

پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

 

۸ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه

 

در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.

 

۹ – طراحی بخش های تبلیغات

 

صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گزاشته می شود.

 

۱۰- طراحی صفحه محاسبات

 

در این قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون وام ملک بصورت آنلاین فراهم شده است.

saqar بازدید : 52 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

اینستاگرام اوایل امسال قابلیت جدیدی به نام "گایدز" عرضه کرد که به سازندگان محتوا اجازه می داد در یک تب اختصاصی در پروفایل کاربری خود به اشتراک توصیه ها، منابع و سایر محتوای طولانی بپردازند اما اکنون این قابلیت برای همه کاربران این اپلیکیشن قابل دسترس خواهد بود.

 

قابلیت گایدز در ابتدا برای گروهی از سازندگان فعال بود که محتوای مربوط به سلامت روان و رفاه را منتشر می کردند اما اکنون اینستاگرام اعلام کرده که این قابلیت برای همه کاربران موجود خواهد بود و گایدز دربرگیرنده انواع محتوا می شود.

 

هدف از طراحی فورمت گایدز فراهم کردن راهی برای سازندگان و بازاریابان اینستاگرام برای اشتراک گذاری محتوای طولانی در این شبکه اجتماعی است که تاکنون عمدتا روی مدیاهایی نظیر تصاویر و ویدیوها متمرکز بوده است. گایدز اینستاگرام می تواند بیشتر شبیه یک پست وبلاگ باشد زیرا شامل متن به همراه عکسها، گالریها و ویدیوهایی است که موضوع مورد بحث را به تصویر می کشند.

 

این قابلیت می تواند مدت زمانی که کاربران در اینستاگرام سپری می کنند را افزایش دهد زیرا کاربران ناچار نخواهند بود برای دسترسی به پستهای مورد نظرشان از طریق لینک قرار گرفته در صفحه سازنده محتوا یا لینک ارایه شده در استوریهای سازنده، به وب سایتها و وبلاگها بروند.

 

با توسعه بخشهای محصولات، مکانها و پستها، گایدز اینستاگرام اکنون می تواند حوزه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد. اینستاگرام می گوید استفاده از این قابلیت را راحتتر کرده است و ممکن است راهنمای محصولات در داخل بخش جدید خرید در این پتلفرم هم قرار بگیرد.

 

بازدیدکنندگان گایدز می توانند گایدز را در استوریها و دایرکتها به اشتراک بگذارند و دسترسی شان را توسعه بیشتری دهند.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065290.html

saqar بازدید : 30 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)
گوگل در یک سال و نیم گذشته در حال طراحی نسل جدید پیام رسان برای کاربران آندروید بوده تا جایگزین سرویس پیام متنی غیرمطمئن و قدیمی شود و سرانجام محصول جدید را آماده عرضه کرده است.

به گزارش ایسنا، سرویس ارتباطات غنی (RCS) گوگل پاسخ اندروید به iMessage اپل است و از همه ویژگیهایی که این روزها اکثر اپلیکیشنهای پیام رسان دارند، برخوردار است.

 

گوگل در یک پست وبلاگ اعلام کرد قصد دارد رمزنگاری سرتاسری را ابتدا برای مکالمات دو نفره عرضه کند. توضیح مذکور این احتمال را تقویت کرد که چتهای گروهی رمزنگاری شده سرتاسری هم در راه خواهد بود.

 

این سرویس در مرحله بتا برای شماری از کاربران موجود خواهد بود و در سال آینده برای همه کاربران عرضه می شود.

 

رمزنگاری سرتاسری مانع از خوانده شدن پیامهای رد و بدل شده میان دو نفر حتی توسط گوگل می شود.

 

گوگل در سال ۲۰۱۶ با عرضه اپلیکیشن Allo وارد فضای پیام رسان رمزنگاری شده سرتاسری شد. این اپلیکیشن فورا انتقاد کارشناسان امنیتی را برای عدم فعال بودن ویژگیهای امنیتی آن به صورت پیش فرض، برانگیخت. گوگل دو سال بعد این پروژه را برای همیشه کنار گذاشت.

 

 

بر اساس گزارش تک کرانچ، گوگل این بار از گذشته درس گرفته و به محض این که  RCS فعال شود، پیامهای اندروید به صورت پیش فرض رمزنگاری سرتاسری خواهند شد و به وضعیت SMS برنمی گردند مگر این که کاربر به غیرفعال کردن RCS اقدام کند.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews77333.html

saqar بازدید : 41 یکشنبه 12 بهمن 1399 نظرات (0)

اگر در جامعه ای مانند ایران حیات می کنید که دستگاه های تلفن سفارش طراحی سایت هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت در دست بیش از 90 درصد افراد موجود است باید گفت : صد در صد بله. ما در پیوسته به انگیزه ها آن خواهیم پرداخت.

 

یک وبسایت حرفه ای هویت منحصر به فرد برند شما را به عناصر بصری برگردان و تبدیل می کند. حالا شما بازار هدفی به بزرگواری همه کاربران اینترنت دارید. شما به تنهایی قادر به سپریدن این شغل نخواهید بود و بدون شک در این مسیر دربایستن به فردی متخصص خواهید داشت.

 

شما می توانید کسان متخصص خویش و فریلنسر طراحی وب سایت مورد نظر را به چهره دورکار، بسهولت و فقط با یک کلیک در وبسایت کارلنسر، جست و جو کنید.

 

اما در رابطه با خرج پروژه مورد نظر باید به این سوژه اشاره کرد که الی کران زیادی به گستره پیشه شما و کنترل تهای ویژه مورد احتیاج برای تحقق پروژه شما بستگی دارد. میزان پیچیدگی و یا سادگی تقاضا مورد نظر و هم چنین مدت زمانی را که یک طراح صرف اجرای پروژه مورد نظر شما می کند، همگی از آنگونه عناصر کارایی گذار در هزینه های شما می باشند.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 1,192
  • بازدید سال : 3,775
  • بازدید کلی : 13,621