loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 30 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)

راهکار VMware vCenter SRM یک راه حل مدیریتی Disacter recovery پیشرو در مجازی‌سازی مبتنی بر VMware است. SRM امکان هماهنگ‌سازی (Orchestration) خودکار و بررسی بلادرنگ طرح های بازیابی متمرکز را، برای همه برنامه های مجازی‌سازی شده پدید می‌آورد.

 

فروش لایسنس سیسکو

راهکار SRM طوری طراحی شده که vmware vsphere replication چیست می ‌تواند با vSphere Replication ادغام شده و مجموعه‌ی وسیعی از محصولات Array-based replication را پشتیبانی نماید.

 

ایجاد ساختار براساس vSphere و تکمیل آن با SRM می تواند هزینه‌ی (DR(catastrophe recuperation یا بازیابی پس از بحران را از طریق اتوماسیون مدیریت کارکرد و بررسی خودکار، به شدت کاهش داده و پیچیدگی پردازش های قدیمی را از بین می‌برد و این در حالی است که قابلیت پیش‌بینی سریع زمان بازیابی RTO تداوم کسب و کار را تضمین می نماید.

 

راهکار SRM چگونه کار می‌کند؟

VMware vCenter Server: نمونه‌های SRM که هم در سایت‌های اصلی و هم در سایت‌های بازیابی بسط داده می‌شوند مستقیماً با نمونه‌های لوکال vCenter Server ادغام میگردند.

 

Replication یا همسان‌سازی: SRM به یک فناوری همسان‌سازی اساسی نیاز دارد تا داده‌های ماشین مجازی (VM) را در سایت بازیابی کپی کند.

 

VSphere Replication: فناوری همسان‌سازیِ hypervisor در مجازی‌سازی، قابلیت‌های “ماشین مجازی-محور( VM-centric)”، “همسان‌سازی مستقل از ذخیره سازی با RPO یا recuperation factor goal” قابل تنظیم و “بازیابی چند گانه در لحظه ( a couple of factor-in-time )” را ارائه می ‌دهد. VSphere Replication در اکثر نسخه‌های vSphere بدون هزینه‌ی اضافی گنجانده شده است.

Array-based totally Replication: SRM از طریق یک storage Replication Adapter)  SRA)  با محصولات array-based totally replication و ذخیره سازهای 1/3-celebration  ترکیب می‌شود.

راهکار SRM

مزایای استفاده از راهکار SRM

راه حل‌های سنتی DR ، بدلیل هزینه بالا، پیچیدگی و غیر قابل اطمینان بودن معمولاً نمی‌توانند نیازهای کاری را مرتفع نمایند.

 

شرکت APK نخستین شرکت دانش محور در اجرای پروژه های انفورماتیکی کشور    

سازمان‌هایی که از راهکار SRM استفاده می‌کنند مطمئناً از RTOهای بسیار قابل پیش‌بینی با هزینه‌ و میزان پیچیدگی بسیار کمتر بهره‌مند هستند.

 

هزینه‌ی کمتر DR: ساختار SRM از طریق جایگزینی دفترچه‌ی راهنمای پیچیده با طرح های بازیابی خودکار و ساده که بدون هیچ اختلالی توان بررسی را دارند، می ‌تواند هزینه‌ی کل عملیات را تا ۵۰ درصد کاهش دهد. برای سازمان‌هایی با RPO پانزده ‌دقیقه یا بیشتر، همسان‌سازی می‌تواند با فناوری‌های مبتنی بر ذخیره‌سازی ( garage-based ) تا ۱۰ هزار دلار به‌ازای هر ترابایت داده‌ی محافظت‌شده صرفه‌جویی نماید. این راه حل ترکیبی می‌تواند بیش از ۱۰۰ دلار به ازای هر ماشین مجازی محافظت‌شده در سال صرفه‌جویی کند. این محاسبات را شرکت‌های تحقیقاتی بین‌المللی نیز تایید نموده اند.

ادغام با digital SAN تاثیرِ DR را روی نرم افزارهای تعریف شده‌ی ذخیره‌سازی و hyper-converged  که روی بسترهای استاندارد x86 اجرا می شوند، را کاهش می‌دهد. Digital SAN می‌تواند هزینه‌های کلی مالکیت را برای تجهیز ذخیره‌ساز داده های بازیابی، ۵۰ درصد کاهش دهد.

 

مستقل از سخت‌افزار و نرم افزار: ترکیب vSphere، virtual SAN و vSphere Replication ، زیرساخت DRی ایجاد می‌کند که در لایه‌های محاسباتی و ذخیره سازی کاملاً مستقل از سخت‌افزار است. SRM برای کلیه‌ی ماشین های مجازی اتوماسیونِ DR را فراهم می‌سازد.

انتخاب در همگام‌ساز: سازمان‌ها می‌توانند از همگام‌سازی جهت حذف مشکل ذخیره‌سازها و ساده‌سازی مدیریت داده‌ها با رویکرد ماشین مجازی-محور و یا استفاده از فناوری‌های مبتنی بر آرایه ( array-primarily based ) برای استحکام  سرمایه‌گذاری‌های فعلی ذخیره سازی یا تضمین به صفر رسیدن از دست دادن داده‌‌ها از طریق همگام‌سازی همزمان استفاده نمایند.

راه اندازی ساده: برخلاف راهنما های که راه اندازی را بسیار پیچیده شرح می دهد، می‌توان راه اندزی طرح بازیابی را ظرف چند دقیقه انجام داد. آماده سازی مداوم DR روی ماشین‌های مجازی جدید را می‌توان با coverageهای از پیش‌ تعریف ‌شده‌ و از طریق طرح‌های vRealize Automation به‌صورت tenant-pushed درآورد.

آسودگی خاطر:طرح های بازیابی را می‌توان از طریق اتوماسیون به تعداد دفعات و بدون ایجاد اختلال در سیستم‌های اصلی آزمایش نمود.

گزارشی دقیق از نتایج بررسی و آزمایشات، شامل RTO به‌دست‌آمده، این اطمینان را می‌دهد که اهداف DR جامه‌ی عمل پوشیده و همچنین راهی است برای نشان دادن رعایت ملزومات قانونی.

 

اجرای خودکار: با استفاده از این فناوری؛ از طریق خودکارسازی  تمام جریان کاری DR ، RTOها به حداقل رسیده و اشتباهات فرآیندهای دستی رفع گردیده است.

همچنین این اتوماسیون کاربردهای متفاوتی را هم فراهم می سازد، که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 

 جریان کاری Failover  با تاکید بر کاهش زمان بازیابی، امکان بازیابی ساختار پس از بحران یا DR را فراهم می نماید.

 

گردش کاری Migration  برنامه ریزی شده، امکان فعال سازی قابلیت اجتناب از بحران و نیز امکان داشتن یک مرکز داده پویا را بدون از دست رفتن داده‌ ها در حالت برنامه کاربردی سازگار، ایجاد می ‌نماید.

 

 DRبا استفاده از سرویس‌های Cloud: شرکت‌هایی که منابع مالی لازم برای سرمایه‌گذاری روی یک سایت ثانوی را ندارند می‌توانند از Cloud یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات به‌عنوان زیرساخت بازیابی استفاده نمایند.

 

VMware اکوسیستمی از ارائه‌دهندگان خدمات ایجاد نموده که با استفاده از SRM خدمات DR مبتنی بر Cloud ارائه می‌دهند.

 

 

راهکار VMware site recuperation چه کاربردی دارد؟

 

ویدیوهای بیشتر درباره Vmware

ویژگی‌های راهکار web site healing supervisor (SRM)

محوریت ماشین مجازی ، ذخیره سازهای مبتنی بر coverage و Replication

Replication در توپولوژی‌های انعطاف پذیر: عدم نیاز به تطابق ذخیره ساز در مبداء یا مقصد (به‌عنوان مثال از SAN/NAS اکسترنال به digital SAN)

تهیه و مدیریت همسان‌سازی در سطح ماشین مجازی؛ عدم نیاز LUNها به همگام‌سازی

تعریف policy برای ذخیره سازی جهت اعمال روی digital SAN مقصد، حین پیکربندی Replication

متمرکز سازی طرح های بازیابی

ایجاد و مدیریت طرح های بازیابی مستقیماً از واسط کاربری vSphere internet customer

از پیش تعریف کردن فرآیند بوت شدن ماشین های مجازی برای بازیابی خودکار

پیکربندی مجدد IP ها در Subnet یا آدرس ‌های منحصر به ‌فرد

محافظت و بازیابی همزمان از هزاران ماشین مجازی

آماده سازی خود کار مبتنی بر coverage ها

پلاگین ™VMware vCenter Orchestrator برای SRM

تامین tenant-pushed برای coverageهای از پیش ‌تعریف ‌شده‌ی DR از طریق تهیه طرح درvRealize Automation

بررسی بلادرنگ

بازیابی خودکار ماشین های مجازی در یک شبکه‌ی آزمایشی ایزوله و جداگانه

پاکسازی محیط آزمایش بعد از تکمیل کار

گزارش دقیق همراه با نتایج آزمایش سرور vCenter

بازیابی مشکلات پیش آمده ی پس از بحران به صورت خودکار

شروع اجرای طرح بازیابی با یک کلیک

توقف همسان سازی و ارتقاء ماشین های مجازی همسان سازی شده برای بازیابی سریع تر

اجرای اسکریپت‌ها و وقفه‌های تعریف‌شده توسط کاربر در حین بازیابی

جلوگیری از بحران و  migration های برنامه ریزی شده

توقف سرویس دهی ماشین های مجازی محافظت شده در website اصلی

همسان‌سازی ماشین های مجازی محافظت شده قبل از Migration جهت جلوگیری از از دست رفتن داده‌ها

Restart نمودن ماشین های مجازی در برنامه های سازگار

Failback خودکار

محافظت کردن مجدد از ماشین های مجازی از طریق همسان‌سازی معکوس به سایت اصلی

سایتِ failback خودکار با استفاده از طرح های بازیابی اصلی

نسخه‌های ارائه شده راهکار SRM

SRM vCenter  بر حسب نیاز سازمان ها و مشتریان در دو نسخه ارائه شده است .

 

SRM organization:

 

برای سازمان‌های بزرگ‌ طراحی شده است.

بدون محدودیت برای تعداد ماشین های مجازی محافظت شده.

SRM popular:

 

برای سازمان‌های کوچک طراحی شده است.

قابلیت محافظت ۷۵ماشین مجازی به ازاء هر سایت را داراست.

saqar بازدید : 34 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

امنیت ویپ (VOIP)

مهم ترین مسئله مدیران فناوری اطلاعات درباره سیستم تلفن VoIP و البته امنیت ویپ  است. آیا استفاده از سیستم VoIP امن است؟ این سوال یکی از دغدغه های اصلی مدیران فناوری اطلاعات و مدیران مشاغل مختلف است. در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چگونه می‌‌توانید حریم خصوصی سیستم تلفن مبتنی بر SIP خود را حفظ نمائید و امنیت ویپ  را ارتقا دهید.

https://avashnet.com/is-voip-safe/

دنیای امروز با گسترش و ورود شبکه و اینترنت به فضای انواع کسب و کارها، نسبت به برقراری ارتباطات گسترده و یکپارچه، احساس نیاز می کند. استفاده از سیستم‌‌ های تبادل اطلاعات قدیمی، رفته رفته کاهش پیدا می‌‌کند و این تجهیزات جای خود را به تجهیزات برتر و جدیدتر می‌‌دهند.

 

امنیت در ویپ

یکی از این دستگاه ‌‌های قدیمی که به ‌‌دلیل محدودیت‌‌های بسیار خود و هزینه ‌‌های بالا برای استفاده و نگه‌‌داری، کم کم کنار گذاشته خواهد شد، سیستم‌‌های تلفن سنتی هستند که امروزه جای خود را به سیستم‌‌ های ویپ داده اند.

 

استفاده از سیستم ویپ دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه ‌‌جویی در هزینه‌‌ ها و ارسال و تبادل اطلاعات در هر مکان و زمان است؛ اما تامین امنیت ویپ  نیز مسئله مهمی است که باید به آن پرداخته شود. امروزه با گسترش تهدیدات و حملات مختلف و گسترده از سوی مهاجمان و کلاهبرداران، تامین امنیت یک سیستم به اندازه نصب و راه‌‌اندازی آن حائز اهمیت است.

 

استفاده از سیستم ویپ  قطعا دارای مزایای بسیاری از جمله صرفه‌‌جویی در هزینه، راه‌‌اندازی و ارتقا آسان است. ما در این مقاله به معرفی انواع تهدیدات و حملات تاثیرگذار بر امنیت ویپ خواهیم پرداخت.

 

چگونه امنیت voip را تامین کنیم

 

چرا تامین امنیت VoIP اهمیت دارد؟

با وجود مزایای بسیار زیاد سیستم ویپ مانند صرفه‌‌جویی در هزینه ‌‌ها و عملکرد آن، استفاده از سیستم‌‌های تلفن VoIP می تواند نگرانی‌‌های امنیتی بسیاری را برای کاربران خود ایجاد نماید. با این وجود مدیران فناوری اطلاعات و مدیران مشاغل باید بدانند که سیستم تلفن مبتنی بر ویپ خود در برابر تهدیدات امنیتی مقاوم است.

 

با توجه به این‌‌ که در واقعیت هیچ سیستم تلفنی غیرقابل نفوذ نیست، تامین امنیت VOIP یک هدف متحرک با موضوعات جدید است که هر روز نکات مرتبط با آن، بررسی و بروز رسانی می‌‌ شود.

 

صرف نظر از این مسئله، برای حفظ امنیت بیشتر، باید سیستم امنیتی تلفن خود را مقاوم کنید و برای اطمینان از امنیت VOIP که سرویس تماس شما است، باید از همه موارد امنیتی از جمله موارد امنیتی برتر، تاکتیک‌‌های کاهش سرعت و غیره استفاده نمائید.

 

تامین امنیت برای هر تجارت و کسب و کار ضروری است. در واقع فرقی نمی‌‌کند که شما سازمان بزرگی داشته باشید یا یک تجارت کوچک؛ اختلال در سیستم تلفن شما نتیجه‌‌ای فاجعه بار برای کسب و کارتان به‌‌ همراه خواهد آورد.

 

به‌‌طور کلی می‌‌توان گفت که نه تنها کیفیت انتقال صدا از طریق اینترنت و سیستم ویپ  هیچ تفاوتی با تلفن‌‌های سنتی ندارد، بلکه هزینه ‌‌های پایین ‌‌تر و مزایای بسیار ویپ توانسته است صاحبان مشاغل را به سمت خود جلب کند.

 

اهمیت تامین امنیت voip 

 

اما همیشه تامین امنیت در نگاه اول مشکل خواهد بود. صنایع خاص بیش از سایرین تحت تأثیر قرار می گیرند. شرکت‌‌های بهداشتی، مالی و انرژی نیز تقریبا از مهم‌‌ترین اهداف حملات سایبری هستند.

 

بر خلاف سایر تهدیدات امنیتی  موجود در فضای فناوری اطلاعات، Voice over IP فرصت‌‌های جدیدی مانند رهگیری تماس، جعل هویت شناسه تماس گیرنده و حملات سرویس عملیاتی DoS را برای کلاهبرداری توسط مهاجمان سایبری ایجاد می کند.

 

قطعا امنیت VoIP فقط شامل رمزگذاری روی تماس‌‌ها نیست؛ درواقع بستری از شبکه که اطلاعات صوتی و متنی از طریق آن منتقل می‌‌شوند نیز، باید مطمئن باشد. بدیهی است که در صورت به خطر افتادن بستر ارتباطی، تجارت شما نیز می تواند درگیر حملات بیش‌‌تری شود.

 

اما خبر خوب در اینجا این است که استفاده از VoIP، امروزه حتی پس از دو دهه آزمایش کاملا ایمن است. به‌‌طور کلی می‌‌توان گفت که ارائه دهندگان خدمات VoIP بسیار ایمن هستند؛ حتی اگر ماهیت تهدیدات امنیتی همچنان در حال رشد، توسعه و تکامل باشد.

 

 

 

 

به دنبال خدمات VoIP هستید؟

ما با بهره‌گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده و همچنین با تکیه بر اصل مشتری‌مداری مدعی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به شما می‌باشیم.

برای مشاوره رایگان، همین الان با ما تماس بگیرید.

خدمات ویپ

۰۲۱۲۸۴۲۷۹۹۷

تهدیدات امنیتی برتر جهت امنیت ویپ

مهاجمان و کلاهبردارن می ‌‌توانند در پی استفاده شما از سیستم VoIP حملات متعددی را انجام دهند که قطعا شما نیز در مورد تهدیدات امنیت ویپ  که در این سیستم وجود دارد، کنجکاو هستید. در این بخش ما به معرفی برخی از مهم‌‌ترین آن ‌‌ها می‌‌پردازیم:

 

سرویس عملیاتی (DoS): این حمله می‌‌تواند کیفیت تماس، تأخیر و زمان آن را کاهش دهد.

حمله شماره‌‌گیری: این نوع حمله شامل کنترل PBX شما برای اسکن کردن سایر شبکه‌‌های تلفنی است.

کلاهبرداری تلفنی: مانند حمله شماره‌‌گیری، این کار نیاز به دسترسی به برقراری تماس با تلفن خارج از سیستم تلفن شما دارد. مهاجمان در این حمله می ‌‌توانند شماره ‌‌های گران‌‌ قیمت یا بین‌‌المللی را شماره گیری کنند.

فیشینگ: قربانیان این حمله بدون داشتن آگاهی، جزئیات مربوط به شبکه IP داخلی، رمزها یا سایر داده‌‌ های حساس را فاش می ‌‌کنند.

رهگیری تماس: مهاجمان در این حمله، برای رهگیری ترافیک بدون رمزگذاری SIP از شبکه‌‌های نا امن استفاده می کنند.

بدافزار: مهاجمان از طریق نرم افزارهای مخرب مختلف برای دستیابی به تلفن و یا پست الکترونیکی استفاده می‌‌کنند. این اتفاق می‌‌تواند فرصت بیشتری را برای نفوذ به شبکه شما و استخراج داده‌‌ های حساس تجاری فراهم نماید.

البته همان‌‌طور که پیشتر به آن اشاره کردیم، خبر خوب این است که اقدامات متقابل موثری برای افزایش مسائل امنیتی سیستم VoIP وجود دارد. شبکه‌‌های حرفه‌‌ای ویپ در برابر سوء استفاده کاربران شناخته شده و ناشناخته مقاوم شده‌‌اند.

 

بیایید تا نگاهی عمیق ‌‌تر به تهدیدهای امنیتی که می‌‌توانند سیستم ‌‌های تلفنی و مشاغل مختلف را گرفتار کنند، بیندازیم.

saqar بازدید : 31 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

این باتری یک‌دقیقه‌ای شارژ می‌شود
دانشمندان دانشگاه استندفورد موفق به اختراع یک باتری موبایل آلومینیومی شده‌اند که علاوه بر آن‌که تنها طی یک دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود نسبت به باتری‌های لیتیومی معمول در موبایل‌ها عمر بیشتری نیز دارد.

 

امکان شارژ سریع یکی از ویژگی‌های این باتری آلومینیومی است. درواقع برخلاف باتری‌های آلومینیومی مرسوم باتری آلومینیومی در صورت خم یا شکسته شدن آتش نمی‌گیرد و باتری امن‌تری به حساب می‌آید. مخترعان این باتری ادعا می‌کنند که عمر آن از باتری‌های دیگر بیشتر خواهد بود و بنابراین تعداد دفعات بیشتری آن هم در عرض تنها یک دقیقه شارژ می‌شود.

 

با اهمیت یافتن منابع انرژی قابل بازیافت، به نظر می‌رسد که این تکنولوژی می‌تواند مهمترین دستاورد در حوزه ذخیره الکتریسیته باشد.
هونگجی‌دای، پرفوسور شیمی دانشگاه استندفورد درباره این اختراع جدید ادعا کرده است که احتمالا باتری‌های آلومینیومی جایگزین باتری‌های فعلی در دستگاه‌های مختلف خواهند شد چرا که باتری‌های قلیایی برای محیط زیست مضر هستند و باتری‌های لیتیومی نیز معمولا در صورت هرگونه صدمه‌ای آتش می‌گیرند. وی ادامه داد:‌ باتری‌های جدید حتی در صورتی که سوراخ شوند، نیز آتش نخواهند گرفت و این درحالی‌ است که باتری‌های لیتیومی ممکن است در هر شرایطی در هوای باز داخل جیب یا داخل ماشین آتش بگیرند.

 

 

 

در حالیکه آزمایش‌ها نشان می‌دهد باتری‌های لیتیومی بعد از 100 باز شارژ شدن از بین خواهند رفت، باتری‌های آلومینیومی تا 7500 بار قابلیت شارژ مجدد دارند. علاوه بر زمان کم برای شارژ مجدد این نوع باتری‌ها، با توجه به ارزان‌تر بودن آلومینیوم احتمالا باتری‌های آلومینیومی ارزان‌تر خواهند بود.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/battery3-hour2-hour.html

saqar بازدید : 32 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

به جای جی پی اس از شلوار هوشمند استفاده کنید!!

گروهی از دانشمندان در دانشگاه هانوفر به دنبال روشی جایگزین برای جهت‌یابی خسته کننده و گاهی خطرناک با استفاده از نقشه و نمایشگر هستند. ایده دانشمندان این است که تلفن‌های همراه در آینده با استفاده از لباسهای الکترونیکی هوشمند، به کاربر در جهت‌یابی کمک کنند و بگویند که به سمت راست یا چپ بپیچند!


در حال حاضر کاربران تلفن همراه یا دستگاههای ناوبری برای جهت‌یابی به نقشه موجود در نمایشگر دستگاه خیره می‌شوند و این کار خسته کننده و گاهی خطرناک می‌شود. دانشمندان دانشگاه هانوفر نام روش جدید خود را "ناوبری فعال" گذاشته اند و شامل تعبیه الکترودهای الکتریکی روی عضلات دو پای کاربر برای تعیین مسیر مورد نظر است.

 

جی پی اس, سیستم ناوبری فعال,شلوار هوشمند

 

 

 

 

این الکترودها روی عضلات قسمت بالایی پا قرار می‌گیرند و سیگنال‌های الکتریکی ضعیفی به آنها می‌فرستند و باعث چرخش پای کاربر به سمت راست یا چپ می‌شوند. به این ترتیب جی پی اس تلفن همراه کنترل کوچکی روی مسیری که کاربر قرار است بپیماید پیدا می‌کند.


این سیستم موسوم به "کروز کنترل" عابران پیاده، طوری طراحی شده که کاربر مجبور نیست مسیر تعیین شده توسط دستگاه را طی کند و همچنان کنترل کاملی روی بدن خود خواهد داشت.


در آزمایش انجام شده با سیستم ناوبری فعال، کاربران از عملکرد مطلوب این دستگاه و اینکه در مسیریابی در مناطق شلوغ و میان موانع هیچ مشکلی نداشته اند، ابراز شگفتی کرده‌اند.

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/smart3-trousers2-replaced.html

saqar بازدید : 38 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)

 

کنار آمدن با بیماری,بیماری عزیزان,پذیرش بیماری

کنار آمدن با بیماری

 

شنیدن جملاتی مثل اینکه شما سرطان پیشرفته دارید و به درمان جواب ندادید و احتمال بهبودی کمی وجود دارد ، هم خود شخص و هم اطرافیان را کاملا آشفته و غمگین می کند و قبول کردن این مسئله مسلما در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود. کنار آمدن با بیماری هم برای بیمار و هم اطرافیان وی بسیار دشوار و استرس زا است.

گاهی وقت ها ممکن است این فشار های عصبی سبب بشود روابط زوجین گرم تر، مستحکم تر و یا سردتر و متزلزل تر شود. در این دوره همسران باید در مورد موضوعاتی مانند مدیریت مسایل مالی، تغییر مسوولیت ها، تغيير نقش ها، کنارآمدن و قبول احساسات جدید که سبب اضطراب زيادي در زوجین می شود با یکدیگر شفاف و واضح سخن بگویند.

 

هیچ کس از آينده خبر ندارد

اینكه اشخاص بخواهند بدانند چه قدر زنده می مانند، امری بسیار طبیعی است. حاضر شدن برای آنچه امکان دارد رخ دهد نیز طبیعی است. شاید بخواهید امادگی عاطفی پیدا کنید تا برنامه ریزی کنید.

 

به هر حال، نمی توان مقدار عمر مانده را بطور دقیق پیش بینی کرد. پزشک میتواند بطور تقریبی زمانی را به شما بگوید ولی فراموش نکنید که او فقط حدس می زند. بیماران با یکدیگر تفاوت دارند. پزشک باید نوع سرطان، نحوه درمان، بیماری های قبلی و سایر عوامل را در نظر بگیرد.

 

عده ای از بیماران، بسیار بیش تر از چند وقتی که پزشك حدس زده بود، زنده می مانند و بعضی کم تر. گاهی، یک عفونت یا اختلالات دیگر، میتواند وضعیت را تغيير دهد. پزشک، با اینكه بیش از هرکس دیگری از وضعیت شما آگاه است، ولی پاسخ دقیق را نمی داند. پزشکان معمولاً تمایلی به دادن جواب به این سوال را ندارند.

 

در واقع، هیچ کس از زمان مرگ خویش آگاه نیست. حوادث غیرمنتظره، هرروز امکان دارد رخ دهد. بهترین کـاری که می تـوانیم انجـام دهیم این است که هرروز را در نهایت خود و به بهترین شکل زندگی کنیم.

 

کنار آمدن با بیماری,بیماری عزیزان,پذیرش بیماری

شیوه های کنار امدن با بیماری

 

داشتن امید

« فکر می کنم مهم این است که هرروز را به بهترین وجه زندگی کنم و با خانواده و دوستان ارتباطی ارام بخش و پرمحبت برقرار کنم.»- کتایون

 

با اینکه مبتلا به سرطان هستید، میتوانید باز هم امیدوار باشید. در این وضعیت تنها آنچه بدان امید دارید تغییر می کند.

 

اگر امیدی به بهبود نیست، میتوانید به چیزهای دیگری مانند آسایش، ارامش، پذیرش و لذت، امیدوار باشید. امید، به شما هدف می دهد و این خود باعث ایجاد احساس بهتری در شما می گردد.

 

برای ایجاد امید، باید روزانه، هدف هایی را در نظر بگیرید. برای این که به سرطان فکر نکنید، برنامه ای برای خویش تدارک ببینید. در زیر توصیه هایی از جانب مبتلایان به سرطان پیشرفته ارائه شده است:

 

• برای روزهای خویش، شبیه قبل برنامه ریزی کنید.

• بیماری سرطان نباید شما را از انجام کارهایی که دوست دارید باز دارد.

• چیزهای کوچکی برای سرگرم شدن پیدا کنید.

 

 

 

می توانید تاریخ ها و مناسبت هایی را مایه امید خویش بسازید. خویش را محدود نکنید. در عین حال که از شرایط خویش آگاه هستید، دنبال دلایلی برای امید باشید.

 

به تبعات مثبت و منفی عدم پذیرش بیماری تان فکر کنید.

در این مواقع از بیمار و خانواده وی می خواهیم به دقت در خصوص عدم پذیرش و پذیرش و تبعات منفی و مثبت ناشی از آن فکر کنند. قطعاً پذیرش و موافقت کمک از طرف افراد دیگر، زندگی را اسان تر خواهد کرد. همچنین هنگامی که شخص وضعیت را می پذیرد میتواند راهکار های مختلفی را هم پیدا کند. این که کجای زندگی قرار گرفته و باتوجه به شرایط جدید چطور میتواند زندگی خویش را مجدداً سازمان دهی کند.

saqar بازدید : 41 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)



آداب معاشرت , آموزش آداب معاشرت , آداب معاشرت غذا خوردن

آداب معاشرت در مهمانی

 

جالب است بدانید که هر میهمانی دادن و یا میهمانی رفتن اداب خاص خود را دارد باید یادبگیرید که موقع غذا خوردن و قرار ملاقات با افراد مهم بتوانید اداب معاشرت مهمانی را رعایت کنید این کار هم وجه شخصیتی شما را در اذعان عمومی بالا میبرد و هم با رعایت اداب میتوانید اعتماد بنفس خویش را بازیابی کنید ما در این مطلب تصمیم داریم تمام نکات اداب معاشرت مهمانی را برای شما دوستان بازگو کنیم.

این که چه طور کاری کنیم که مهمانمان احساس راحتی کند و هنگامی که مهمان هستیم چه طور رفتار کنیم.

 

آداب معاشرت در مهمانی

- قبل از رفتن به مهمانی، با میزبان تماس گرفته و با او هماهنگی كنید.

 

- بهتر است از میزبان بخواهید خویش وقت مناسب را تعيين كند.

 

- طوری دعوت کنید که همه چیز معلوم باشد.

 

- طوری مهمانتان را دعوت کنید، که بداند در انتظار چه چیزی باشد.

 

- برای دعوت کردن گروه‌های کوچک یا مناسبت های خودمانی میتوانید از تلفن استفاده کنید، ولی برای دعوت کردن مهمانان بیش تر یا رسمی تر، استفاده از دعوت نامه های چاپی میتواند براهمیت مناسبت بیفزاید.

 

- در هر صورت مهمانان شما باید بدانند به چه مناسبتی، به کجا، چه زمانی و به چه علتی دعوت شده اند.

 

- همچنين مهمانان باید بدانند چه نوع لباسی بپوشند وچه چیزی با خویش بیاورند.

 

- ارامش خویش را حفظ کنید:

حال و هوای شما تعيين کننده ی حال و هوای مهمانی تان است.

چند دقیقه پیش از رسیدن مهمان ها را صرف آرام کردن خویش کنید وهر اتفاقی هم که افتاد هیچوقت اجازه ندهید مهمانانتان فکر کنند شما کلافه و ناراحت هستید.

این حالت شما استرس و ناراحتی را به آنها هم منتقل می کند.

 

- از مهمانانتان استقبال کنید:

مهم ترین وظیفه ی یک میزبان خوب این است که کاری کند مهمان احساس راحتی کند و احساس کند مورد استقبال قرار گرفته است.

 

- با شوق با آنها سلام و علیک کنید.

 

- درصورتی که با همسرتان از مهمانان پذیرایی می کنید وجود تنها یکی از شما جلوی در برای استقبال از مهمانان کافی است.

 

- سلام و احوالپرسی صحیح و مناسب یکی از ملزومات اداب رابطه اجتماعی است. اولین برخورد آدم ها با یکدیگر باید با رعایت دو اصل زیر همراه باشد:

 

- شما باید دست طرف مقابل را سریع فشرده و رها کنید. هیچوقت دست مخاطب را برای مدت طولانی در دست نگیرید برای این که با این کار، حریم خصوصی افراد را نقض می کنید. با دست روی شانه طرف مقابل زدن هم در این زمانه چندان مناسب نیست و یک رفتار نخ نما و کهنه بشمار می رود.

 

- مردها بهتر است در مقابل خانم‌ها قدری به جلو خم شده و خيلي کم و کوچک حالت تعظیم بخود بگیرند.

 

- وقت شناسی یکی از اصول نخست اداب درست معاشرت به شمار می رود. شما باید همیشه سر وقت یا حتی چند دقیقه زودتر در محل قرار حاضر شوید. درصورتی که بنا به هر علتی، دیر به قرار ملاقات رسیدید، حتماً برای تأخیر خویش معذرت خواهی کنید.

 

- لباس مناسب به تن داشتن باعث افزایش اعتماد به نفس هم می شود. لزوما نباید لباس هایتان گران قیمت باشد، همین که مرتب و تمیز و اتوکشیده باشند کافی است. به عنوان نمونه ، برای مردان مهم است که همیشه کفش های واکس خورده و کت یا پیراهن اتوکشیده داشته باشند.

 

آداب معاشرت , آموزش آداب معاشرت , آداب معاشرت غذا خوردن

آداب معاشرت در مهمانی و رستوران

 

اداب معاشرت در رستوران

- پیش از رفتن به رستوران اگر به دوست یا همراه خویش بگویید:« مهمان من» یعنی باید همه هزینه ها را خودتان پرداخت کنید. ولی هنگامی که می گویید« با هم به رستوران برویم» یعنی شما قرار است فقط دُنگ خویش را پرداخت کنید.

 

چیدمان وسایل روی میز در رستوران

روی میز رستوران های رسمی قاشق و چنگال و وسایل گوناگونی چیده شده است که لازم است با همه آن ها و موارد استفاده شان اشنا باشید.

 

به ترتیب شماره وسایل روی میز در رستوران را معرفی می نماییم:

1- دستمال:باید روی ران پاها قرار داده شود.

2- چنگال سالاد

3- چنگال غذاخوری

4- بشقاب

5- پیشدستی سالاد

6- کارد

7- قاشق چایخوری

8- قاشق سوپ خوری

9- استکان و نعلبکی:برای دسر

10- لیوان نوشیدنی های روشن

11- لیوان نوشیدنی های تیره

12- لیوان آب

13- قاشق دسر خوری

 

14- چنگال دسر خوری

15- کارد دسر خوری

16- پیشدستی برای نان

 

آداب معاشرت , آموزش آداب معاشرت , آداب معاشرت غذا خوردن

چیدمان وسایل روی میز در رستوران

 

نحوه اعلام رضایت یا عدم رضایت از غذا در رستوران و همچنين کافی بودن یا نبودن آنرا به میزبان مشاهده کنید:

 

 

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/customs8-socialize-party.html 

saqar بازدید : 32 پنجشنبه 30 بهمن 1399 نظرات (0)

 

ساده ترین راه پول درآوردن,راه پولدار شدن ساده,روش پولدار شدن

ساده ترین راه کسب درامد و پولدار شدن

 

بسیاری از مردم پول و ثروت را دوست دارند و در تمام طول عمر خود تلاش می کنند تا بتوانند زندگی راحت و پس اندازی خوب داشته باشند اما چند درصد از آنها واقعا به این خواسته می رسند و موفق می شوند؟ پولدار شدن آنچنان هم کار سخت و نشدنی نیست، فقط کمی صبر و حوصله و دانش پول جمع کردن می خواهد.

قبل از برشمردن "راه های پولدار شدن" بهتر است به سخت ترین روش های این کار بپردازیم.

- یکی از سخت ترین آنها به دنیا آمدن در خانواده ای پولدار است. طبیعتا زمانی که شما در خانه ای که شبیه قصر است قدم به دنیا می گذارید دیگر دغدغه این موضوع را ندارید و اصلا تلاشی هم برای آن نخواهید کرد.

 

- خیلی ها فکر می کنند به شهرت رسیدن یکی از بهترین روش پولدار شدن است، پس به سراغ حرفه هایی مانند بازیگری، نویسندگی و ... می روند.

 

ساده ترین راه پول درآوردن,راه پولدار شدن ساده,روش پولدار شدن

ساده ترین راه پول درآوردن

 

راههای پولدار شدن

 

شغلی با حقوق خوب

این قدم منطقی ترین روش برای پولدار شدن است ولی کمی زمان خواهد برد اما با وجود همه اینها راه تضمین شده ای برای کسب درآمد بیشتر و بهتر است.

 

کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید

یکی بهترین راههای عملی پول دراوردن این است که کسب و کار خودتان را ایجاد کنید و وقتی صاحب کسب و کار خودتان شدید، بعد از رسیدن به سوددهی مناسب، می توانید با آرامش خیال در زمینه های دیگر هم سرمایه گذاری کنید.

 

کاری که اغلب ثروتمندان انجام می دهند؛ بیل گیتس، مایکروسافت را بنا نهاد و مایکل دل، شرکت رایانه ای Dell را در اتاق دانشجوی اش راه اندازی کرد.

 

پیشنهادی خوب برای پرداخت مالیات

شما از هر طریقی که پول در می آورید اولین قسمتی که در آن هزینه خواهید کرد، مالیات دادن به دولت است. باید تمام تلاش خود را بکنید که این کار را درست و به موقع انجام دهید. با استخدام یک حسابدار خوب، راه های قانونی پراخت کمتر مالیات را بیابید و در زمان مناسب آن را پرداخت کنید.

 

می توانید با یک آدم پولدار ازدواج کنید

این یک روش پیش پا افتاده ی سریع ترین راه برای پولدار شدن است و کاملا مشخص است کدام دسته از آدم ها حاضرند به خاطر پول با یکی دیگر ازدواج کنند.

 

این روش متداول و واقعا کاربردی است(!) اما اگر شما اینجا هستید و این مقاله را میخوانید به احتمال زیاد ارزش های زندگی شما چیزی بیشتر از پول است و ترجیح میدهید خودتان ثروتمند شوید تا به خاطر پول، زندگی تان را با دیگری شریک شوید.

 

ساده ترین راه پول درآوردن,راه پولدار شدن ساده,روش پولدار شدن

سریع ترین راه برای پولدار شدن

 

20 درصد درآمدتان را پس انداز کنید

ساده ترین راه پول در آوردن این است که به محض اینکه حقوق خود را دریافت کردید، 20 درصد آن را به حساب پس انداز خود منتقل کرده و به آن دست نزنید. شما باید حساب پس انداز و خرج های روزمره خود را از هم جدا کنید، چون هر پولی که در دسترس شما باشد محکوم به خرج شدن خواهد بود. پس تا حد امکان حساب پس اندازتان را دور از دسترس نگه دارید.

 

وارد فضای اینترنتی و آنلاین شوید.

ساده ترین راه کسب درامد: فضای اینترنت مکان درستی برای کسب و کارهای امروزی است. شما می‌توانید در هر اپلیکیشن یا تجارت الکترونیک وارد شوید و سرمایه‌گذاری کنید.

 

 

 

کار تولیدی در خانه

پول درآوردن سریع تا دیروز امری غیر ممکن بود. ایده های نوین و افراد نخبه به تولیدات ماشین آلات در حوزه مشاغل خانگی مشغول هستند. در این راستا موفق به طراحی و تولید ماشین آلات تولید اسکاچ شده اند که دارای مزایای زیادی است.

 

سرمایه گذاری با حساب پس انداز

یک راه پول دراوردن اسان این است که سعی کنید زمانی که مبلغ حساب پس انداز شما قابل توجه شد، با کمک آن در راه های مختلف سرمایه گذاری کنید و به مبلغ آن بیفزایید. از روش های مختلف برای افزودن به پول راکد استفاده کنید.

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/easiest2-fastest-rich.html


saqar بازدید : 43 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

عده‌­ای بر این باورند که آی‌پی فقط مربوط به سیستم اینترنت می­‌شود در حالی که این یک تصور غلط است. سیستم VoIP می‌­تواند کاملا به صورت مستقل از اینترنت در شبکه­‌های داخلی (LAN) شرکت­‌ها و سازمان‌های گوناگون پیاده سازی شده و از تمامی امکانات پیشرفته آن بهره‌گیری نمود. در واقع یک مرکز تلفن VoIP نه تنها بسیاری شرکت راه اندازی ویپ در کرج از محدودیت‌های سیستم آنالوگ سانترال را ندارد. بلکه در کنار ارائه تمام امکانات سیستم تلفن سانترال قدیمی، امکانات گوناگون و جدیدی را نیز فراهم کرده است. از دسته :

 

تعریف IVR (پاسخگو خودکار)

امکان ارائه شماره تلفن­های داخلی به شمار بالا

امکان اخذ پیام صوتی

تنظیم ساعات اداری

امکان Call Back جهت تماس از طریق تلفن از بیرون با سیستم

برقراری تماس کنفرانسی چند کاربر با یکدیگر

استفاده از سیستم رمزنگاری برای امنیت اطلاعات

سیستم صندوق پستی

پشتیبان­‌گیری از تنظیمات سیستم، تماس‌­ها ،گزارشات

تعریف موزیک انتظار متفاوت برای هر داخلی

پیج کردن تمام داخلی­‌ها به صورت هم­زمان و تکی

انتقال تماس­های تلفنی

ضبط و فشرده‌­سازی همگی تماس‌­ها

تعریف دورنگار سرور مجازی اختصاصی برای داخلی

فکس یا Fax to Email

مکانیزم­‌های فشرده سازی برای کاهش پهنای باند

saqar بازدید : 38 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

درحال‌حاضر نتفلیکس محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین پلتفرم پخش آنلاین فیلم و سریال است؛ اما به نظر می‌رسد سرویس دیزنی پلاس می‌تواند تا پنج سال دیگر جایگاه نتفلیکس را به دست آورد. دیزنی پلاس شرایط خوبی دارد و آمار و ارقام نشان می‌دهد که تعداد مخاطب‌های این سرویس در حال افزایش و محتوای خوبی برای دیزنی پلاس در حال ساخت است.

به گزارش HollywoodReporter براساس اطلاعات سازمان Digital TV Research، این احتمال وجود دارد که تا سال ۲۰۲۶ دیزنی پلاس بتواند از مرز ۲۹۴ میلیون کاربر عضو عبور کند. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۶ تعداد کاربران نتفلیکس به ۲۸۶ میلیون نفر رسیده باشد.

درحال‌حاضر نتفلیکس بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر دارد و تعداد کاربران دیزنی پلاس  به ۹۰ میلیون نفر می‌رسد. البته دیزنی پلاس فعلا در آمریکا عرضه می‌شود و در سایر کشورها در دسترس نیست و نتفلیکس تقریبا در تمام کشورها عرضه می‌شود؛ اما دیزنی پلاس با داشتن فرنچایزهای محبوب می‌تواند به‌راحتی نتفلیکس را پشت سر بگذارد.

منبع:
saqar بازدید : 34 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش The Verge، اپل چند روز پیش 7.3.1 Watch OS را منتشر کرد. این به‌روزرسانی می‌تواند مشکل شارژ برخی از مدل‌های اپل واچ سری ۵ و اپل واچ اس ای در حالت Power Reserve Mode را برطرف کند؛ اما به نظر می‌رسد نتوانسته است این مشکل را به‌صورت کامل از بین ببرد. براساس گفته‌های اپل، اگر کاربران هنوز این مشکل را مشاهده می‌کنند، می‌توانند ساعت خود را برای تعمیر رایگان برای اپل ارسال کنند.

هنوز درصد بسیار کمی از کاربران اپل واچ سری ۵ و اپل واچ اس ای که از نسخه 7.2 یا 7.2 Watch OS استفاده می‌کنند، در حالت Power Reserve Mode با مشکل مواجه شده هستند. به گفته‌ی اپل، اگر بعد از به‌روزرسانی و پس از گذشت ۳۰ دقیقه همچنان با مشکل شارژ مواجه هستید، می‌توانید آن را برای اپل ارسال کنید تا به‌رایگان تعمیر شود.

به‌روزرسانی 7.3.1 Watch OS ‌اکنون منتشر شده است.

منبع:

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 1,190
  • بازدید سال : 3,773
  • بازدید کلی : 13,619