loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 64 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

تعمیر یخچال در محل

برای ما فرقی نمی‌کند که چه برندی را در منزل خویش دارید و چه مشکلی در یخچال یا فریزر شما بوجود آمده. ما در کمترین سررسید شدنی با هر برندی که در خانه دارید با بالاترین کیفیت بهترین خدمات و سرویس کار یخچال را به محل شما گسیل خواهیم کرد. پس از ثبت عدد و یا تماس با مشاورین و کارشناسان ما می‌توانید هر زمانی از شبانه روز که راحت هستید این خدمات را از تیم فیکسی اخذ کنید. 

فیکسی, معتبرترین مرکز تعمیرات تخصصی یخچال فریزر و ساید بای ساید با دارا بودن تکنسین‌های تعمیر یخچال در محل مجرب و کارآزموده برای هر برند, خدمات پس از فروش ابزارها خانگی را به سطح جدیدی از کیفیت رسانده است. خبره مربوط به برند یخچال شما پس از ثبت سفارش با شما تماس گرفته و سعی در رفع مشکل دستگاه شما به صورت تلفنی می‌نماید. پس از اطمینان از عدم امکان رفع دشوار به صورت تلفنی در سریعترین موعد ممکن, بر پایه زمانبندی شما مراجعه کرده و بعد از عیب یابی و اعلام خرج در صورت میل دشوار را برطرف می‌کند.

تیم ما, مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی و نمایندگی مجاز تعمیر یخچال است. ما در فیسکی به چهره تخصصی به تعمیر لوازم برقی همچون یخچال و فریزر پرداخته و کوشش میکنیم با کمترین خرج ممکن این کار را انجام دهیم.

فرقی نمی‌کند دستگاه شما از چه برند و مدلی باشد, ما برای هر برند کارآزموده مربوط به آن برند را داریم که به صورت تخصصی در همان برند آموزش دیده و تجربه دارد.

ما می‌دانیم یخچال فریزر از مهمترین ابزارها خانگی ست که ویرانی آن حتی به مدت چند ساعت می تواند سخت آفرین باشد. پس تمام سعی ما در فیکسی این است که مشکل یخچال فریزرتان را در دست کم سررسید شدنی رفع نماییم.  
تامین و تعمیر قطعات
با وجود تحریم ها بسیاری از مشتریان نگران تامین قطعات هستند. البته نگرانی شما بسیار به جاست اما به شما اطمینان می دهیم همگی قطعات کاربرد شده توسط تکنسین های فیکسی بدست شرکت تامین شده و فابریک و دارای بالاترین کیفیت هستند.

ما تلاش می نماییم لغایت مرز امکان به جای جایگزینی قطعات آنها را تعمیر کنیم. بسیاری از قطعات بیچارگی به تعویض نداشته و به راحتی تعمیر می شوند. البته گاهی تعمیر غیر ممکن یا اصلا به صرفه نیست که در این صورت تکنسین توضیحات لازم را به شما ارائه خواهد داد.

هزینه تعمیر یخچال در منزل
هزینه تعمیر یخچال به عوامل مختلفی از جمله مدل یخچال فریزر, نوع تکه مصرفی, میزان ویرانی و … وابستگی دارد.

ما درفیکسی تلاش می کنیم پیش درآمد با مشاوره تلفنی و رسیدگی امکان رفع سخت بدون مراجعه تکنسین, سپس با اولویت قرار دادن تعمیر به جای تعویض قطعات, خرج تعمیر یخچال را برای مشتری به کمینه برسانیم.

ما برای خدمات مختلف در فیکسی, بر پایه نرخ اتحادیه, نرخ نامه تعریف کرده ایم و تکنسین های فیکسی با در عقیده داشتن این نرخ نامه اقدام به صدور فاکتور می نمایند.

با خدمات ما میتوانید مطمئن باشید که نه تنها بها انواع تعمیرات یخچال بر بنیاد نرخ مصوب است, بلکه هیچ نوع هزینه اضافی و نامتعارف به گردن شما نخواهد افتاد.

برندهای یخچال فریزر تحت پوشش فیکسی
فیکسی با در پسندیدن داشتن متخصصین مجرب برای هر برند, همگی برندهای یخچال فریزر, اعم از بیگانه و ایرانی را تحت پوشش خویش پیمان دیتا است.

اهمیت خوشنودی مشتری
مشتری با ارزش ترین دارایی هر کسب و کار است و ما از این فرمایش مستحضر و مراقب دارایی ارزشمندمان هستیم. ما میدانیم که این مشتریان هستند که به شرکت ما ارزش و اعتبار میبخشند.

برای اطمینان از جلب رضایت شما از خدمات تکنسین ها, پس از مراجعه و رفع دشوار با شما تماس گرفته و میزان خوشنودی شما از خدمات را بررسی خواهیم کرد.

فیکسی, خدمات تعمیر یخچال را در چه فرمانروایی هایی سپریدن می‌دهد؟
در حال آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر تنها در طهران و کرج امکان می شود. هرچند عزیزانی که در استان های سایر زندگی می کنند نیز می توانند از خدمات مشاوره ای رایگاه ما سهم ببرند و در چهره امکان سخت خود را به چهره تلفنی برطرف کنند.

ما در نظر داریم بعدها ای  نزدیک  خدمات خویش را گسترش دیتا و محدود به طهران و کرج نباشیم چرا که سایر شهرستانها نیز به ارائه خدمات با کیفیت دربایستن دارند.

saqar بازدید : 57 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

کوکاکولا طعم عجیب دیگری برای نوشابه‌های خود معرفی کرد که حداقل اکنون وارد متاورس شده است. این نوشیدنی که کوکاکولا بدون قند بایت (Coca-Cola Zero Sugar Byte) نام دارد، با طراحی منحصر به فردی ساخته شده و به زودی در دسترس مشتریان هم قرار خواهد گرفت.

«اوآنا ولاد»، مدیر ارشد استراتژی جهانی کوکاکولا در این رابطه گفت:

«به عنوان دومین پروژه «آفریده‌های کوکاکولا» (Coca-Cola Creations) می‌خواستیم طعمی نوآورانه با الهام از حس و حال پیکسل‌ها ایجاد کنیم که ریشه در تجربیاتی مانند بازی‌های ویدیویی دارند.»

این طعم جدید دومین پروژه محدود تیم Coca-Cola Creations محسوب می‌شود که در نمایش قبلی خود طعم Starlight را با الهام از فضا در ماه فوریه ارائه کرده بودند. همچنین از کوکاکولا استارلایت برای حضور در کنسرت واقعیت افزوده خواننده‌ای به نام «ایوا مکس» استفاده شده بود.

طعم جدید کوکاکولا در دنیای فورتنایت

کوکاکولا

به طور مشابه، طعم جدید هم تجربیات مجازی مشابهی را در قالب یک جزیره به نام Pixel Point ارائه کرده که در Fortnite Creative (بخشی از فورتنایت برای ساخت و ساز) ایجاد شده است. در این نقشه که با همکاری سازمان بازی PWR طراحی شده، بازیکنان باید به دنبال نوشیدنی باشند و چند بازی چند نفره را انجام دهند.

همچنین با اسکن کد روی بسته نوشیدنی، بازی واقعیت افزوده‌ای (AR) برای کاربران اجرا می‌شود که داستان یک شخصیت پیکسلی 8 بیتی به نام Byte را روایت می‌کند. بازیکنان باید او را به سمت جایگاه خود در لوگوی کوکاکولا بازگردانند.

هرچند این نوشابه در متاورس ظهور پیدا کرده، اما در آینده کاربران برای امتحان کردن آن به هدست واقعیت مجازی نیاز نخواهند داشت. کوکاکولا قصد دارد طعمی از همین نوشابه را از 2 مه (12 اردیبهشت) وارد بازار کند که به صورت انحصاری و به صورت کاملا محدود از طریق وب‌سایت کوکاکولا عرضه می‌شود.

منبع: 

https://digiato.com/article/2022/04/09/coca-cola-new-soda-flavor-metaverse

saqar بازدید : 66 یکشنبه 21 فروردین 1401 نظرات (0)

گیمرها معمولا به دنبال میز و صندلی‌های خاصی هستند تا در مدتی که پشت کامپیوتر می‌نشینند احساس راحتی بیشتری داشته باشند. حالا برند ژاپنی Bauhutte تخت گیمینگ ویژه‌ای برای گیمرها ساخته که می‌تواند کاربر را از حالت خوابیده به نشسته ببرد و در عین حال تجهیزات را در دسترس فرد نگه دارد.

تخت گیمینگ Bauhutte Electric Gaming Bed و Bed Desk دو محصولی هستند که برای راحتی گیمرها در کنار یکدیگر استفاده می‌شوند. کامپیوتر روی میزی قرار می‌گیرد که قابل جابه‌جایی است و زیر آن می‌توانید روی تختی بخوابید که از فریم‌های مختلفی تشکیل شده و این فریم‌ها قابل بالا و پایین رفتن‌ هستند.

ریموت کنترلی که همراه این دستگاه ارائه می‌شود، امکان تنظیم ارتفاع فریم زیر سر و زیر زانو را برای کاربر فراهم می‌کند. این محصول همچنین با لوازم جانبی متعددی عرضه می‌شود. یکی از این لوازم جانبی «واگن انرژی» نام دارد که می‌توانید خوراکی‌ها را داخل آن قرار دهید. لباس راحتی نینجا هم در واقع بخشی از یک سبک زندگی جدید را به کاربر ارائه می‌کند.

تخت گیمینگ

تخت گیمینگ متحرک برای افرادی که مشکل حرکتی دارند

نکته جالب این‌جاست که Bauhutte قبلا در سال 2020 نسخه غیربرقی این محصول را ساخته بود، اما امسال امکانات این دستگاه را به حد اعلا رسانده و حداکثر آسودگی را برای گیمرها به ارمغان آورده است. این تخت خواب بیش از همه به درد کسانی می‌خورد که در محیط‌های کوچک – مثلا یک اتاق – زندگی می‌کنند و می‌خواهند تمام وسایل خود از جمله تخت و میز را در یک محیط کوچک جا بدهند. این دستگاه همچنین می‌تواند برای کسانی که دچار مشکلات حرکتی هستند مفید باشد.

اگر دهه‌ها تحقیق پیرامون ارگونومی را کنار بگذارید، این دستگاه برای گیمرهایی مناسب است که می‌خواهند تا پاسی از شب بازی کنند و بعد با یک دکمه بدون تکان خوردن، سر جای خود دراز بکشند و به خواب بروند. قیمت این تخت خواب حدود 480 دلار و اندازه آن تقریبا 2 در 1 متر است. با این حال به نظر می‌رسد که این محصول فعلا فقط در ژاپن به فروش می‌رسد.

منبع: 

https://digiato.com/article/2022/04/09/motorized-gaming-bed-for-480-dollars

saqar بازدید : 69 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (1)

کابل کشی شبکه ساختار یافته ( پسیو شبکه )
کابل‌کشی شبکه ساخت‌یافته ( به انگلیسی: dependent Cabling ) به زیرساخت های کابل‌کشی جهت ایجاد ارتباط میان اجزاء شبکه در محیط یک ساختمان یا یک فضای خاص گفته می شود. در واقع می توان کابل‌کشی شبکه ساخت‌یافته ( پسیو شبکه ) را مجموعه ای از اصول و روشهای استاندارد دانست که این مجموعه، خود به زیر مجموعه هایی تقسیم می گردد. منظور از زیر مجموعه، بلوک های قابل کنترلی است که تجهیزات شبکه در هر بلوک، مستقل از تجهیزات موجود در سایر بلوک ها مدیریت و نگهداری می شوند.

کابل کشی شبکه
اجزاء سیستم کابل‌کشی شبکه ساخت‌ یافته
به طور کلی، اجزاء کابل‌کشی ساخت‌یافته ( پسیو شبکه ) به پنج قسمت اصلی تقسیم می شود که هر کدام از این قسمت ها، دارای ویژگی ها و استانداردهای مشخص شده ای می باشند. این قسمت ها عبارت اند از: هزینه کابل کشی شبکه

نقطه علامت گذاری (Demarcation point):
منظور از نقطه علامت گذاری، محلی در نزدیکی ساختمان (یا داخل آن) است که کابل‌کشی شرکت مخابرات به پایان رسیده و کابل‌کشی های ارتباطی داخل ساختمان مورد نظر آغاز می گردد. در واقع در این محل تجهیزاتی نصب می گردد که امکان ارتباط میان شبکه ایجاد شده در داخل ساختمان و شرکت مخابرات را فراهم می سازد. این ارتباط می تواند از طریق خطوط تلفن، خطوط اجاره ای یا لینک های رادیویی باشد.

اتاق سرور یا ارتباطات (gadget or Telecommunication Room):
منظور از اتاق های تجهیزات یا ارتباطات، به اتاق هایی گفته می شود که محل قرار گیری تجهیزات اصلی شبکه و همچنین تجهیزات مخابراتی می باشد. کلیه اتصالات اصلی در شبکه ، در این اتاق ها انجام می گیرد. اغلب به این اتاق ها، اتاق MC یا fundamental cross Room نیز گفته می شود.

 کابل‌کشی شبکه عمودی ( Vertical Cabling ): 
در هر طبقه از ساختمان به اتاقی نیاز است که تجهیزات اصلی مانند سوییچ شبکه و روترها در آن قرار گیرد و کل کابل های کشیده شده در ساختمان به آن ختم شوند. این اتاق ها که با نام اتاق ER یا device Room نیز شناخته می شوند، پس از اتاق MC مهمترین محل در ساختمان ( یا شبکه ) می باشند. حال جهت ایجاد ارتباط میان این اتاق ها و اتصال آنها به اتاق MC، کابل‌کشی هایی باید انجام پذیرد. با توجه به اینکه این اتاق ها در طبقات مختلفی از ساختمان قرار دارند؛ کابل ها باید به صورت عمودی در بین طبقات کشیده شوند. این نوع کابل‌کشی ، به کابل‌کشی عمودی یا spine معروف است و مهمترین قسمت کابل‌کشی شبکه ( پسیو شبکه ) می باشد.

کابل‌کشی شبکه افقی ( Horizontal Cabling ):
منظور از کابل‌کشی افقی ، انجام کابل‌کشی میان تجهیزات داخل اتاق تجهیزات و پریزهای شبکه موجود در اتاق های کاری کاربران است. این کابل‌کشی ، از طریق نصب داکت ها ، نصب ترانک ( ترانکینگ ) و مسیرهایی که بر روی دیوارها و یا در سطح زمین نصب شده اند و همچنین در بعضی موارد از طریق مسیرهایی که از داخل کف کاذب و یا سقف کاذب عبور می کنند انجام می پذیرد.

محیط کاری ( work place ):
محیط کاری، به محوطه یا اتاقی گفته می شود که تجهیزات کاربران پایانی در آن قرار می گیرد. منظور از کاربران پایانی، همان کاربران شبکه می باشند که از طریق وسایل و ماشین های مختلف (مانند کامپیوترهای رومیزی ، لپ تاپ ، پرینتر ، تلفن و …) با شبکه ارتباط برقرار می نمایند. این اتاق (محیط) محل انجام اتصال میان ماشین های کاربران و پریز های تحت شبکه می باشد.

saqar بازدید : 68 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)
واتس اپ مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که اجازه انتقال تاریخچه چت بین دو دستگاه با سیستم عامل اندروید و iOS را برای کاربران فراهم می کند.

به گزارش مهر به نقل از فون آرنا، واتس اپ مشغول آزمایش قابلیت نوینی است تا به سادگی تاریخچه چت را بین آیفون و موبایل اندروید منتقل کند.

 

طبق گزارش وب سایتWABetaInfo این ویژگی بخشی از تغییر استراتژیک در اپلیکیشن واتس اپ است. این شرکت مشغول بررسی استفاده از واتس اپ در چند دستگاه به طور همزمان و همچنین قابلیت انتقال تاریخچه چت بین سیستم‌های iOSواندروید است.

 

در تصویر زیر نشان داده شده واتس اپ انتقال تاریخچه چت از iOS به اندروید و معکوس را اجازه می‌دهد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews81055.html

saqar بازدید : 187 یکشنبه 30 خرداد 1400 نظرات (0)
تولید برخی از دستگاه‌های مک بوک و آی پد اپل به دلیل کمبود جهانی قطعات، به تاخیر افتاد. 

به گزارش ایسنا، روزنامه نیک‌کی ژاپن گزارش کرد کمبود تراشه باعث به تاخیر افتادن تولید مک بوک شده است و مونتاژ آی پد به دلیل کمبود نمایشگر و قطعات نمایشگر مختل شده است.

 

نیک‌کی به نقل از منابع آگاه نوشت: در نتیجه این تاخیر، اپل بخشی از سفارش قطعات برای این دو دستگاه را از نیمه اول امسال به نیمه دوم به تاخیر انداخت.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11072773.html

saqar بازدید : 120 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

شبکه‌های کابلی به عنوان یکی از پایدارترین بسترهای شبکه، بخش عمده‌ای از انتقال داده در دنیای امروز را بر عهده دارند. این شبکه‌ها با پروا به گونه کابل و تجهیزاتی که در کنارشان استفاده می‌شود دارای سرعت انتقال داده و پهنای باندهای متفاوتی هستند.

خدمات پسیو شبکه

نصب و اجرای انواع ترانکینگ و داکت

کابل کشی شبکه، تلفن، برق

اجرای شبکه‌های مبتنی بر فیبر نوری

آرایش انواع رک دیواری و ایستاده

نصب پریز شبکه، تلفن، برق

نصب گونه ها پچ پنل

ارائه نقشه از بستر کابلی

شماره گذاری نودهای شبکه و آزمایش نودها

تعویض و پیشروی کردن شبکه‌های کابلی قدیمی

 

شبکه کابلی

شبکه بیسیم

شبکه‌های بیسیم بخش لاینفک از شبکه‌های کامپیوتری‌اند که کاربرد اصولی و برگزیدن ساز و برگ پسندیده می‌تواند موجب کاهش هزینه‌های اجرایی و در پایان در اختیار داشتن زیر ساخت شبکه‌ای کار آمد و مقرون به صرفه گردد.

 

 خدمات شبکه در گستره ارتباطات بیسیم موارد ذیل را دربر می‌گیرد: 

 

مشاوره در گویه برگزیدن بهترین تدبیر بیسیم

نصب دکل و تجهیزات بیسیم

نصب و راه‌اندازی اکسس پوینت

راه‌اندازی شبکه‌های نقطه به نقطه (Point to Point)

راه‌اندازی شبکه‌های وایرلس مبتنی بر میکروتیک، نترونیکس و  ...

شبکه بیسیم

شبکه VSAT

 

VSAT) Very Small Aperture Terminal)  یک راهکار ارتباطی برای دریافت و ارسال اطلاعات از راه قمر مصنوعی است.

 با توجه به عدم پوشش‌دهی بعضی از نقاط مملکت بدست امکانات ارتباطات زمینی و ضرورت برقراری بستگی با این نقاط از همان آغاز با رویکردی تخصصی در زمینه ارتباطات VSAT  فعالیت نموده و با کاربرد از واپسین دستاوردهای فنی در این رابطه و عقد پیمان نامه با تامین کنندگان معتبر، به ارائه خدمات به مشتریان خویش در این پهنه می‌پردازد.

 

شبکه VSAT

با در گزین کردن داشتن تیمی زبده در گویه راه‌اندازی بستر گونه ها شبکه‌های کابلی و بیسیم، در دسته خدمات شبکه پسیو خود هر آنچه که برای راه‌اندازی گونه ها شبکه‌های ارتباطی مورد احتیاج است در برگزیدن مشتریان خویش می‌گذارد.

سال‌ها تجربه در زمینه تجهیز و راه‌اندازی گونه ها شبکه‌های کامپیوتری برای شرکت‌های حقیر و کبیر و سازمان‌های دولتی و خصوصی متعدد، را به یگانه از بهترین گزینه‌های واگذاری این خدمات در سطح مملکت تبدیل کرده است.

saqar بازدید : 85 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

گوگل پس از گذر بیش از یک دهه، فرایند انتشار به‌روزرسانی برای مرورگر کروم را تسریع می‌کند. از فصل سوم ۲۰۲۱، هر چهار هفته یک بار شاهد انتشار به‌روزرسانی جدید کروم خواهیم بود. 

گوگل می‌گوید قصد دارد فرایند انتشار به‌روزرسانی برای مرورگر کروم (Google Chrome) را تسریع کند. پس از انتشار کروم 94 در سه‌ماهه‌‌ی سوم سال ۲۰۲۱، گوگل هر چهار هفته یک‌بار نسخه‌ی جدید مرورگرش را در دسترس قرار می‌دهد. در حال حاضر نسخه‌های جدید کروم هر ۶ هفته یک‌بار از راه می‌رسند. این نخستین بار در بیش از یک دهه‌ی اخیر است که گوگل تصمیم می‌گیرید به‌روزرسانی‌های کروم را در بازه‌ی زمانی کوتاه‌تری منتشر کند.

الکس ماینیر، مدیر فنی محصول در تیم گوگل کروم،‌ با انتشار اطلاعیه‌ای گفت: «ما فرایند آزمایش و انتشار را برای مرورگر کروم بهبود بخشیده‌ایم و هر دو هفته یک‌بار به‌روزرسانی امنیتی منتشر کرده‌ایم. با انجام این کار متوجه شدیم که می‌توانیم چرخه‌ی انتشار را کوتاه‌تر کنیم و قابلیت‌های جدیدتر را در زمانی سریع‌تر ارائه دهیم». 

بدین ترتیب مشتریان هر ماه نسخه‌ی جدید گوگل کروم را دریافت خواهند کرد، بااین‌حال مدیران IT می‌توانند سراغ طرح جدیدی تحت عنوان Extended Stable بروند و ازطریق آن به‌روزرسانی‌های بزرگ را هر هشت هفته یک‌بار دریافت کنند. Extended Stable برای مدیران سازمانی و استفاده‌کنندگان از موتور کرومیوم ارائه می‌شود که برای مدیریت کردن به‌روزرسانی‌های جدید در محیط‌های کاری‌شان به زمان بیشتری نیاز دارند.

به‌روزرسانی‌های مهم امنیتی در طرح Extended Stable نیز قرار است هر دو هفته یک ‌بار منتشر شوند، بااین‌حال Extended Stable احتمالا درنهایت خواهد توانست جلوی عصبانی شدن مدیران IT به‌دلیل انتشار سریع به‌روزرسانی‌های جدید کروم و اعمال آن‌ها در سیستم‌های شرکتی را بگیرد. 

گوگل همچنین می‌گوید قصد دارد برای سیستم‌عامل کروم OS «چندین گزینه‌ی انتشار نسخه‌ی پایدار» را ارائه دهد. این شرکت در ماه‌های پیش رو جزئیات برنامه‌ی جدیدش را با مدیرانی که مشغول استفاده از سیستم‌عامل کروم OS هستند به‌اشتراک می‌گذارد. 

در حال حاضر مشخص نیست شرکت‌هایی مثل مایکروسافت و بریو که در مرورگرهای خود از موتور کرومیوم استفاده می‌کنند، چگونه با تغییرات جدید گوگل در زمینه‌ی انتشار به‌روزرسانی‌های جدید وفق می‌یابند. دو شرکت موردبحث فعلا ترجیح داده‌اند به درخواست خبرنگاران برای ارائه‌ی توضیح پاسخ ندهند.

منبع: 

saqar بازدید : 67 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

جین منچون وانگ، از محققان حوزه‌ی اپلیکیشن، انیمیشن منتسب به قابلیت موردانتظار Undo Send شبکه‌ی اجتماعی توییتر (Twitter) را فاش کرد. به‌لطف این انیمیشن می‌توانیم برای نخستین بار بفهمیم که گزینه‌ی Undo Send توئیتر دقیقا به چه نحوی عمل می‌کند.

براساس گزارش خبرگزاری ورج، رابط کاربری گزینه‌ی Undo Send شامل عبارت معمول «Your Tweet was sent» (توییت شما ارسال شد) در بالای گزینه‌ی جدیدی تحت عنوان Undo است. گزینه‌ی Undo در نقش نوار پیشرفت ظاهر می‌شود و ظاهرا این روند پیشرفت نشان می‌دهد که کاربران برای جلوگیری از انتشار توییت چقدر زمان در اختیار دارند.

جیمیل امروزه قابلیت مشابهی برای ارسال ایمیل ارائه می‌دهد؛ در جیمیل پس از کلیک روی‌ گزینه‌ی Send، پنجره‌ی کوچکی روی صفحه‌نمایش داده می‌شود که با کلیک کردن روی آن می‌توانید جلوی ارسال شدن ایمیل را بگیرید.

 

قابلیت Undo Send برای نخستین بار در نظرسنجی‌ سال گذشته‌ی توئیتر رؤیت شد. از آن زمان تاکنون شایعه‌های مختلفی به‌گوش می‌رسد که Undo Send قرار است جزوی از طرح اشتراکی توییتر باشد. پیش‌تر گفته می‌شد که توییتر مدل اشتراکی روی کار می‌آورد و در نهایت این شبکه‌ی اجتماعی درنهایت شایعه‌ها را تأیید کرد؛ اما هنوز به‌طور مشخص نمی‌دانیم نسخه‌ی پولی توییتر چه قابلیت‌های اضافه‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

کاربران توییتر از سال‌ها پیش خواستار اضافه‌شدن گزینه‌ی ویرایش به توییت‌ها شده‌اند، اما توییتر با مطرح کردن دلایل متعدد از انجام این کار خودداری کرده است و احتمالا هیچ‌گاه شاهد اضافه شدن دکمه‌ی ویرایش به توییتر نخواهیم بود. Undo Send شاید همان قابلیت مدنظر کاربران نباشد؛ اما اجازه می‌دهد در زمانی کوتاه پس از تشخیص اشتباه تایپی یا به هر دلیل دیگری، جلوی منتشر شدن توییت را بگیرند. 

در اوایل سال جاری بلومبرگ با انتشار گزارشی مدعی شد توییتر در حرکتی برای کاهش وابستگی خود به درآمد تبلیغاتی قصد دارد نسخه‌ی پولی به پلتفرمش اضافه کند و درآمدهایش را افزایش دهد. منابع بلومبرگ گفته بودند تصمیم جدید توییتر نتیجه‌ی شدیدتر شدن رقابت ازسوی فیسبوک و اسنپ چت است.

نسخه‌ی پولی توییتر احتمالا قابلیت‌هایی مثل Undo Send و شخصی‌سازی پروفایل را به کاربران ارائه می‌دهد. بلومبرگ همچنین ادعا کرده بود احتمال دارد کاربران توییتر بتوانند در ازای نمایش محتوایی مشخص به فالورها از آن‌ها پول دریافت کنند؛ قابلیتی که درنهایت به‌صورت رسمی توسط توییتر با نام Super Follows معرفی شد. 

جین منچون وانگ، محقق حوزه‌ی اپلیکیشن، کد منبع اپلیکیشن‌ها را به‌دقت بررسی می‌کند تا بتواند قابلیت‌های معرفی‌نشده و منتشرنشده را بیابد. در سال گذشته‌، وانگ جزو نخستین افرادی بود که متوجه پروژه‌ی Birdwatch توییتر شد. او همچنین پیش از معرفی رسمی سیستم تأیید اعتبار جدید توییتر، جزئیات آن را فاش کرده بود. 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/368682-twitter-undo-send-feature-interface-leak-paid-feature/

saqar بازدید : 117 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

VoIP جزو فناوري جديد مخابراتي است که در چند سنه بازپسین  به موازات گسترش دیگر  فنآوري هاي ارتباطی  از قبیل شبکه هاي کامپيوتري ، اينترنت و غيره پيشرفت کرده و به سرعت صنعت مخابرات و بازار مصرف را تحت تأثير پیمان داده است. اين تکنولوژي در واقع نوع جديدي از دستگاه هاي مخابراتي است که بر روي بستر شبکه هاي کامپیوتری  فعاليت مي کند، لذا علاوه بر اين  که همگی  انتظارات از يک مرکز مخابرات را برآورده مي سازد ، براي ارائه خدمات و سرويس هاي نامحدود و جديد انعطاف پذير مي باشد وهمين مایه گرديده که فعالان عرصه ارائه خدمات مخابراتي بتوانند با سرمايه گذاري مختصر و مخارج عملياتي پايين، طيف وسيعي از سرويس ها  را در اختيار بهره‌گیری کنندگان قرار دهند و نيز توسعه  کاربرد  IP Phoneها برخلاف  سيستم هاي مخابراتي سنتي منجر به همگرا شدن سرويس هاي صوتي، تصويري و داده ای شده است؛ فلذا ديگر نيازي به سرمايه گذاري جداگانه بر رو ي تک تک سرويس هاي مخابراتي نمي باشد و سرمايه گذاري فقط بر روي تکنولوژي IP Phone متمرکز ميگردد.

 

IP-Phone يك دستگاه ديجيتالي باهوش با واسط شبكه  LAN مي‌باشد. IP-Phone داراي يك آدرس IP وكانكتورهاي استاندارد (RJ- 45) مي‌باشد لذا اينگونه تلفنها مي‌توانند داخل هرپورتي درشبكه LAN قرار گيرند. از آنجائيكه به تلفنهاي مذكور آدرس IP برگزیدن مي‌يابد لذا امكانات در آن بسيار زياد است و اين امكانات وقابليت‌ها بستگي به Feature‌هايي كه توليدكنندگان روي آن قرار مي‌دهند دارد. كاربردهاي مــهم آن شامل Unified Messaging، Collaboration، كنفرانس وغيره مي‌باشد. با  IP-Phoneها كاربران مي‌توانند Extension خودشان را باخود حمل كرده بطوري كه هرگز يك مكالمه‌ را از دست ندهند. با استفاده‌ از اين تلفنها مي‌توان ارتباطات كنفرانس ايجاد نمود.

منبع: 

https://avashnet.com/voip/

saqar بازدید : 94 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

کسب بالاترین امتیاز در آزمون تصادف از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ایالات متحده (IIHS) کار ساده‌ای نیست. مدل‌های جدید از طریق ارزیابی دقیق ایمنی طراحی‌شده بررسی می‌شوند تا مهندسی خودرو را به سطح مناسب و فراتر از آن برسانند. هر خودرویی نمی‌تواند رتبه‌ی ممتاز «Top Safety Pick+» مؤسسه‌ی IIHS را کسب کند؛ اما هر خودرویی هم شاسی‌بلند جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ نیست. به گزارش موتوروان، دیروز IIHS به شاسی‌بلند لوکس جدید جنسیس بالاترین امتیاز ممکن را در تست تصادف خودرو اعطا کرد.

نمای جلو خودرو شاسی بلند جنسیس جی وی 80 / 2021 Genesis GV80 رنگ مشکی در جنگل

جنسیس GV80 با گذراندن هر ۶ گروه آزمون تصادف این مؤسسه، از جمله تست تصادف جلوی راننده و سرنشین که در بخش کوچکی از سپر جلو برخورد ایجاد می‌کند، بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورد. اما استحکام تنها ویژگی این خودروی شاسی‌بلند نیست؛ این خودرو بسیار هوشمند است. جنسیس GV80 فناوری پیشگیری از تصادف جلو را در اختیار سرنشین قرار می‌دهد که باید در ارزیابی مؤسسه IIHS رتبه‌ی ممتاز یا پیشرفته کسب کند. این خودرو هم در آزمایش‌های برخورد خودرو به خودرو و هم در آزمایش‌های خودرو به عابر پیاده موفق شد بالاترین امتیاز ممکن را به دست بیاورد.

جنسیس GV80 با فناوری خود رتبه‌ی ممتاز را به دست آورد و به کمک چراغ‌های جلوی استاندارد مجهز به پروژکتور LED و کسب رتبه‌ی قابل قبول، توانست به این موفقیت نائل شود. جنسیس موفقیت آزمایش GV80 را به انبوهی از فناوری‌های ایمنی فعال و غیرفعال و دستیار راننده مانند پلتفرم کاملا جدید این شاسی‌بلند، ۱۰ کیسه هوای استاندارد، دستیار پیشگیری از برخورد جلو و موارد دیگر نسبت می‌دهد. از نظر جنسیس، ایمنی «اولویت اساسی» تولید است و این شرکت، مشتری را به‌عنوان «تمرکز اصلی» خود قرار می‌دهد. 

منبع: 
saqar بازدید : 39 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

ویندوز ۱۰ یکی از سیستم‌‌عامل‌های برتر حال حاضر است و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ البته برخی کاربران همچنان ویندوز ۷ را ترجیح می‌دهند. با‌این‌حال، با بی‌نقص‌بودن فاصله‌ی زیادی دارد و یکی از انتقادهای اصلی کاربران از ویندوز ۱۰ درباره‌ی تعداد زیاد نرم‌افزارهای پیش‌فرض این سیستم‌عامل است که از بین آن‌ها می‌توانیم به Paint 3D اشاره کنیم.

بسیاری از این نرم‌افزارها که اصطلاحا به آن‌ها Bloatware هم گفته می‌شود، کاربرد خاصی برای کاربر ندارند. به‌گزارش تک‌اسپات، مایکروسافت قصد دارد با به‌روزرسانی مهم Sun Valley، برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را برای کاربرانی حذف کند که ویندوز ۱۰ را نصب می‌کنند. این یعنی به‌دنبال انتشار به‌روزرسانی Sun Valley، هر بار که ویندوز ۱۰ را روی رایانه نصب کنید یا نخستین‌بار روی دستگاهی دیگر قرار دهید، 3D Viewer و Paint 3D را در فهرست اپلیکیشن‌های ازپیش‌نصب‌شده نخواهید دید

منبع:

https://www.zoomit.ir/os/369169-microsoft-windows-10-bloatware-remove-fresh-installs-update/

saqar بازدید : 36 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

فیلیمو به ‌منظور حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در ایام نوروز ۱۴۰۰، دسترسی به تمام محتوای خارجی خود را رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، همه علاقمندان به فیلم و سریال‌های خارجی می‌توانند با مراجعه به فیلیمو و بدون خرید اشتراک، به‌مدت ۱۵ روز به تماشای محتوای خارجی مناسب‌سازی‌شده به‌صورت زیرنویس یا دوبله بنشینند.

فیلیمو ۳۳ هزار عنوان و ۱۳ دسته‌بندی محتوای خارجی دارد که شامل آثار برتر در جشنواره‌های مطرح دنیا نیز می‌شود.

انتهای سال گذشته، فیلیمو خبر از آغاز فعالیت در سه کشور خارجی فارسی‌زبان داد و در همین زمینه اعلام کرد کشورهای افغانستان و تاجیکستان و ازبکستان به ‌مناسبت آغاز سال جدید شمسی، سه ماه اشتراک رایگان فیلیمو دریافت می‌کنند.

منبع:
saqar بازدید : 30 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

مرکز تلفن تحت شبکه IP-PBX

PBX مخفف private branch change مرکز تلفن خصوصی می باشد که برای برقراری ارتباط تلفنی داخل مجموعه و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مرکز که به نام سانترال نیز شناخته می شود در یک مجموعه نصب می شود و تمامی تلفن ها به آن متصل می شوند تا بتوانند ارتباط داخلی با همدیگر برقرار نمایند و همچنین همگان بتوانند از خطوط تجهیزات راه اندازی VOIP شهری که عموما به تعداد کمتری نسبت به کارکنان می باشد استفاده نمایند.

 

IP-PBX مخفف IP-Priavte department change مرکز تلفن تحت شبکه می باشد. در مدل های قدیمی سانترال در نقطه ای از مجموعه نصب می شود. سپس از تمامی تلفن ها یک سیم تا سانترال کشیده می شود و ارتباط راه اندازی می شود. در سیستم تلفن تحت شبکه مرکز تلفن در شبکه و به سوییچ متصل می شود. گوشی های تلفن تحت شبکه، نرم افزار ها، موبایل و بقیه تجهیزات به شبکه متصل شده و به دستگاه سانترال تحت شبکه رجیستر می شوند. از آنجایی که برای رجیستر شدن نیاز به کابل فیزیکی مستقیم تا مرکز تلفن نیست محدودیت جغرافیایی از بین می رود و هر دستگاه کافی است به نوعی به شبکه متصل شود که می تواند از طریق شبکه محلی و یا وایرلس و اینترانت و اینترنت انجام پذیرد.

 

IP-PBX ها در دو مدل سخت افزاری و نرم افزاری عرضه می شوند. در مدل نرم افزاری، نرم افزار و کارت های مخصوص بر روی یک سرور نصب شده و پس از انجام تنظیمات سرور نقش مرکز تلفن را بازی می کند. در مدل سخت افزاری شرکت ها و کارخانجات مختلف برد های مخصوص با امکان نصب ماژول های مورد نیاز را تولید کرده و سپس نرم افزار خود را بر روی آن بصورت Embedded نصب می کنند.

 

تجهیزات FXO و FXS در VoIP چیست؟

FXO مخفف foreign exchange office خطوط شهری و یا داخلی های سانترال و در کل خطوط آنالوگ که دارای بوق قابل استفاده در تلفن را می باشد را به سیگنال VoIP تبدیل می کند.

 

FXS مخفف forex Station سیگنال VoIP دریافتی از تجهیزات تلفن تحت شبکه را به سیگنال آنالوگ قابل استفاده در گوشی های معمولی و دستگاه فکس تبدیل می کند.

 

ویپ گیتوی VoIP Gateway

گیت وی ویپ

دستگاه های ویپ گیتوی تجهیزات شبکه ای هستند که صدا و فکس را بین سیستم های شبکه IP و سیستم آنالوگ تبدیل می کنند. این دستگاه ها بر حسب نوع خود دارای تعدادی ورودی سوکت RJ11 برای سیستم آنالوگ و E1/T1 و پورت شبکه برای اتصال به شبکه IP می باشند و در مدل های FXO,FXS,E1/T1 عرضه می شوند. از دو روش می توان ازدستگاه های ویپ گیتوی استفاده کرد.

 

انتقال خط تلفن: از این روش برای انتقال خطوط تلفن شهری و یا داخلی های سانترال از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می شود. در محلی که خطوط شهری قرار دارد دستگاه FXO را قرار داده و خطوط شهری به آن متصل می شود. سپس در نقطه دوم دستگاه FXS نصب می شود و تلفن های آنالوگ به آن متصل می شود. پس از انجام تنظیمات دو دستگاه گوشی های متصل به دستگاه FXS بوق خطوط متصل شده به دستگاه FXO را دریافت می کنند.

اتصال به IP-PBX: برای برقراری ارتباط بین خطوط شهری و تلفن های آنالوگ به مرکز تلفن تحت شبکه به کار می روند. خطوط شهری به دستگاه FXO و تلفن های آنالوگ و دستگاه فکس به دستگاه FXS متصل می شوند. سپس با انجام تنظیمات در دستگاه IP-PBX و FXO و FXS کلیه داخلی های متصل به IP-PBX امکان استفاده از خطوط شهری و گوشی های متصل به FXS امکان استفاده از مرکز تلفن و تجهیزات VoIP را پیدا می کنند.

مدل های نرم افزاری IP-PBX که بر روی سرور نصب می شوند امکان استفاده مستقیم از خطوط شهری را ندارند و همچنین تلفن های آنالوگ و دستگاه فکس نمی توانند بطور مستقیم با آن ارتباط برقرار کنند. بدین منظور از دستگاه های Gateway و یا کارت های VoIP استفاده می شود.

 

تجهیزات و کارت های VoIP

کارت های VoIP در مدل های PCI و PCI-e به بازار عرضه می شود.این کارت ها که دارای ماژول های FXO برای اتصال خطوط شهری، FXS برای گوشی های آنالوگ و E1 برای خطوط E1 می باشد بر روی سرور نصب شده و پس از نصب درایور و شناسایی توسط IP-PBX مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کارت VoIP

تلفن تحت شبکه IP smartphone

IP telephone یک گوشی تلفن به مانند گوشی های معمولی است با این تفاوت که این تلفن ها با تکنولوژی VoIP کار می کنند و قابلیت اتصال به مراکز تلفن تحت شبکه IP-PBX را دارند. و با مرکز تلفن های آنالوگ کار نمی کنند. IP-phone ها عموما دارای دو پورت شبکه می باشند. یکی برای اتصال به شبکه و دیگری برای اتصال به کامپیوتر. این دو پورت که با تنظیم بصورت Bridge عمل میکنند سبب می شوند تا نیاز به کابل کشی مجزا برای تلفن های تحت شبکه نباشد از کابل شبکه موجود برای اتصال استفاده کنند.تلفن های تحت شبکه برای کارکرد نیاز به برق دارند. برای این منظور یا از آداپتور استفاده می شود یا در شبکه سوییچ های POE نصب می گردد تا برق گوشی ها از طریق کابل شبکه برای آن ارسال شود.

 

IP phone های USB به تنهایی قادر به برقراری ارتباط نمی باشند و برای کارکرد نیاز به اتصال به کامپیوتر دارند.

 

تجهیزات VoIP تلفن تحت شبکه

سوییچ POE

سوییچ POE

آی پی فون و برخی تجهیزات VoIP مورد استفاده در شبکه تلفنی تحت شبکه نیاز به برق دارند که آن را از طریق آداپتور تامین می کنند. مشکل استفاده از آداپتور علاوه بر دست و پا گیر بودن این است که در صورت قطع شدن برق تلفن از کار می افتد. برای حل این مشکل از سوییچ POE استفاده می شود. 

 

روش کار این سوییچ ها بدین شکل است که در صورت اتصال دستگاه هایی که از استاندارد 802.3af پشتیبانی می کنند، برق مورد نیاز آنها را از روی کابل شبکه ارسال می کند. با توجه به قرار داشتن UPS در کنار رک و تامین برق آن در صورت رفتن برق تلفن ها همچنان مشغول به کار می مانند. این سوییچ ها توسط شرکت های مختلف و با تعداد پورت های گوناگون تولید می شود. پورت های این سوییچ ها برای دستگاه های معمولی نیز قابل استفاده است.

 

تلفن نرم افزاری Softphone

این نرم افزار های شبیه سازهای تلفن هستند که بر روی کامپیوتر یا موبایل نصب شده و یک تلفن مجازی در اختیار شما قرار می دهد. تلفن نرم افزاری یک کنسول مانند صفحه کلید تلفن در اختیار کاربر قرار می دهد و با اتصال به مرکز تلفن تحت شبکه بمانند یک تلفن معمولی کار میکند که در کامپیوتر با کمک اسپیکر و هدفون و یا موبایل بمانند یک مکالمه معمولی ارتباط تلفنی را برای شما فراهم می کند.

 

تجهیزات Voip ATA

ATA مخفف Analog phone Adaptor همانطوز که از اسمش پیدا است وسیله تبدیل تلفن آنالوگ به VoIP می باشد. تفاوت این دستگاه با VoIP Gateway FXS این است که این وسیله عموما در مدلهای تک و دو پورت عرضه شده و قابلیت کارکردن با دستگاههای Voip Gateway FXO را ندارد و از قیمت پایین تری نسبت به گیتوی ها برخوردار است

saqar بازدید : 31 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
محققان از تولید دوربینی خبر داده اند که سریع‌ترین دوربین جهان محسوب شده و با سرعت ۷۰ تریلیون فریم در ثانیه قادر به عکاسی است. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، بهترین دوربین‌های تلفن همراه جهان می‌توانند با سرعت زیر هزار فریم در ثانیه عکس بگیرند، اما این رقم در مورد دوربین‌های حرفه‌ای تجاری به چند هزار فریم در ثانیه ارتقا می‌یابد. سریع‌ترین دوربین جهان با سرعت عکاسی ۷۰ تریلیون فریم در ثانیه قادر به عکاسی از امواج نور نیز خواهد بود.

 

دوربین یادشده که در دانشگاه کل تک ساخته شده، CUSP نام گرفته و برای عکاسی از پالس های کوتاه اشعه لیزر استفاده می‌کند که مدت زمان تابش هر یک از آنها تنها یک فمتوثانیه است. هر فمتو برابر با ۱۰ به توان منفی ۱۵ یا ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ ثانیه است.

 

سیستم اپتیکی این دوربین پالس های یادشده را به تابش‌های نوری کوچک‌تری تقسیم می‌کند و هر یک از آنها با اتصال به حسگرهایی خاص در این دوربین تصویر نهایی را تولید می‌کنند. سریع‌ترین دوربین جهان تا قبل از تولید این دوربین قادر به ثبت ۱۰ تریلیون فریم در ثانیه بود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11052601.html

saqar بازدید : 34 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
 تلگرام اخیرا با انتشار گزارشی، تعداد کاربران فعال ماهانه این اپلیکیشن پیام‌رسان را برابر با 400 میلیون نفر عنوان کرد. 

به گزارش ایلنا، در اکتبر سال گذشته میلادی بود که تلگرام، از عضویت حدود 300 میلیون کاربر فعال ماهانه در این پلتفرم خبر داده بود که در طی چند ماه اخیر و با استناد به گزارش جدید این شرکت، 100 میلیون کاربر جدید به استفاده از این اپلیکیشن ترغیب شده‌اند.

 

پاول دورف، بنیانگذار تلگرام که مدیریت شبکه اجتماعی روسی VK را نیز برعهده دارد، اعلام کرد که روزانه حدود 1.5 میلیون کاربر جدید به تلگرام اضافه می‌شوند و این اپلیکیشن در بیش از 20 کشور دنیا، رتبه نخست را در میزان دانلودها به خود اختصاص داده است.

 

تلگرام همچنین در تلاش است تا بتواند طی ماه‌های آتی، قابلیت تماس تماس تصویری امن را برای کاربران خود به ارمغان آورد و به رقیبی جدید برای اپلیکیشن‌هایی همچون زوم، اسکایپ، تیمز و غیره تبدیل شود. در بیانیه تلگرام آمده است که فاصله تلگرام با دیگر اپلیکیشن‌های محبوب و قدیمی‌در طی ماه‌های اخیر کمتر شده و این شرکت تلاش می‌کند تا با ارائه قابلیت‌ها و امکانات متنوع، کاربران بیشتری را به خود جذب و اعتماد آن‌ها را جلب کند.

 

در حال حاضر، تلگرام با چندین اپلیکیشن پیام‌رسان رقابت می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به واتساپ اشاره کرد. اپلیکیشنی که بیش از 2 میلیارد نفر در جهان از آن استفاده می‌کنند. نسخه دسکتا اپلیکیشن تلگرام نیز که برخلاف واتساپ، نیاز به اتصال گوشی به اینترنت برای استفاده از آن ندارد، توانسته با ارائه قابلیت‌هایی متنوع همانند فولدرها و فضای ابری، سهم قابل‌توجهی را در جلب نظر کاربران ایفا کند. با این حال، برخی ابهامات پیرامون مسائل امنیتی و سوءاستفاده از حریم شخصی کاربران وجود دارد که هنوز به طور کامل رفع نشده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051973.html

saqar بازدید : 34 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

یک معیار مهم برای ارزیابی بها مدیریت سایت عمومی و یا تخصصی بودن آن است. منظور از این بخش بندی کاربران آن سایت است. بر این پای بست، میزان پیچیدگی محتوا سنجیده می شود.

 

به طور مثال وبسایت یک سوپر مارکت آنلاین عمومی هزینه مدیریت وب سایت است. چرا که مخاطبان آن عموم مردم هستند. همه مردم از کارگر لغایت دکتر و مهندس و… می توانند از این وبسایت استفاده کنند. همچنین توضیحات و مشخصات کلی محصولات با جستجوی چندی قابل استخراج است.

 

وبسایت یک کمپانی ارائه کالاهای پزشکی نیز تخصصی محسوب می شود. زیرا پزشکان شمار محدودی از همه جامعه آماری جهان هستند. بدیهی است که کالاهای پزشکی توسط کل افراد خریداری نمی شود. وانگهی اطلاعات و محتوایی که برای این وبسایت درج می شود کاملا تخصصی است. 

 

بدیهی است که قیمت مدیریت سایت تخصصی از عمومی بیشتر است. افرادی که در این مقوله تکاپو می کنند باید در مورد محصولات اطلاعات فنی داشته باشند. پس یا باید در این گویه متخصص باشند و یا تعلیم هایی دیده باشند. همچنین فردی متخصص نیز می تواند اطلاعاتی که بدست سایرین استخراج می شود را از بعید مدیریت نماید.

 

میزان گستره فعالیت

قیمت مدیریت وبسایت با پروا به گستره آن

یک معیار مهم سایر برای ارزیابی قیمت مدیریت وبسایت میزان اتساع و حجم کلی آن است. سایت شما ممکن است فقط در یک یا چند شاخه اندک کار و جنبش کند. و یا در شاخه های گسترده ای که تعداد آنها بسیار است به مردم خدمت رسانی نماید.

 

بدیهی است که تعرفه مدیریت سایت در مواردی که گستردگی پیشه کمتر است ساده تر می شود. برای این وبسایت ها نیروی اقلیت برای کنترل وبسایت احتیاج است. اطلاعات سایت اندک هستند بعد مدیریت آنها ساده تر است. وانگهی تعداد شاخه هایی که باید در مورد آنها مطلب جاسازی شود کمتر است.

 

قیمت مدیریت سایت در مواردی که حوزه تکاپو کلی وبسایت فراخ شدن اکثریت دارد قدری بیشتر است. شمار افرادی که این وبسایت ها را کنترل می کنند بیشتر است. خبره فرآوری محتوا، خبره گرافیست و… کل روزه باید برای برای محصولات و یا خدمات زیادی اطلاعات تهیه نمایند.

 

نوع وبسایت

مدیریت سایت

جدا از نوع پیشه شما، ساختار وبسایت می تواند متفاوت باشد. وبسایت های فروشگاهی، نمایش محصول، وبسایت معرفی و… انواع مختلفی از ساختار سایت هستند. 

 

در چند ساختاری که به اختصار توضیح دیتا شد بها مدیریت سایت فروشگاهی بیشتر است. بها محصولات احتیاج به بروز رسانی دارد، عکس ها باید بروز شود. در ضمن موجودی و یا عدم موجودی کالا باید مشخص شود. در ضمن بسیاری سرنوشت های دیگر مثل رسیدگی به چت آنلاین مشتریان و… بیچارگی به مدیریت و برنامه ریزی دارد.

saqar بازدید : 38 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
شرکت لنوو از عرضه پنج لپ تاپ جدید از سری یوگا خبر داده که مجهز به پردازنده‌های جدید اینتل و پردازنده‌های تازه سری ۴۰۰۰ رایزن شرکت ای ام دی است. 

به گزارش مهر به نقل از تایمز آو ایندیا، لنوو هنوز در مورد جزئیات فنی این لپ تاپ‌های تازه خبری منتشر نکرده است. اما مدل‌های لپ تاپ‌های جدید عبارتند از یوگا اسلیم ۷ آی با نمایشگر ۱۳ اینچی، اسلیم ۷ آی پرو با نمایشگر ۱۴ اینچی، یوگا ۷ آی قابل تبدیل به تبلت در دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی، یوگا اسلیم ۷ پرو و یوگا ۶.

 

قیمت دو مدل اول این لپ تاپ ها به ترتیب ۹۹۹ و ۸۹۹ یورو بوده و قیمت نسخه‌های ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی مدل سوم به ترتیب ۹۹۹ و ۱۰۹۹ یورو است. در نهایت یوگا اسلیم ۷ پرو و یوگا ۶ هم ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو قیمت دارند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11059504.html

saqar بازدید : 45 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy M۳۰s-۶۴GB به قیمت ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

 

قیمت برخی از انواع گوشی موبایل در بازار  به شرح زیر است: 

نام کالا  قیمت (تومان)
Motorola Moto G8 Power Lite-4/64GB
3,140,000
Samsung Galaxy M30s-64GB 5,450,000
Xiaomi Redmi Note 9S 6-128GB 5,565,000
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite M2002F4LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت 9.749.000
گلکسی A50 سامسونگ 5,714,000
آیفون 11 پرو مکس اپل 30,800,000
ردمی نوت 7 شیائومی 4,445,000

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11059538.html

saqar بازدید : 40 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
تولید دوربین های جان سخت مقاوم در برابر ضربه، آب، حرارت و غیره پدیده تازه ای نیست، اما برای اولین بار چنین دوربینی با ظاهری جذاب برای بانوان توسط شرکت نیکون تولید شده است.

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، تولید دوربین های جان سخت مقاوم در برابر ضربه، آب، حرارت و غیره پدیده تازه ای نیست، اما برای اولین بار چنین دوربینی با ظاهری جذاب برای بانوان توسط شرکت نیکون تولید شده است. این دوربین که Coolpix W150 نام دارد، حتی در عمق 10 متری آب نیز آسیب نمی بیند و بدون مشکل قابل استفاده مجدد است.

 

همچنین اگر این دوربین از ارتفاع 1.8 متری به زمین بیفتد نیز هیچ آسیبی نمی بیند. دوربین Coolpix W150 در برابر سرمای حداکثر ده درجه سانتیگراد زیر صفر هم کاملا مقاوم است. همچنین می توان از آن در گرد و خاک شدید نیز بدون ایجاد مشکلی خاص استفاده کرد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,دوربین

 

دقت این دوربین 13.2 مگاپیکسل بوده و دارای قدرت زوم اپتیکال 3 ایکس است. میزان توان زوم دیجیتال دوربین مذکور هم 6 ایکس اعلام شده است. البته در این حالت هم کیفیت عکس تهیه شده کاهش نمی یابد. با استفاده از این دوربین امکان تصویربرداری ویدئویی Full HD نیز وجود دارد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11025746.html

saqar بازدید : 38 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
اینستاگرام اعلام کرده است که استیکر جدیدی را به پلت‌فرم استوری‌های خود افزوده تا کاربران بتوانند با راه‌اندازی به کوئیز به طرح سوالات چندگزینه ای از دوستان خود بپردازند.

 به گزارش ایسنا، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

 

قابلیت اضافه کردن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11025774.html

saqar بازدید : 41 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

افزونه wp-rocket وردپرس که جزو افزونه های خریدنی است، بهترین پلاگین وردپرس برای افزایش سرعت وردپرس است. برای همین هم آرم معروف و شناخته شده این افزونه موشک است. این افزونه کارهایی انجام میدهد که باعث بهبود کارایی وردپرس و افزایش سرعت عملکرد آن می شود. 

 

پشتیبانی از بارگذاری تنبل : قابلیتی که اگر فعال کنید باعث می شود تصاویر صفحه تا وقتی اسکرول به آن نرسیده لود نشود. لذا سرعت تکمیل صفحه را بالا برده و هر عکس را فقط وقتی کاربر تا آنجای صفحه سفارش طراحی سایت با وردپرس اسکرول کرد نشان میدهد.

بهینه سازی فایل های اسکریپت : این قابلیت باعث می‌شود فایل‌های متنی اسکریپتی نظیر سی‌اس‌اس و جاوا اسکریپت سمت سرور فشرده‌سازی و مینیفای شوند و با حذف فواصل اضافه و توضیحات، حجم این صفحه را تا حد ممکن کاهش میدهد.

پشتیبانی از کش موبایل : امکان کش برای موبایل یعنی علاوه بر اینکه بعد از هر بروزرسانی صفحه، از نسخه دسکتاپ صفحه کش می سازد، از نسخه موبایل و تبلت صفحه هم کش ساخته می شود. این کار مرور کاربران موبایلی را سرعت می‌بخشد.

ابزار پاک کردن کش : می‌توانید به صورت دستی هر وقت خواستید با یک کلیک روی ظاهر سایت، کش مربوط به یک صفحه مشخص را پاک کنید تا نسخه تازه بدون کش را ببینید. این کار برای ادمینی که به تازگی صفحه را بروزرسانی کرده مفید است.

پشتیبانی از کش موبایل : امکان کش برای موبایل یعنی علاوه بر اینکه بعد از هر بروزرسانی صفحه، از نسخه دسکتاپ صفحه کش می سازد، از نسخه موبایل و تبلت صفحه هم کش ساخته می شود. این کار مرور کاربران موبایلی را سرعت می‌بخشد.

زمانبندی پاک کردن کش : می توانید زمان دقیقی را بر اساس تاریخ روز و ساعت و دقیقه مشخص کنید تا راس آن موعد کش پاک شود. امکانی جالب که در بعضی مواقع می تواند بسیار کارآمد واقع شود.

بهترین افزونه تامین امنیت وردپرس iThemes protection pro برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

IThemes protection pro

قوی‌ترین پلاگین تامین امنیت وردپرس

80 $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://ithemes.Com/protection/#pricing

تمدید: سالیانه

طراحی سایت های وردپرسی به شرط تولید محتوا مثمر ثمر است و گرچه وردپرس امن است، اگر صاحبان سایت برای حداکثری کردن امنیت تدابیری بیندیشند می توانند با خیال راحت فقط بر بروزرسانی و بی هیچ دغدغه ای تنها بر بهره برداری از سایت متمرکز باشند. بسیاری از مدیران سایت های مبتنی بر وردپرس از نقاط آسیب پذیر که نفوذ از هکرها از آن نقاط محتمل است را نمی شناسند. این افزونه قدرتمند، حفره‌های امنیتی را شناسایی و مسدود می‌کند و با دفع حملات و نظارت بر احراز هویت کاربران، IP های کاربران با رفتار مشکوک را بلاک میکند و خیالی راحت را برای ادمین به ارمغان می آورد.

 

جلوگیری از حملات Brute force : اگر کاربری یا سروری تلاش های متعدد ناموفقی برای لاگین در سایت داشته باشد مسدود می شود.

اسکن زمانبندی شده مداوم سایت : این افزونه بر اساس زمانبندی داخلی خود سایت را مدام اسکن کرده و اگر حفره امنیتی در پلاگینی پیدا کرد گزارش میدهد و رفع می‌کند.

مسدود کردن ربات ها : ربات های مکانیزه ای که به قصدهای مختلفی نظیر دزدی ماشینی داده ها، درج مطلب در فرم ها و کامنت ها و ... را انجام میدهند شناسایی کرده و مسدود میکند.

تعیین حداقل ضریب امنیتی : بر کلمات عبور نظارت میکند و نمی گذارد از حد مشخصی ضعیف تر داده شوند و کاربران و ادمین را وادار به انتخاب کلمات عبور غیرقابل حدس و دشوار میکند.

شناسایی و خنثی سازی حملات به فایل ها و دیتابیس : با مانیتور کردن دائمی فایل ها می تواند تغییرات غیرمجاز را شناسایی کند. همچنین اجازه آپلود ویروس از کامپیوتر شخصی به روی وب سرور را نمی دهد.

تغییر آدرس صفحات لاگین و ادمین : صفحاتی مثل لاگین و ادمین را از آدرس معمول شان تغییر میدهد تا قابل حدس نباشند.

محدودسازی لاگین ادمین در ساعات مشخص: مثلا وقتی برایش مشخص میکنی که از ۱۱ شب تا ۶ صبح اجازه لاگین نده، در واقع جلوی بسیاری از تلاش های هکرها گرفته می شود.

غیرفعال سازی بعدی مجوزهای غیرلازم: مثلا امکان آپلود کد پی‌اچ‌پی را لغو میکند و یا اطلاعبه های بروزرسانی را به کاربران غیر ادمین نشان نمیدهد.

 

بهترین افزونه صفحه‌ساز وردپرس Beaver Builder seasoned برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

Beaver Builder seasoned

مدرن‌ترین صفحه‌ساز وردپرس

Ninety nine $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://www.Wpbeaverbuilder.Com/pricing

تمدید: سالیانه

افزونه بیور بیلدر پلاگینی صفحه ساز برای وردپرس است که با بسیاری از افزونه های مطرح API مشترک دارد. صفحه سازی که ساختن صفحه ریسپانسیو و واکنش‌گرای موبایل-دوست را به خوبی پشتیبانی میکند و با امکان کشیدن و رها کردن آبجکت های متنوع روی صفحه و انجام تنظیمات رنگ و استایل بدون درگیری با سی اس اس و تنظیم افکت های انیمیشنی و بصری بدون درگیری با جاوااسکریپت را ممکن می سازد. شاید زیباترین ویژگی این افزونه امکان بروزرسانی زنده از روی صفحات بدون نیاز به مراجعه به پنل ادمین است که وبمستری را بسیار دلپذیر میکند . 

 

طراحی گرافیکی با کشیدن و رها کردن : کشیدن و رها کردن. تغییر اندازه و جابجایی و تغییر اولویت. اگر آبجکتی نباید جایی بنشیند نمی گذارد آن را آنجا بیندازید.

پشتیبانی از ویرایش زنده : در حالیکه ادمین لاگین کرده بدون نیاز به مراجعه با پنل ادمین وردپرس می تواند مستقیما از روی ظاهر سایت و با کلیک روی هر عنصر از صفحه همان عنصر را ویرایش کند.

قابلیت ایمپورت و اکسپورت کردن : میتوان یک صفحه را ذخیره کرد. یا به صورت گلوبال که یکبار تغییر کند و در همه جا تغییرات اعمال شود و یا غیرگلوبال که هر بار بشود از ردیف های ذخیره شده گرفت و کشید و در صفحه ای نسخه ای انداخت.

پشتیبانی از ذخیره خودکار و ذخیره پیش نویس: مانند مایکروسافت ورد همانطور که در حال کار کردن هستید اتوماتیک هر چند لحظه یکبار صفحه را ذخیره میکند. همچنین اجازه میدهد پیش نویس مطلب ذخیره شود تا بعد از تکمیل یا در زمان مقتضی منتشر گردد.

پشتیبانی از راست به چپ و میانبرها : ساختن و صفحه آرایی صفحات فارسی از راست به چپ در آن دیده شده است. همچنین از میانبرهای صفحه کلید پشتیبانی میکند.

سئو-دوست : امکان انجام تنظیمات مربوط به سئو و مدیریت H1 تا H6.

امکان طراحی صفحه محصول : یکپارچگی با ووکامرس و امکان طراحی صفحه محصول و صفحه دسته محصول.

بهترین افزونه ارائه ابزارهای زیبا و خلاقانه روی صفحه‌ساز closing Addons for Beaver Builder برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

Remaining Addons for BB

ارائه ابزارهای زیبا و خلاقانه روی صفحه‌ساز

69 $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://www.Ultimatebeaver.Com/pricing

تمدید: سالیانه

افزونه جانبی قدرتمندی برای بیور بیلدر در اکوسیستم وردپرس که ماژول های سفارشی و بخش های از پیش ساخته و قالب های جدیدی را به بیور بیلدر می افزاید.  این افزونه بسیار سیک و بهینه بوده و باعث افزوده شدن گرادینت ها، استایل دهنده های گراویتی فرمَ جداکننده ها و نوار پیشرفت و شماره اندازها و باکس چرخنده و عناوین فانتزی و هات اسپات و ... به مجموعه آبجکت های بیور بیلدر می شود.

 

دارای افکت های زیبا : پس زمینه های پارالاکس حرفه ای و امکان افزودن انیمیشن به متن ها و پس زمینه های مختلف و افکت اسکرول صفحه.

امکان افزودن استایل زیبا به فرم های گراویتی : گراویتی به همان میزان که در ساختن فرم های کارآمد و حرفه ای قوی عمل کرده است در استایل های زیبا و جذاب و ترغیب کننده کاربر به تکمیل فرم چندان قوی نیست. این افزونه برای گراویتی فرم و فرم های کانتکت سون استایل های بسیار زیبایی دارد.

منوی سایدبار : منوی همبرگری سه خطی ساید بار که بتوان در آن همه کار کرد. مگا منو درست کرد. اسلایدر گذاشت. عکس و یا اچ‌تی‌ام‌ال درج کرد و افکت باز و بسته شدن ان را تنظیم کرد.

پشتیبانی از بک گراندهای ذره ای متحرک: امکان افزودن افکت های بصری مانند بالا رفتن حباب ها در مایع و یا افتادن دانه های برف بسیار زیبا و طبیعی و بدون کندی با انیمیشنی روان و قابل تنظیم.

پشتیبانی از هات اسپات : امکان افزودن علامت چشمک زن به نقاط مشخصی از تصویر که کاربر را وادار به کلیک میکند و سپس در قالب پاپ آپی جزئیاتی نمایش پیدا می‌کند.

امکان درج نقشه گوگل با استایل خاص : در این افزونه میتوانید گوگل مپ را روی نقطه خاصی مشخص کنید و به آن استایلی همنواخت و در هماهنگی با استایل سایت تان بدهید. نقشه زنده و عملیاتی گوگل در کادری در سایت شما.

بهترین افزونه ارائه ابزارهای کاربردی و کامل در صفحه‌ساز strength percent برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

Electricity percent

ارائه ابزارهای کاربردی و کامل در صفحه‌ساز

Sixty nine $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://wpbeaveraddons.Com/pricing

تمدید: سالیانه

افزونه پاور پک برای بیور بیلدر امکانات متعددی را به بیور بیلدر اضافه میکند. حاوی بیش از ۵۰ ماژول سفارشی و ۲۰۰ قالب سکشن است. از طراحی سایت ریسپانسیو پشتیبانی کامل دارد. افزونه ای قدرتمند با لود سریع و تطابق کامل با چندسایتی و آپدیت های منظم.

 

پشتیبانی از FAQ سئو : گوگل اسکیمای پرسش های متداول را مدتی است اضافه کرده است و این افزونه امکان درج پرسش و پاسخ های همنواخت با آن اسکیما را میدهد که توسط گوگل قابل شناسایی و نمایش در صفحه نتایج است.

امکان ساختن کاستم لاگین پیج برای وردپرس : با روشی ساده و بدون ایجاد درگیری امکان سفارشی سازی لاگین پیج را برای وردپرس ممکن میکند.

پشتیبانی از گالری تصاویر قابل فیلتر : برای نمایش نمونه کارها و امکان دهی فیلتر بر اساس موضوع یا رسته قابلیت ایده آلی است.

صفحه در حال نگهداری و صفحه به زودی : تم های متنوع از پیش آماده ای برای این دو صفحه در اختیار ادمین میگذارد.

پشتیبانی از افکت قبل و بعد روی تصاویر : افکتی که عکس حالت قبل و عکس حالت بعد نمایش داده می شود و کاربر با کشیدن یک خط عمودی یا افقی می تواند ببیند چطور حالت از قبل به بعد تغییر کرد.

امکان طراحی سبد خرید انیمیشنی : سبد خریدی که در سایدبار باز می شود و همیشه در دسترس است و همنواختی کامل با طراحی ریسپانسیو دارد.

بهترین افزونه کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت imagify برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

Imagify

ابزار حرفه‌ای کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت

50 $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://imagify.Io/pricing

تمدید: سالیانه

افزونه ایمیجیفای کمک میکند سایت وردپرسی شما به کمال برسد. این افزونه با کاهش چشمگیر حجم عکس ها بدون افت کیفیت تصاویر تاثیر بسزایی در بهبود سرعت لود صفحات دارد. افزونه ای که تصاویر را بدون دخالت ادمین و اتوماتیک بهینه میکند.

 

سرعت بخشیدن به وب سایت : عکس های سبک تر، هم منجر به بهبود سرعت می شود و هم روی سئو تاثیر مثبت می گذارد.

ذخیره زمان برای ادمین: دیگر لازم نیست ادمین خودش کار بهینه سازی اندازه فایل تصاویر را انجام دهد بلکه این کار اتوماتیک انجام می شود.

کیفیت قربانی نمی شود : لازم نیست برای رسیدن به حجم فایل حداقلی کیفیت عکس را قربانی کنیم. بلکه عکس هی همچنان بی تغییر و زیبا باقی می‌ماند.

بهینه سازی همه عکس ها با یک کلیک: امکان بهینه سازی بالک یا چندین عکس با هم را داده است.

امکان بازیابی اندازه واقعی فایل: هر زمان اراده کردید می شود عکس را به همان اندازه و سروس اصلی اش سابقش برگرداند.

نصف کردن زمان لود صفحه : با بهینه سازی عکس های صفحه،‌چه صفحه اول و چه صفحات داخلی تا نصف کاهش حجم پیدا می کنند.

بهترین افزونه افزودن قابلیت جدید به وردپرس بدون نیاز به کدنویسی ACF برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

ACF seasoned

ابزار افزودن فیلد به وردپرس بدون نیاز به کدنویسی

25 $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://www.Advancedcustomfields.Com/pro/#pricing-desk

تمدید: سالیانه

افزونه superior custom Fields و یا پلاگین زمینه های دلخواه پیشرفته، جزو ۲۵ افزونه ای است که هر سایت وردپرسی بایست داشته باشد و کمپانی لیندا آموزش کامل اختصاصی برای آن تولید کرده است. با این افزونه های می توانید فیلدهای اختصاصی خود را به پنل مدیریت اضافه کنید. دیتا تایپ اختصاصی خود را بسازید و این دیتا تایپ را به نحو دلخواه در سایت نشان دهید.

 

پشتیبانی از فیلدهای تکرار شونده: گاه لازم است بتوانید فیلدها یا مجموعه ای از فیلدها را تکرار کنید مثلا در ثبت رزومه کاری، بتوان تخصص ها را که برای کسی ۴ تخصص و برای کس دیگری ۵ تخصص می شود وارد کرد طوری که هر تخصص شامل عنوان تخصص تکست باکس و نوع تخصص کامبو و شرح تخصص ادیتور متن باشد.

امکان ایمپورت و اکسپورت کردن فیلدها : دیتا تایپی که به زحمت و با فیلدهای زیادی ساخته اید می شود اکسپورت گرفت و جای دیگری در سایت دیگری ایمپورت کرد.

فیلدهای محتوایی منعطف : یعنی به ادمین در حال دیتا اینتری اختیار میدهد گروه هایی از فیلدها را به اختیار به صفحه اضافه کند.

فیلد گالری : این فیلد رابط کاربری ساده ای را برای مدیریت مجموعه ای از عکس ها بدست می‌دهد. امکان افزودن و آپلود چندین عکس و ادیت کردن و سورت کردن آنها.

کلون کردن فیلدها : به ادمین در حال دیتا اینتری امکان کلون کردن فیلدها را میدهد.

saqar بازدید : 65 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)

اگر اخیراً با یک کیس جدید روبرو شده‌اید که چراغ‌های LED چشمک‌زن، شبکه‌های مخصوص فن و دریچه‌های آکریلیک در جای‌جای خود داشته است و هدف دارید همه درونمایه کیس باستانی خویش را خارج کرده و به این کیس جدید منتقل کنید، بهترین راهنمایی که شدنی است را برای مطالعه برگزیدن کرده‌اید.

 

فهرست مطالب این نوشته  نهان کردن 

1. ابزارهای موردنیاز

2. جایگزینی کیس

2.1. جدا کردن منبع تغذیه

2.2. اندکی سخن را باز کنید درایوهای هارد و دیسک‌های نوری

2.3. اندکی سخن را باز کنید کارت گرافیک

2.4. باز کردن فن‌های کیس

2.5. متمایز کردن مادربورد

3. نصب قطعات در کیس جدید

3.1. نصب مادربورد

3.2. نصب اتصال‌های کیس

3.3. نصب فن‌های کیس

3.4. نصب کارت گرافیکی

3.5. نصب درایوهای ذخیره‌سازی و درایوهای دیسک‌ نوری

3.6. نصب منبع تغذیه

4. بستن کیس و بوت کردن آن

باید آگاهی داشته باشید که این شغل فرایندی زمان‌بر است، چون ارتقا کیس قدیمی باید تقریباً همه مراحل جمع کردن یک کامپیوتر از صفر را طی کنید و علاوه بر آن دردسر باز کردن کیس کهنه را نیز متحمل شوید. این فرایند زمان‌بر و خسته کننده است؛ اما معضل چندانی ندارد. با این حال در این نوشته به بحث اندکی سخن را باز کنید و بستن خنک‌کننده‌های مایع نپرداخته‌ایم. مراحل پیشه در چنین مواردی بستگی زیادی به گونه استفاده از کامپیوتر دارد و می‌تواند کاملاً متغیر باشد. اگر رایانه شما یک خنک‌کننده مایع دارد، باید دستورالعمل‌های ویژه آن را بیابید و یا از کسی که این شغل را قبلاً اتمام داده است کمک بگیرید.

 

همانند همه مطالب سایر که درباره قطعات درونی رایانه در فرادرس نوشته‌ایم، در این باره نیز پیشنهاد می‌کنیم که در حین باز کردن قطعات رایانه، تصاویری از مراحل مختلف جاسازی کنید تا بدانید که کابل‌ها را از کجا مفتوح می‌کنید و قطعات مختلف در کجاها نصب می‌شوند.

 

ابزارهای موردنیاز

همه آنچه برای کار روی یک رایانه مدرن احتیاج دارید، یک پیچ گوشی با سر فیلیپس است. بهتر است از دو پیچ‌گوشتی بهره‌گیری کنید، یک پیچ‌گوشتی کبیر برای بسط دادن پیچ‌های محکم و یگانه کوچک‌تر برای بسط دادن پیچ‌های ظریفی که در محل‌های دور از دسترس پیمان دارند. اگر در محیطی کار می‌کنید که مستعد الکتریسیته ساکن است، ممکن است به یک دستبند ضد استاتیک هم احتیاج داشته باشید. چند کاسه یا فنجان نیز برای نگهداری پیچ‌های مختلفی که از مکان‌های متفاوت کامپیوتر باز می‌کنید، کاملاً سودمند خواهد بود.

 

در این نوشته از یک رایانه رومیزی برای نشان دادن مراحل پیشه بهره‌برداری شده است. کیس مورد استفاده از نوع کهنه R4 طراحی فراکتال است که یک کیس معمولی ATX با اندازه Mid Tower است. اگر از یک رایانه مخصوص گیمینگ بهره‌گیری می‌کنید، احتمالاً نما آن کاملاً مانند این است؛ مگر این که کیس کوچکی مثلاً یک کیس Mini-ITX داشته باشید. حتی در چنین مواردی نیز گام‌های کلی مراحل تعویض کیس کاملاً مانند هستند.

 

تعویض کیس

بدیهی است که اولین مرحله این است که همه کابل‌های دیتا و برق را از کامپیوتر خویش جدا کنید و سپس آن را بر روی یک میز در فضای با نور کافی قرار دهید. بهتر است فضایی که کار می‌کنید فاقد کف‌پوش باشد تا از برپایی الکتریسیته ساکن جلوگیری کنید.

 

 

 

نخستین کاری که برای باز کردن قطعات یک کیس باید انجام دهید، این است که امکان دسترسی به این قطعات را داشته باشید. در باره کیس‌های ATX این مسئله به معنی باز کردن پنل‌های دسترسی جانبی کیس است. در برخی کیس‌ها شاید به جای پنل‌های دسترسی جانبی یک پوشش کلی وجود دارد که به طور یکپارچه از شاسی کیس متمایز می‌شود. این پنل‌ها به وسیله پیچ‌هایی در پشت کیس به آن متصل شده‌اند. معمولاً دو یا سه پیچ در هر سمت هستی دارد. این پیچ‌ها را باز کرده و کنار بگذارید.

 

 

سپس پنل‌های دسترسی را به سمت عقب کشیده و از کیس متمایز کنید. آن‌ها را نیز در یک گوشه پیمان دهید.

 

 

حال که موانع اصلی دسترسی جدا شدند، به راحتی می‌توانید به همه اجزای درونی کیس دسترسی داشته باشید.

 

 

اگر کیس هر گونه تکه قابل جداسازی بیرونی همانند پالایه گردوغبار دارد، آن‌ها را نیز از کیس جدا کنید.

 

 

پیش متعلق به که اقدام به تفکیک قطعات بکنید، بهتر است از ترتیب کلی این شغل آگاهی داشته باشید. این ترتیب به طور ریزبین به نوع قطعات و لوازمی که دارید پیوستگی دارد؛ ولی ترجیح کلی بر این است که آغاز منبع تغذیه کیس جدا شود، چون تقریباً به کل قطعات داخل کیس متصل است. خارج کردن منبع تغذیه و کابل‌های فراوان آن از کیس مایه می‌شود که باقی کار با سهولت اکثریت اتمام گیرد. در بعضی موارد شدنی است نتوانید منبع تغذیه را بدون خارج کردن اجزای سایر همانند خنک‌کننده سی‌پی‌یو جدا کنید. در این چهره اشکالی وجود ندارد و می‌توانید به هر ترتیبی که راحت‌تر هستید عمل کنید.

 

جدا کردن منبع تغذیه

 

جهت متمایز کردن منبع تغذیه باید نخست آن را از قطعاتی که پیوست یافته‌اند متمایز کنید. بر روی رایانه‌ای که در این نوشته به عنوان مثال به پیشه گرفته‌ایم، این قطعات شامل موارد ذیل هستند:

 

مادربورد (ریل اصلی 24 پین)

مادربورد (ریل پردازنده 8 پین، البته شدنی است بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد)

کارت گرافیک (8 پین- شدنی است کیس شما متفاوت باشد)

هارددیسک یا SSD (کابل‌های برق ساتا)

درایو دی‌وی‌دی (کابل برق ساتا)

فن‌های کیس (بسته به کیس متفاوت است)

انجام این کارها و در ضمن ادامه مراحل (به جز متمایز کردن مادربورد) در حالتی که کیس به طور عمودی پیمان گرفته راحت‌تر است.

 

 

اگر یک منبع تغذیه ماژولار دارید که امکان جدا کردن کابل‌ها از هر دو سو، یعنی هم از سمت تکه و هم از سمت منبع تغذیه میسر است، در این صورت جدا کردن کابل‌ها از سمت منبع تغذیه کار راحت‌تری به حساب می‌آید. توجه داشته باشید که رایانه‌های رومیزی پیش‌ساخته، از منبع تغذیه ماژولار بهره‌گیری نمی‌کنند.

 

 

اینک منبع تغذیه باید کاملاً تمیز باشد. اگر از گونه ماژولار نیست باید همه کابل‌ها را طوری از راه کناره بزنید که بتوانید آن را برای جدا کردن از کیس آماده کنید.

 

 

در این مرحله به پشت کیس بروید. چند پیچ می‌بینید که منبع تغذیه را به پشت فریم کیس متصل ساخته‌اند. در برخی گونه ها کیس‌ها این پیچ‌ها شدنی است به دسته فوقانی کیس متصل شده باشند. پیچ‌ها را باز کرده و کناری بگذارید.

 

 

زمانی که پیچ‌های نگه‌دارنده منبع تغذیه را باز کردید، از کیس خلاص می‌شود و می‌توانید به راحتی آن را از کیس جدا کنید.

 

 

 

آن را کناره گذاشته و به سراغ قطعه بعدی می‌رویم.

 

باز کردن درایوهای هارد و دیسک‌های نوری

در طراحی‌های قدیمی‌تر کیس‌ها، درایوهای هارد، SSD و دیسک‌های نوری فقط به کمک پیچ به فریم کیس اتصال می‌یافتند. در کیس‌های جدید و پیشرفته‌تر از قاب‌ها یا محافظ‌هایی بدین منظور استفاده می‌شود که درایوهای مختلف، داخل آن‌ها پیمان گرفته و به آن‌ها بسته می‌شوند. درایو هارد و SSD در این کامپیوتر با همین شیوه به کیس متصل شده‌اند. اما درایو دی‌وی‌دی به طور مستقیم به فریم پیچ شده است. آغاز درایو هارد را باز می‌کنیم.

 

 

هر دو کابل برق و داده را از درایوها جدا می‌کنیم و قاب نگهبان را به خارج از فریم می‌کشیم.

 

 

اینک نوبت به درایو دی‌وی‌دی واصله است. کابل ساتا را متمایز می‌کنیم. نظر به اینکه خود درایو به فریم پیچ شده است، برای بیرون کشیدن آن باید پیچ‌ها را از هر دو طرفش باز کنیم.

 

 

زمانی که کابل داده، کابل برق و پیچ‌های نگه‌دارنده باز شدند، می‌توان درایو را از سمت جلوی کیس بیرون کشید. شدنی است لازم باشد نخست کمی از عقب به سمت جلو هل بدهید؛ ولی در پیوستگی باید از سمت جلو آن را خارج بکشید، چون در سمت عقب فضای کافی برای این شغل وجود ندارد.

 

 

درایوها را نیز ساحل می‌گذاریم. اگر درایوها به قاب‌ها پیچ شده باشند، آن‌ها را از قاب خود متمایز کنید لغایت برای نصب روی کیس جدید آماده شوند.

 

 

به سراغ قطعه بعدی می‌رویم.

 

باز کردن کارت گرافیک

بدیهی است که اگر کارت گرافیک مجزایی ندارید، این بخش از نوشته کارکردی برای شما نخواهد داشت. نظر به اینکه ما روی کامپیوتر خودمان یک چنین قطعه‌ای نیز داریم، آن را از مادربورد متمایز می‌کنیم تا مراحل نهایی اندکی سخن را باز کنید رایانه آسان‌تر شوند.

 

نخست کابل برق را که از منبع تغذیه آمده است؛ اگر تاکنون مفتوح نکرده باشید، مفتوح کنید. سپس پیچ نگه‌دارنده جی‌پی‌یو که در پشت کیس بسته شده است را باز کنید. این پیچ احتمالاً از نوع thumbscrew است. اگر کارت شما پهنا دو برابر دارد، باید دو پیچ را از پشت کیس باز کنید.

 

 

اینک گیره پلاستیکی انتهای اسلات کارت PCI اکسپرس را که کارت گرافیک به آن وصل شده است، به طرف بیرون تنگنا دهید. صدای کلیک مانندی می‌شنوید که اثر می‌دهد گیره آزاد شده و می‌توانید کارت را بردارید.

 

 

زمانی که پیچ‌های نگه‌دارنده را مفتوح کردید و گیره پلاستیکی را به سمت زیر خفقان دادید کارت رها شده و می‌توانید آن را از شکاف مربوطه بردارید. بدین ترتیب کارت باید به آسانی از مادربورد جدا شود.

 

 

کارت گرافیک را کناری بگذارید و به سراغ تکه بعدی بروید. اگر قطعات دیگری نیز هستند که روی شکاف‌های PCI اکسپرس پیمان دارند، مثلا کارت وای‌فای یا کارت صورتی مجزا دارید، آن‌ها را نیز می‌توانید به همین ترتیب مفتوح کنید.

 

باز کردن فن‌های کیس

فن‌های متصل به کیس جهت تأمین هوای خنک و گسیل داشتن هوای گرم به بیرون از کیس نصب شده‌اند. آن‌ها را قبل از بیرون کردن مادربورد و اجزای سایر باقی باقیمانده باید باز کنید. خوشبختانه این کار احد از ساده‌ترین کارها است. همچنین چنانچه کیس جدید بر روی خود فن‌هایی دارد، لزومی به متمایز کردن فن‌ها از کیس کهن هستی ندارد.

 

در آغاز اگر فن‌های کیس به جای منبع تغذیه، به پورت‌های روی مادربورد وصل شده باشند؛ باید آن‌ها را از مادربورد متمایز کنید. اتصال‌های 3 یا 4 پین آن‌ها چیزی مانند تصویر ذیل هستند:

 

 

 

اینک به خارج کیس می‌رویم و پیچ‌های نگه‌دارنده فن‌ها را از کیس مفتوح می‌کنیم. اثناء باز کردن پیچ فرجام باید مطمئن شوید که فن را با دست خویش در سمت سایر گرفته‌اید لغایت فن سقوط نکند و آفت نبیند.

 

 

این مراحل را برای کل فن‌های کیس سپریدن دهید. اگر فن‌های کیس شما برای جدا کردن براکت‌هایی دارند، می‌توانید آن‌ها را به سادگی متمایز کنید.

 

جدا کردن مادربورد

سعی خواهیم کرد سی‌پی‌یو، RAM و خنک‌کننده سی‌پی‌یو روی مادربورد باقی بمانند؛ زیرا آن قدر سبک هستند که به راحتی به اتفاق با آن از کیس خارج می‌شوند و بدین ترتیب دردسر متمایز کردن و نصب مجدد آن را مختصر می‌کنید. اگر خنک‌کننده سی‌پی‌یو از نوع بزرگ یا مایع است، ممکن است لازم باشد آن را بیرون بیاورید الی بتوانید بعضی از پیچ‌های نگه‌دارنده مادربورد را مفتوح کنید.

 

ابتدا کیس را به پهلو بخوابانید الی مادربورد به سمت بالا پیمان بگیرد. سپس هر گونه کابلی که به مادربورد وصل شده است را مفتوح کنید. در این سررسید شدنی است کابل‌های کنترل، صوت و کابل‌های یواس‌بی به طور سر راست از کیس به مادربورد وصل باشند.

 

 

مواظب پین‌های ورودی/خروجی گوشه انتهایی راست مادربورد باشید. این پین‌ها کمی پیچیده هستند و باید با ترتیب خاصی به دکمه پاور کیس، نشانگر هارددیسک و نشانگر عملکرد پاور وصل شوند. اگر نمی‌خواهید مدت‌های مدیدی به آن‌ها خیره شده و یا به پیگیری آن‌ها در راهنمای مادربورد بگردید، بهتر است پیش از متمایز کردن هر نوع کابلی از ترتیب آن‌ها یک عکس بگیرید تا بتوانید در اثناء انتقال همه چیز به کیس جدید راحت‌تر آن‌ها را مجدداً متصل کنید.

 

 

اینک پیچ‌هایی را که مادربورد را به شاسی کیس متصل کرده‌اند، مفتوح کنید. ممکن است یافتن این پیچ‌ها پیشه دشواری باشد، به خصوص اگر پیچ‌ها به رنگ سیاه و بر روی مدار چاپی سیاه رنگ همانند تصویر پایین باشند. به طور کلی معمولاً چهار پیچ در گوشه‌های مادربورد پیمان دارند و دو یا چهار پیچ نیز در بخش‌های میان مادربورد واقع می‌شوند.

 

 

 

زمانی که کل پیچ‌های مادربورد را مفتوح کردید، آن را با سنجیدگی بگیرید و به سمت جلو بکشید الی از صفحه پشتی کیس آزاد شود. سپس آن را از تو کیس بیرون کرده و در گوشه‌ای قرار دهید. اگر مادربورد به آسانی از کیس بیرون نمی‌شود، بدین معنی است که هنوز یک پیچ را باز نکرده‌اید.

 

 

در مرحله نهایی باید صفحه ورودی و خروجی پشت کیس را به آرامی تو کیس هل بدهید و از آنجا بیرون کنید.

 

 

اینک باید کل قطعات کیس کهن آزاد شده باشند و حاضر نصب آن‌ها در کیس جدید باشید. در این راهنما ما همه قطعات را مجدداً روی کیس اصلی می‌بندیم که فرقی با بستن قطعات روی یک کیس جدید ندارد. یگانه از انگیزه ها این پیشه این است که کیس جدیدی در دسترس نبوده است؛ ولی نکته مهم‌تر این است که وقتی بعد از پنج سنه گردوخاک یک کیس کهنه را می‌تکانید و همه قطعات را به دقت تمیز می‌کنید، کیس قدیمی شما در عمل چیزی از یک کیس جدید نخواهد داشت.

 

 

نصب قطعات در کیس جدید

هنگام شغل با کیس جدید اساساً همه رویه‌های فوق را به طور عکس اجرا می‌کنیم. به راستی کوشش خواهیم کرد همه قطعاتی که مفتوح کرده‌ایم را سر جای خویش ببندیم و این بار به جای بیرون آوردن آن‌ها را تو کیس قرار می‌دهیم. پیش درآمد هر دو پنل دسترسی کیس جدید را باز می‌کنیم.

 

نصب مادربورد

اگر قبلاً واشرهای مادربورد را روی کیس نصب نکرده‌اید، در این مرحله باید آن‌ها را روی کیس جدید ببندید. این واشرها باعث می‌شوند که بتوانید مادربورد را پیچ کنید و وانگهی آن را از پیوستگی الکتریکی با فلز شاسی کیس دور نگه می‌دارند. پروا داشته باشید که برخی کیس‌ها موقعیت‌های مختلفی برای استفاده از این واشرها دارند؛ ولی شما باید از آن‌هایی بهره‌گیری کنید که با سوراخ‌های مادربورد هماهنگ باشند.

 

 

 

اینک می‌توانید صفحه ورودی/خروجی پشت کیس را ببندید. این همان صفحه‌ای است که از کیس پیشین باز کرده‌ایم. فقط بس است رسیدگی کنید که آن را در جهت صحیحی قرار داده‌اید و پورت‌های پشت کیس به سمت مادربورد هستند، سپس آن را از تو به سمت پشت کیس پیمان دهید و پیچ‌هایش را ببندید. ممکن است کیس جدید چنین صفحه‌ای را از قبل داشته باشد. در این چهره باید آن را مفتوح کرده و صفحه جدید را که با پورت‌های روی مادربورد همخوانی دارد نصب کنید.

 

 

مادربورد را بر روی واشرها پیمان دهید و سوراخ‌های آن را منسجم کنید. همزمان باید پورت‌های پشت مادربورد را با سوراخ‌های مربوطه روی صفحه ورودی/ خروجی کیس تنظیم کنید. در سررسید اتمام این پیشه باید صبور باشید و مطمئن شوید که به کل پورت‌های پشت رایانه دسترسی دارید.

 

 

اینک می‌توانید مادربورد را بر روی همان سوراخ‌هایی که واشرها را قرار داده‌اید، به کیس پیچ کنید. در موعد بستن پیچ‌های مادربورد مواظب باشید که آن‌ها را زیاد سفت نکنید، چون ممکن است مایه ترک خوردن بورد شوند.

 

نصب اتصال‌های کیس

در این مرحله همه اتصال‌های کیس به مادربورد را مجدداً برپا می‌کنیم. در کیس‌های امروزین این پیوست به صورت کابل‌هایی برای کلید روشن/خاموش، کلید ریست، نشانگر برق، و چراغ نشانگر هارد درایو هستند. برای پیوست این کابل‌ها می‌توانید به راهنمای مادربورد مراجعه کنید و یا از عکسی که در مرحله اندکی سخن را باز کنید کیس تعبيه کرده‌اید کمک بگیرید لغایت کابل‌ها را به شیوه صحیحی به مادربورد وصل کنید.

 

 

ممکن است کیس شما یک کابل صوتی HD و کابل‌های یواس‌بی 3.0 نیز داشته باشد و همچنین این بردباری هست که کابل‌های یواس‌بی نیز به مادربورد وصل باشند. این موارد معمولاً روی مدار چاپی مادربورد به طور واضح مشخص شده‌اند.

 

 

زمانی که مشغول مسیریابی کابل‌ها هستید در این مرحله یا در هر مرحله دیگری در طی پیشه سعی کنید لغایت کران امکان کابل‌ها آزاد کمتری داشته باشید. پشت کیس محیط‌ نکوداشتن است الی مازاد کابل‌ها را آنجا نهان کنید؛ مگر این که این توده کابل‌ها آن قدر کلفت شوند که امکان بستن پنل پشتی کیس را فراهم نسازند.

 

نصب فن‌های کیس

ممکن است بر روی کیس جدیدتان فن‌هایی از قبل نصب شده باشد. در این چهره کابل این فن‌ها را به محل‌های پیوندیدن 3 یا 4 پین روی مادربورد وصل کنید. روی این محل‌های اتصال معمولاً کلمه Fan با واژه ها مشابه دیده می‌شود. در غیر این چهره فن‌هایی که از کیس قبلی باز کرده‌اید را بر روی کیس جدید نصب کنید. بدین هدف بس است آن‌ها را به سادگی از طرف خارج کیس به آن پیچ کنید.

 

 

آن طرف فن که حائز محفظه‌ای برای نگهداری پره‌های پلاستیکی است، سمت خروجی است و هوا از این سمت از کیس خارج می‌شود. فن‌های جذبی (که قطعه پلاستیکی به سمت تو است) معمولاً در سمت جلوی کیس نصب می‌شوند و فن‌های دفعی معمولاً در سمت عقب، بالا یا پایین کیس پیمان می‌گیرند. در تصویر پایین این دو گونه فن گوناگون را می‌توانید ببینید.

 

 

اگر فن‌های شما مستقیماً به مادربورد وصل شده‌اند، می‌توانید در این مرحله آن‌ها را متصل کنید. اگر فن‌ها به کیس وصل می‌شوند و کنترلر آنبورد دارند نیز می‌توانید آن‌ها را به مادربورد وصل کنید.

 

 

نصب کارت گرافیکی

اگر کارت گرافیکی مجزا ندارید می‌توانید مشابه تقسیم پیش این مرحله را رد کنید. اما اگر می‌خواهید روی کیس جدید یک کارت گرافیکی نصب کنید، ابتدا باید گیره‌های اسلات PCI Express که می‌خواهید کاربرد کنید را مفتوح کنید. به طور معمولی شکافی که به پردازنده نزدیک‌تر باشد، بهتر است.

 

 

سپس کارت را درون شکاف پیمان دهید و سپس با خپگی انگشت روی لبه کارت کوشش کنید آن را داخل شکاف قرار دهید. این کار را با طرفی که به پشت کیس نزدیک‌تر است ابتدا کنید. اطمینان حاصل کنید که بخش پشتی کارت با صفحه پشتی کیس هم‌راستا است و می‌توانید نمایشگر را به آن متصل کنید.

 

 

کارت را به شیوه محکمی به سمت پایین تنگنا بدهید، زمانی که دیدید گیره‌های پلاستیکی دو سر شکاف جمع شدند بدانید که مسیر را صحیح آمده‌اید. گیره‌ها را به سمت شکاف خپگی دهید الی این که بر روی کارت قفل شوند. توجه داشته باشید که بعضی مادربوردها ممکن است گونه ها متفاوتی از گیره‌ها را داشته باشند. بعضی شکاف‌ها طوری طراحی شده‌اند که وقتی کارت را درون شکاف پیمان می‌دهید، با کمی از کناره‌ها به طور اتوماتیک قفل می‌شوند.

 

 

اینک می‌توانید پیچ‌ها را ببندید الی کارت را به طور همیشگی در جای خود محکم کنید.

 

 

نصب درایوهای ذخیره‌سازی و درایوهای دیسک‌ نوری

در این مورد نیز فرایند پیشه عکس مراحل بسط دادن خواهد بود. درایوها را در محل‌های مربوطه قرار دهید و یا به طور سر راست به کیس پیچ کنید و یا به قالب‌های مربوطه متصل کنید. در چهره نیاز به قاب باید از قاب‌هایی که همراه کیس جدید ارائه شده است، بهره‌گیری نمایید و نه قاب‌هایی که از کیس قبلی باز کرده‌اید.

saqar بازدید : 37 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)
بازار تبلت در یک سال اخیر شرایط خوبی نداشته و استقبال از این نوع رایانه های لوحی کوچک قابل حمل رو به کاهش بوده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، یافته های موسسه تحقیقاتی آی دی سی نشان می دهد میزان فروش تبلت در سال 2019 نسبت به سال 2018 حدود 1.5 درصد کاهش نشان می دهد.

 

در این بازار تنها شرکت های اپل و آمازون توانسته اند وضعیت خود را کم و بیش حفظ کنند. اپل با سهم 34.6 درصدی در صدر این بازار قرار دارد و آمازون هم 9 درصد از بازار تبلت ها را از آن خود کرده است.

 

در این میان میزان عرضه تبلت توسط شرکت هایی همچون سامسونگ، هواوی و لنوو کاهش یافته است. به نظر می رسد عدم خلاقیت و نوآوری در این بازار و به روزنشدن تبلت های قدیمی باعث شده تا وضعیت این بازار به رکود نزدیک شود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046328.html

saqar بازدید : 31 پنجشنبه 14 اسفند 1399 نظرات (0)
محققان چینی با الهام از پستانداران پوششی حاوی فلز ابداع کرده اند که در مجاورت گرما عرق می کند تا دستگاه الکترونیکی یا موبایل را خنک کند. 

به گزارش  مهر به نقل از دیلی میل، دانشمندان چینی یک گام به ساختن موبایل هایی نزدیک شده اند که در مجاورت گرمای زیاد عرق می کنند تا دستگاه خنک شود.

 

در همین راستا با الهام از فرایند عرق کردن در بدن پستانداران، یک پوشش مخصوص دستگاه های الکترونیکی تولید شده که حاوی فلز است و ۳ برابر موی انسان ضخامت دارد.  این پوشش با آزاد کردن آب دمای دستگاه های الکترونیکی را پایین نگه می دارد. به این ترتیب همزمان با تبخیر شدن آب، گرمای اضافی دستگاه های الکترونیکی نیز از بین می رود.

 

«روژو وانگ» محقق ارشد این پژوهش در دانشگاه Shanghai Jiao Tong  می گوید: توسعه میکروالکترونیک ها سبب شده تقاضا برای ایجاد روش های مدیریت گرما نیز افزایش یابد. زیرا همه تجهیزات و قطعات الکترونیکی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و تراشه ها نیز به شدت داغ می شوند. در حال حاضر با استفاده از فن یا موادPCM ( مانند موم و اسیدهای چرب) دستگاه را خنک می کنند.

 

اما اکنون روش جدیدی ابداع شده است. در این پژوهش محققان از ۰.۳ گرم از پوشش MIL-۱۰۱(Cr) استفاده کردند و به نتایج جالب توجهی دست یافتند. آنها ورقه های آلومینیومی ۱۶ سانتیمتر مربعی را با ماده حاوی فلز پوشاندند.

 

ماده MIL-۱۰۱(Cr) روی ۳ تراشه با ضخامت های مختلف ۱۹۸، ۳۱۳ و ۵۱۶ میکرومتری به کار رفت. در مرحله بعد این ورقه ها در مجاورت گرما قرار گرفتند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11046077.html

saqar بازدید : 36 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)
توییتر قابلیت نشر توییت‌های ناپدیدشونده را برای تمام کاربرانش فعال کرد؛ سرویسی که کارکردی مشابه بخش استوری در اینستاگرام را دارد.

به گزارش ایرنا، شرکت توییتر از راه‌اندازی سرویس ارسال توییت‌های ناپدیدشونده برای تمام کاربرانش خبر داد. این توییت‌ها fleets نام دارند و همچون استوری‌های اینستاگرام تنها ۲۴ ساعت در حساب کاربر باقی می‌مانند.

 

متولیان توییتر اسفند سال ۹۸ از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی این قابلیت خبر داده بودند. این سرویس از آن زمان تاکنون به صورت آزمایشی برای کاربران کشورهایی چون برزیل و هند فعال شده بود اما حالا کاربران توییتر از هر جای جهان می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

شبکه اجتماعی توییتر این روزها به انباری بزرگ از اطلاعاتی تبدیل شده است که برای همیشه ثبت می‌شوند و ممکن است برای کاربران دردسرساز شوند. حال گردانندگان این شبکه اجتماعی با اضافه کردن قابلیت انتشار توییت‌هایی که تنها ۲۴ ساعت در صفحه کاربر باقی مانده و سپس به طور خودکار حذف می‌شوند، به دنبال راهی برای رفع این مشکل هستند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews77300.html

saqar بازدید : 37 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت املاک پیشه ای

طراحی سایت املاک چیره دست : امروزه خیلی از کسان حتی آنهایی که از اینترنت سر دودمان ای ندارند برای پیدا کردن یک ملک پسندیده برای خرید و یا کرایه از راه جست و جو در اینترنت اقدام میکنند که به همین دلیل است که طراحی سایت املاک چیره دست از درخواست هایی می باشد که امروزه بیش از پیش احساس میشود.

 

طراحی سایت املاک پیشه ای

در صورتی که شما یک مجموعه املاکی هستید و میخواهید فعالیت طراحی سایت برای املاک حرفه ای سوداگری خویش را از یک برزن به سطح کشور برسانید ، برگزیدن کسب و کار طراحی سایت املاک چیره دست از انتخاب های هوشمندانه می تواند برای شما باشد.

 

توجه داشته باشید که اگر شما در زدن و طراحی سایت املاک حرفه ای پیروز باشید ، می توانید خیلی زود سوداگری خود را از آنچه که هست به هوده دهی بالاتری برسانید و بتوانید با شغل کردن در تایم کاری خیلی پایین بهترین ها را برای خود داشته باشید.

 

توجه داشته باشید که طراحی سایت املاک چیره دست باید به چهره سئو شده باشد ، زیرا که مشتریان قصد شما به چهره ۹۰ درصد از طریق موتور های جست و جو گر شما را پیدا خواهند کرد و در صورتی که سایت شما حائز یک سئوی پسندیده می تواند تمامی مشتریان به خویش جذب نماید و چنانچه شما بتوانید از یک سئوی پسندیده برخوردار باشید ، بدون شک خیلی زود سوداگری شما با شکست روبرو خواهد شد.

 

باید این سوژه را قبول داشته باشیم که دیگر تبلیغات های سنتی پاسخگویی آنچنانی با بازدهی را نخواهد داشت و چنانچه شما می خواهید همانقدر که خرج می کنید نتیجه میگیرید ، بهترین کار برای شما سئوی چیره دست با طراحی سایت املاک چیره دست سئو شده می باشد.

 

در صورتی که شما بتوانید در طراحی سایت املاک چیره دست و سئوی آن پیروز باشید ، توانسته اید پیشه خود را دگرگون کرده و حتی شغل فیزیکی خود را خلاص کنید و به کسب و کار اینترنتی بپردازید که دارای فایده بیشتر و راحتی کار بالاتر برای شما می باشد.

 

سیستم پسندیده برای طراحی سایت املاک پیشه ای

به طور کلی چنانچه منظور طراحی سایت املاک چیره دست را دارید می توانید هم از سیستم وردپرس و جوملا بهره‌گیری کنید و هم به سراغ سی ام اس های اختصاصی بروید.

 

در صورتی که سایت شما به وسیله سی ام اس های اختصاصی نوشته شود ، با پروا به این سوژه که یک سایت املاک دارای امکانات و خاصیت های لازم خویش می باشد و چنانچه سی ام اس اختصاصی باشد برای کار های نوین و خاص که به چهره استارتاپی نیز می تواند باشد دست شما بازدتر خواهد بود.

 

البته این سوژه بیانگر این نیست که وردپرس برای گذرگاه اندازه و طراحی سایت پیشه املاک پسندیده نیست ، برای این جستار هم می توانید از سیستم وردپرس استفاده کنید و افزونه های خویش را درخواست بدهید تا نوشته شود.

 

همچنین از خاصیت بارز وردپرس برای شما افزونه های سئوی آن می باشد که در نگارش محتوای سئو شده به شما کمک میکند لغایت به رتبه های اولیه گوگل دست پیدا کنید و بهترین نتایج را گرفتن کرده باشید.

 

همانطور که گفته شد یک سایت زمانی موفق میشود که بتواند با سئوی چیره دست که دارد به درآمد برسید ، ما نیز چنانچه شما در این قضیه حرفه ای نیستید به کارگیری سیستم وردپرس را برای طراحی سایت املاک حرفه ای توصیه می کنیم.

 

ویژگی یک سایت املاکی چیست

اینکه شما چگونه می توانید با طراحی سایت املاک خود و از چه طریقی می خواهید به سود دهی برسید وابستگی به تفکر استارتاپی شما خواهد داشت.

 

در پیوستگی طراحی سایت املاک حرفه ای باید گفت ، به طور نمونه می تواند فایده دهی شما بر روی فروش تبلیغات به مالکان زمین ، ساختمان ها ، خانه ها و املاک می باشد که میخواهند به چهره فوری فروش خویش را انجام دهند و شما برای این کسان در ازاری پرداخت هزینه لازم یک جایگاه ویژه را برای نمایش به بازدید کنندگان خواهید داد.

 

همچنین می توانید از طریق هر فروش ، کرایه و یا رهن درصد خود را برای بسته شدن معاملات مشخص کنید و نقش یک واسطه را داشته باشید.

 

همانطور که گفته شده پس از طراحی سایت املاک چیره دست راه های ایجاد کسب و کار شما مختلف خواهد بود و تماما پیوستگی به ایده و تفکر استارتاپی شما خواهد داشت تا کسب درآمد شما چگونه می باشد.

 

امکانات لازم در طراحی سایت املاکی چیره دست چیست !

در صورتی که قصد طراحی سایت املاکی را پیدا کرده اید ، از امکانات لازم می تاب به پیدا کردن املاک در داخل نقشه ، جداسازی کردن املاک بر پای بست، فروشی بودن ، اجاره ای بودن و یا برای رهن باید برخوردار باشد.

 

همچنین از دیگر امکانال لازم می تاب به پیمان دادن تقسیم املاک های گزیده تر برای کسب درامد از این قسمت ، قابلیت اضافه کردن چندین عکس از یک ملک ، پیمان دیتا شدن تقسیم توضیحات و عدد های تماس صاحب ملک اشاره داشت.

 

تیم نیرومند کارا آیتی تمامی این امکانات را در طراحی سایت های خود برای املاک فراهم ساخته است و شما می توانید از این نظر با گمان آسان سفارشات طراحی سایت پیشه املاک را به ما بسپارید.

 

امیدواریم از این نوشتار که برای طراحی سایت املاک حرفه ای بوده است مورد پسند شما واقع بگردد و بتوانید با کمک این مقاله یک سوداگری برای فروش ، خرید ، رهن و اجاره املاک ایجاد کنید و به سود دهی بالایی نیز دست پیدا بکنید.

 

توجه داشته باشید که سایت شما باید به صورت کامل ریسپانسیو بوده و نکات سئو نیز همراه با یک طراحی چیره دست رعایت شده باشد لغایت خیلی سریع سوداگری اینترنتی شما به نتیجه رسیده و این استارتاپ نیز برای شما به چهره موفق باشد.

saqar بازدید : 26 چهارشنبه 13 اسفند 1399 نظرات (0)
یک مهندس خلاق ابزاری به نام هات دایو تولید کرده که می‌تواند گوشی‌های هوشمند را به رایانه و دوربین زیرآبی مبدل کند. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، غواصان و شیرجه روهای حرفه‌ای معمولاً با استفاده از برخی ابزار کمکی گوشی‌های هوشمند را به رایانه‌هایی ساده مبدل می‌کنند تا عمق شیرجه، مدت زمان زیرآب ماندن و مسیر طی شده را شناسایی کنند. اما هات دایو علاوه بر ارائه این خدمات می‌تواند گوشی را به دوربین پیشرفته عکاسی و فیلمبرداری در زیر آب مبدل کند.

 

ابزار یادشده که با استفاده از یک آلیاژ یکپارچه آلومینیومی و یک لایه پلی کربنات شفاف ۶ میلی متری تولید شده با گوشی‌های هوشمندی که ابعاد آنها از ۱۶۴ در ۸۴ میلیمتر بزرگ‌تر نباشد، سازگاری دارد. همچنین این ابزار می‌تواند از گوشی‌ها تا عمق حداکثر ۸۰ متری آب حفاظت کند.

 

یک پمپ ویژه نیز در هات دایو کار گذاشته شده تا با ایجاد خلاء مانع از ورود هرگونه رطوبت و آب به درون گوشی شود. هات دایو همچنین دارای یک نمایشگر ال ای دی روشن است. حسگر عمق سنج، قطب نمای الکترونیک یکپارچه و یک ریزپردازنده نیز در این ابزار کار گذاشته شده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065229.html

saqar بازدید : 43 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

PXE یا پیکسی مخفف Preboot Execution Environment به زبان ساده قابلیتی است بر روی BIOS سیستم های کامپیوتری که با استفاده از آن می‌توان بدون احتیاج به منابع سخت‌افزاری ویژه و فقط از طریق کارت شبکه به بوت کردن و نصب سیستم عامل بر روی سیستم کامپیوتری باره عقیده اقدام کرد. در پیوسته به منظور بررسی اغلب این مفهوم به اتفاق قابلیت پیکسی بوت داتیس نتورک باشید.

 

PXE Boot چیست؟ آشنایی با مفهوم Preboot Execution Environment

پیکسی مخفف Preboot Execution Environment به زبان ساده قابلیتی است بر روی BIOS سیستم های کامپیوتری که با به کارگیری آن می‌توان بدون دربایستن به منابع سخت‌افزاری ویژه و تنها از طریق کارت شبکه به بوت کردن و نصب سیستم عامل بر روی سیستم کامپیوتری باره عقیده اقدام کرد.

 

PXE چیست؟

پس از پرکار کردن این قابلیت در BIOS سیستم ها که در منوی مربوط به Boot سیستم در BIOS به عنوان یک گزینه نما می شود.

 

 

سیستم تاسیس و با اخذ IP و مشخصات سرور Deploy (حاوی فایل های نصب) از سرور DHCP به سرور مورد نظر متصل و با دریافت فایل های نصب سیستم عامل، پروسه نصب انجام خواهد شد.

 

نکته مهم در این خصوص آن است که این قابلیت می بایست توسط کارت شبکه نیز پشتیبانی شود که می طاقت این موضوع را در مشخصات کارت‌های شبکه با عنوان PXE-Capable یافت.

 

در عین حال امروزه در بیشتر سیستم های کامپیوتری و کارت‌های شبکه این خاصیت حمایت شده و به راحتی می توان آن را فعال نمود.

 

بوت کردن سیستم از راه شبکه معمولا در محیط هایی سپریدن می شود که سیستم های کلاینت فاقد هارد دیسک هستند و این فرآیند بوت از طریق روتر ها و سرور های مرکزی سپریدن می شود و سیستم های کلاینت که در اینجا به آنها Thin Client میگوییم بصورت مرکزی مدیریت می شوند.

 

بیشتر بخوانید  رکورد ANAME چیست؟ آشنایی با DNS ANAME Record و استعمال آن

در محیط هایی با پردازش ها و محاسبات متمرکز خرج های نگهداری کاهش می یابد و امکان افزایش امنیت شبکه و مهار متمرکز روی سیستم های کلاینت را به ما می دهد.

 

PXE code که بدست سیستم های کلاینت ارائه می شود سیستم های کلاینت را توانا می سازد تا بصورت ریموت Boot شوند و پیکربندی های لازم برای نصب شدن سیستم عامل روی آن انجام شود.

 

لازم به ذکر است که PXE code در تراشه ROM اندوخته می شود.

 

این پروسه مقوله استفاده از پروتکل های شبکه همانند UDP ، TFTP ، IP و DHCP را فراهم می کند.

 

مزیت های قابلیت Preboot Execution Environment

مزایای کلیدی استفاده از قابلیت PXE شامل موارد پایین هستند :

 

ذخیره سازی متمرکز اطلاعات امنیت اطلاعات را برای شبکه فراهم می کند.

نگهداری از سیستم های کلاینت را آسان می کند زیرا بسیاری از شغل ها بصورت Remote اتمام می شود.

سیستم کلاینت یا همان Workstation نیازی به هارد دیسک یا سایر دستگاه های ذخیره سازی برای بوت شدنش ندارد.

PXE به Vendor خاصی وابسته نیست. به این معنی که میتوانید براحتی شبکه خویش را اشاعه دهید و همچنان از PXE بهره‌گیری کنید.

امیدواریم مقاله آشنایی با مفهوم پیکسی بوتینگ مفید بوده باشد.

 

داتیس نتورک را در شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام و توییتر پیگیری کنید.

saqar بازدید : 33 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)
برنامه پیام رسان سیگنال در پی رشد کم سابقه شمار کاربران، به دنبال استخدام افراد بیشتری به منظور تقویت سرویس و حمایت از زیرساخت است.

به گزارش ایسنا، اپلیکیشنهای پیام رسان سیگنال و تلگرام از اعتراضات گسترده کاربران به تغییر شرایط استفاده از سرویس واتس‌اپ سود برده و شاهد افزایش شمار کاربرانشان در روزهای اخیر بوده اند.

 

تلگرام روز چهارشنبه اعلام کرد شمار کاربران جهانی این پیام رسان از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

 

برایان اکتون که یکی از موسسان واتس‌اپ بوده و پس از فروش این اپلیکیشن به شرکت فیس بوک، آن را ترک کرد و یکی از موسسان بنیاد سیگنال شد، درباره دیتای مربوط به سیگنال توضیح نداد و تنها اعلام کرد که رشد این برنامه در روزهای اخیر عمودی بوده است.

 

اکتون در ایمیلی به رویترز گفت: ما هفته گذشته شاهد رشد کم سابقه ای بودیم و به دلیل این رشد بالا علاقمند به یافتن افراد بااستعدادتری هستیم.

 

سیگنال روی بهبود قابلیتهای چت ویدیویی و گروهی کار می کند تا بتواند با واتس‌اپ، تیمز مایکروسافت و سایر اپلیکیشنهای کنفرانس ویدیویی که به بخش ضروری از زندگی روزمره افراد در یک سال گذشته تبدیل شده اند بهتر رقابت کند.

 

طبق اعلام شرکت تحلیل آمار "سنسور تاور"، سیگنال طی هفت روز گذشته توسط ۱۷.۸ میلیون کاربر دانلود شده که رشد ۶۲ برابری نسبت به هفته پیش را نشان می دهد. در مقابل واتس‌اپ در همین مدت توسط ۱۰.۶ میلیون کاربر دانلود شد که ۱۷ درصد کاهش داشته است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068688.html

saqar بازدید : 56 سه شنبه 12 اسفند 1399 نظرات (0)

 خط‌ونشان واتس‌اپ برای کاربران، به تصمیم جمعی برای خروج از این پیام‌رسان منجر شد. اپلیکیشن واتس‌اپ در یک اولتیماتوم، شرط ادامه سرویس‌دهی را اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران با فیس‌بوک تعیین کرده است. کاربران اما به این رفتار قلدرمآبانه اعتراض نشان دادند. مدیران واتس‌اپ و فیس‌بوک درباره این اولتیماتوم، بیانیه جدید دادند. 

 

تردید درباره پذیرش شرایط جدید واتس‌اپ برای حریم خصوصی یا ترک این اپلیکیشن و نصب پیام‌رسان‌های جایگزین، دغدغه‌ای است که این روزها ذهن کاربران این اپلیکیشن را درگیر کرده است. با وجود آنکه در ابتدای امسال پیام‌رسان واتس‌اپ با داشتن ۲میلیارد کاربر فعال، عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا را از آن خود کرد، اما به نظر می‌رسد حواشی اخیر اولتیماتوم این اپ به کاربران، برای پذیرش شرایط جدید اشتراک‌گذاری داده‌هایشان با فیس‌بوک، محبوبیت این پیام‌رسان را متزلزل کرده است. فیس‌بوک (شرکت مادر واتس‌اپ) امیدوار است از محبوبیت واتس‌اپ بهره‌برداری کرده و به تبلیغات‌کنندگان اجازه دهد از طریق این اپلیکیشن تماس بیشتری با مشتریان داشته باشند.

 

فیس‌بوک اعلام کرده شرایط جدید شامل حساب‌های کاربری در انگلیس یا اتحادیه اروپا نمی‌شود. اما خارج از اروپا کاربران باید با اشتراک‌گذاری اطلاعات خود با زیرمجموعه‌های فیس‌بوک موافقت کنند. این اطلاعات شامل  شماره تماس‌ها و اطلاعات پروفایل بوده و محتوای پیام‌ها را دربرنمی‌گیرد. سخنگوی این غول فناوری تایید کرد که به روزرسانی سیاست‌های حریم خصوصی در صنعت متداول است و این شرکت همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

 

  شفاف‌سازی درباره اشتراک‌گذاری داده‌ها 

با توجه به رمزنگاری نقطه به نقطه‌ای که واتس‌اپ بر پیام‌های کاربران اعمال می‌کند، این اپ مدت‌ها در صدر عناوین امن‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا قرار داشت ولی نگرانی‌های ایجاد شده درباره اینکه این اپلیکیشن چه داده‌هایی را با شرکت مادر یعنی فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد، موجب شده است خیل عظیمی از کاربران به مهاجرت به پیام‌رسان‌های جایگزینی مانند سیگنال و تلگرام اقدام کنند.پس از انتقادات شدیدی که این روزها متوجه واتس‌اپ شد، مدیران این شرکت مجبور به توضیح شده و تاکید کردند تغییرات مذکور شامل پیام‌های خصوصی کاربران با دوستان و خانواده‌شان نمی‌شود.مدیران واتس‌اپ در پیامی اعلام کرده‌اند پذیرش قوانین جدید، لطمه‌ای به حریم خصوصی کاربران وارد نخواهد کرد و پیام‌های خصوصی کاربران که با دوستان و خانواده رد و بدل می‌شود، شامل داده‌های به اشتراک گذاشته شده با فیس‌بوک نخواهد شد. این پیام‌رسان تاکید کرده که این امر تنها پیام‌های رد و بدل شده با اکانت شرکت‌ها برای مقاصد تجاری را دربر خواهد گرفت و این رویکرد واتس‌اپ موجب افزایش شفافیت خواهد شد.در پیام اخیر این پیام‌رسان تصریح شده است که پیام‌های رد و بدل شده با کسب و کارها و شرکت‌ها، متفاوت با پیام‌های دوستانه و خانوادگی است. با توجه به آنکه شرکت‌ها برای مدیریت ارتباطاتشان به خدمات میزبانی نیاز دارند، این اقدام باعث خواهد شد تا کسب و کارها قادر شوند با دریافت سرویس‌های میزبانی امن از فیس‌بوک، پیام‌های خود با مصرف‌کنندگان و مشتریانشان را مدیریت کرده، به سوالات آنها پاسخ دهند و داده‌های مفیدی را درباره محصولات و خدمات جدید و اطلاعات خرید با آنها به اشتراک بگذارند.

 

با وجود این بسیاری از کارشناسان معتقدند اشتراک‌گذاری داده‌های واتس‌اپ با فیس‌بوک موضوع تازه‌ای نیست و از زمانی که این شرکت توسط فیس‌بوک خریداری شد در حال انجام است. ویل کت کارت، مدیرعامل واتس‌اپ در توییتر اعلام کرد: «باید روشن کنیم که این آپدیت ارتباطی تجاری را توصیف می‌کند و شیوه اشتراک‌گذاری اطلاعات با فیس‌بوک را تغییر نمی‌دهد. این آپدیت روی نحوه ارتباط خصوصی مردم با یکدیگر در هر جای جهان که باشند، تاثیر نمی‌گذارد.»

 

آدام موسری، یکی از مدیران ارشد فیس‌بوک که این روزها هدایت اینستاگرام را برعهده دارد در توییتی اعلام کرده است درباره این به روزرسانی سیاست‌های واتس‌اپ، اطلاعات غلط زیادی منتشر شده است. وی تاکید کرد به روزرسانی سیاست این اپ به هیچ وجه بر حریم خصوصی کاربران تاثیر نخواهد داشت و به اشتراک‌گذاری داده با فیس‌بوک ابدا موضوع جدیدی نیست. وی گفته است: «ما نمی‌توانیم پیام‌های خصوصی شما را ببینیم یا تماس‌های خصوصی‌تان را بشنویم، کما اینکه فیس‌بوک نیز نمی‌تواند.»

 

تلاش فیس‌بوک برای بهره‌برداری از واتس‌اپ با افت رشد درآمد این شرکت شبکه اجتماعی جدی‌تر شده است. طبق اعلام این شرکت، پیام‌رسان بیش از ۵۰ درصد در بسیاری از کشورهایی که از شیوع ویروس کرونا به شدت آسیب دیده‌اند رشد داشته است اما این رشد به درآمد تبلیغاتی بیشتری منجر نشده است زیرا واتس‌اپ در میان پلت‌فرم‌هایی نبوده که فیس‌بوک در آنها کسب و کار تجاری قوی داشته است.

 

  رویکردهای متفاوت در احترام به کاربر

واتس‌اپ اندکی پس از شدت گرفتن حواشی، اقدام به شفاف‌سازی درباره نوع داده‌هایی که از کاربران با فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد کرد و به شائبه‌های به وجود آمده درباره احتمال نقض حریم خصوصی کاربران پاسخ داد. اما آنچه فراتر از این امر موجب نارضایتی کاربران این پیام‌رسان شد، نوع رویکرد واتس‌اپ نسبت به پذیرش شرایط جدید حریم خصوصی و در نظر نگرفتن حق انتخاب برای کاربرانش بوده است. پیام‌رسان ۲ میلیارد کاربری واتس‌اپ در نوتیفیکیشنی به کاربران اعلام کرد در صورت عدم پذیرش شرایط جدید توسط کاربران تا تاریخ ۸ فوریه (۲۰ بهمن)، از ادامه خدمت‌رسانی به آنها خودداری خواهد کرد. بسیاری از کاربران این رویکرد واتس‌اپ را قلدرمآبانه تلقی کرده‌اند و از احترام قائل نشدن مدیران این اپ برای تصمیم کاربر گلایه کرده‌اند.

 

مهاجرت کاربران پیام‌رسان واتس‌اپ به پیام‌رسان‌های دیگر به قدری محسوس بوده است که در روزهای اخیر سرورهای پیام‌رسان سیگنال تحت هجوم یکباره کاربران با اختلالاتی مواجه شدند و مدیر اجرایی تلگرام، پاول دورف نیز روز گذشته از عبور تعداد کاربران فعال این اپ پیام‌رسان از مرز ۵۰۰ میلیون کاربر خبر داد. بر اساس جدیدترین اعلام، ظرف ۷۲ ساعت اخیر، ۲۵میلیون کاربر جدید به این پیام‌رسان اضافه شده‌اند.دورف در روزهای اخیر در پیامی طعنه‌آمیز خطاب به مدیران واتس‌اپ، رمز موفقیت و محبوب بودن تلگرام میان کاربران را «احترام به کاربران» عنوان کرده بود. رویکرد تلگرام نسبت به کاربران خود نیز در روزهای اخیر واکنش‌های جالبی را از سوی رسانه‌های مختلف دریافت کرده است. در پی اغتشاشات اخیر آمریکا، بخش قابل ملاحظه‌ای از شبکه‌های اجتماعی آمریکایی اقدام به تعلیق یا مسدود کردن حساب‌های کاربری متعلق به دونالد ترامپ و افراد نزدیک به وی کردند که این امر واکنش‌های متفاوتی را حتی از سوی سیاست‌مدارانی مانند آنجلا مرکل، صدراعظم آلمان، درباره رویکرد شبکه‌های اجتماعی نسبت به مفهوم آزادی بیان در پی داشت. اندکی پس از کوتاه شدن دست ترامپ از شبکه‌های اجتماعی معروفی مانند توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و.... وی به پیام‌رسان تلگرام پیوست و شروع به اشتراک‌گذاری اطلاعاتی از طریق کانال اختصاصی خود با کاربران کرد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068662.html

saqar بازدید : 31 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)

زیروکلاینت چیست؟ – شناسایی گونه ها زیرو کلاینت و مزایای آن

19 خرداد 99 / توسط محمد کربلایی

زیروکلاینت، یک مدل محاسباتی مبتنی بر سرور است که در آن دستگاه رایانه کاربر پایانی هیچ فضای ذخیره محلی ندارد و امروز در این نوشتار هدف داریم به گونه ها زیرو کلاینت اشاره کنیم و به شما بگوییم که Zero Client چیست. یک زیروکلاینت می تواند در تضاد با یک تین کلاینت باشد که سیستم عامل و تنظیمات پیکربندی ویژه هر دستگاه را در حافظه فلش انواع زیروکلاینت اندوخته می کند در ضمن در ادامه مقاله، به طور کامل به شما روشنگری دیتا خواهد شد که زیروکلاینت چیست.

 

یک محصول Zero Client معمولی یک جعبه حقیر است که برای پیوندیدن یک صفحه کلید، موس، مانیتور و پیوندیدن اترنت به یک سرور از طریق دور برای کاربران ارائه می شود. میزبان سیستم عامل کلاینت و برنامه های کاربردی نرم افزاری است و می توان به چهره بی سیم یا کابل به آن دسترسی داشت. Zero Client ها بیشتر در یک زیرساخت دسکتاپ مجازی یا VDI استفاده می شوند.

 

مزایای زیروکلاینت

مصرف برق می تواند به اندازه 1/50 تفریق می یابد

دستگاه ها زیاد ارزان تر از رایانه های شخصی یا تین کلاینت هستند.

وسیله ای کارآمد و ایمن برای ارائه برنامه ها به کاربران پایانی است

مدیریت آسان

در یک پیرامون VDI، ادمین ها می توانند تعداد کامپیوتر های شخصی یا Edge ها را کاهش داده و چندین کامپیوتر شخصی مجازی را بر روی مشکل انگیزه ها کلاس سرور اجرا کنند.

 

در دنیایی مملو از انتخاب دستگاه برای VDI Zero Client ها مطمئنا برای لپ تاپ ها، تبلت ها، تلفن های همراه و یا حتی تین کلاینت ها از کار نمی افتند و کماکان مشتریان ویژه خویش را دارند.

 

زیروکلاینت چیست؟

ممکن است در وهله اول، اسم زیروکلاینت برای شما عجیب باشد. Zero Client یک دستگاه سخت افزار کوچک ولی نیرومند است که به کاهش خرج ها، مصرف برق، فضا، سر و صدا و بی ثباتی امنیت، به شما کمک می کند که یک پیرامون VDI بارگذاری می شود.

 

زیروکلاینت چیست، انواع زیرو کلاینت، مزایای به کارگیری زیروکلاینت

دستگاه Zero Client

 

از مزایای استفاده از زیروکلاینت این است که حائز زمان بوت شدن زیاد تند است و همچنین به حفاظت IT کمی نیاز دارد و تقریبا  بدون سیستم عامل است.

 

در واقع، یک Zero Client هیچ سیستم عامل و هیچ حافظه محلی به عنوان یک دستگاه ندارد. این زیاد متفاوت از یک محیط رایانه ای رایج است و جایی که به عنوان مثال کامپیوتر های شخصی کل چیز را یکراست روی دسکتاپ محلی ذخیره دارند ولی در Zero Client، شرایط متفاوت است.

 

حتی با یک دستگاه Thin Client که حائز درجه ای از سیستم عامل داخلی و بعضی از حافظه محلی برای سفارشی سازی برنامه های کاربر نهایی است، زیروکلاینت متفاوت است. با Zero Client، کل برنامه های دسکتاپ از یک سرور از طریق دور تعبيه و بصورت مرکزی مدیریت می شوند.

 

پردازنده روی صفحه به نوع ای طراحی شده است که تنها با یک پروتکل خاص همانند VMware PCoIP یا Blast Extreme، Teradici PCoIP، Citrix HDX، Microsoft RDP، Parallels RAS و… قابلیت اداره شدن را دارند.

 

سخت افزار

همانطور که ذکر شد، یک زیروکلاینت یک قطعه سخت افزاری نسبتا حقیر است که حائز خاصیت های سبک، آرام و کارآمد برای کاربران کارآزموده دنیای IT است که فضای چندانی را به خود گزین کردن نمی دهد. سیستم عامل کاربر نهایی در یک سرور متمرکز به همراه برنامه های کاربردی میزبانی می شود.

 

زیروکلاینت، تفاوت هایی با یک کامپیوتر عادی دارد و همانطور که پیشتر ذکر شد، هیچ نوع هارد و یا سیستم عامل خاصی ندارد و شما می توانید فایل های نرم افزاری را تعبيه کنید و سپس به صورت مرکزی، آن ها را به سرور ارسال و مدیریت کنید.

 

سخت اسباب Zero Client به این صورت است که یک دستگاه Zero Client معمولی  نزدیک  زیر حدود 5 کیلو وزن دارد و به طور متوسط، نزدیک هفت تا هشت اینچ طول و پایین دو اینچ عرض دارد. به طور معمول، آنها دارای یک پردازنده دو هسته ای یا چهار هسته ای هستند و از پورت DVI، DisplayPort یا HDMI، درگاه های USB و VESA پشتیبانی کامل دارند. Zero Client ها معمولا شامل Outline، Mic In خواهند بود و از تنظیمات چند مانیتور حمایت می کنند الی بتوانید بهتر کارهای خویش را مدیریت کنید.

 

زیروکلاینت چیست، انواع زیرو کلاینت، مزایای به کارگیری زیروکلاینت

سخت افزارهای موجود در Zero Client

 

زیروکلاینت ها برای پیوندیدن از راه بعید ساخته شده اند و می توانید از طریق ابزارهایی نظیر RDP، سرور خود را مدیریت کنید.

 

مزایای استفاده از زیروکلاینت

همانطور که در بالا گفته شد، زیروکلاینت ها هیچ امکان ذخیره سازی درونی یا پردازش خاصی را برای کاربر نهایی ندارند و همه چیز در یک سرور از طریق بعید ذخیره می شود و بدست کارکنان IT گردانیدن می شود. Zero Client بسیار سریع بوت می شود،  نزدیک  هیچ نیازی به تعمیرات و حفاظت از لحاظ IT ندارد این ها فقط بعضی از مزایای Zero Client هستند. با استفاده از دستگاه زیروکلاینت، با کمترین میزان مصرف برق، بالاترین سطح امنیت را به دست می آورید.

 

تقریبا می توان گفت، در زیروکلاینت ها، امکان وارد شدن ویروس به سیستم وجود ندارد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

 

یک دستگاه Zero Client معمولا به سرعت کمتر از 20 ثانیه وارد یک صفحه مشخص ورود به سیستم VDI و در آن صفحه قفل می شود.

 

برای وارد شدن به محیط، می توانید از RDP های مختلفی بهره‌گیری کنید.

 

سوالات متداول

در این سرنوشت از مقاله، پرسش و پذیرش هایی درباره زیروکلاینت برای شما مطرح شده است که می توانید با مطالعه آن، به دستاورد جدیدی از Zero Client برسید.

 

زیروکلاینت چیست، انواع زیرو کلاینت، مزایای به کارگیری زیروکلاینت

ورودی های دستگاه Zero Client

 

Zero Client چیست؟

Zero Client اسم یک دستگاه دشوار افزاری است که هیچ نوع ذخیره محیط‌ سازی ندارد و همچنین، در این مشکل انگیزه ها سیستم عاملی وجود ندارد. شما می توانید با استفاده از Zero Client، اقدام به تهیه نرم اسباب و سپس ارسال آن به سرور و مدیریت به صورت مرکزی کنید.

 

تفاوت کامپیوتر معمولی با Zero Client چیست؟

تفاوت زیروکلاینت با رایانه معمولی در این است که در این مشکل افزار هیچ نوع استوریج و سیستم عامل خاصی هستی ندارد و در ضمن به چهره تضمین شده، کم و بیش می طاقت گفت ورود ویروس به دستگاه Zero Client غیر شدنی است.

 

سخت افزارهای دستگاه Zero Client چیست؟

سخت افزارهای دستگاه زیروکلاینت به شرح زیر است:  حائز یک پردازنده دو هسته ای یا چهار هسته ای؛ از پورت DVI، DisplayPort یا HDMI، درگاه های USB و VESA حمایت کامل دارند.

 

نحوه پیوستگی به سرور از طریق Zero Client به چه چهره است؟

شما می توانید از راه RDP، اقدام به اتصال به سرور مرکزی کنید و نرم افزارهای جاسازی شده را به آن ارسال کنید.

saqar بازدید : 34 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)
پاول دوروف با انتشار خبر عبور از ۵۰۰ میلیون کاربر نوشت از سال آتی بعضی از سرویسهای تازه تلگرام پولی خواهد شد. 

 موسس و مدیر اجرایی تلگرام در پیامی تلگرامی خطاب به کاربران خاطرنشان کرد بارها از وی پرسیده شده که منبع درامد شما از کجاست؟

 

وی جواب داد اکثراً از جیبش خرج کرده ولی از سال آتی ضمن ادامه رایگان بودن سرویس های فعلی، بعضی قابلیت های جدید برای کسب و کارها و کاربران ویژه درست خواهد کرد که آنها منبع درآمد جدید برای کمپانی خواهد شد.

 

دوروف ادامه داد بعضی از قابلیت های تازه نیاز به منابع مالی دارند و هزینه آن توسط این نوع کاربران پرداخت خواهد شد.

 

البته کاربران عادی قادر خواهند بود برای همیشه از تلگرام رایگان لذت ببرند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11067079.html

saqar بازدید : 34 یکشنبه 10 اسفند 1399 نظرات (0)
این روزها در حالی برخی انواع لپ‌تاپ در بازار با قیمت‌های بالای ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شوند، که فعالان این حوزه می‌گویند، قدرت خرید مردم کاهش یافته است و بسیاری از آنها به تعمیر و خرید کالای دسته دوم رو آورده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، این روزها در بازار لپ‌تاپ‌های بالای 100 میلیون تومانی کم نیستند. اما در مواردی قیمت‌ها از این هم بالاتر می‌رود. برخی از انواع آنها اکنون با قیمت‌های بالاتر از 200 و 300 میلیون تومان هم در بازار عرضه می‌شوند.

 

یکی از گران‌ترین انواع لپ‌تاپ‌‌ها، به برند اچ‌پی (HP) تعلق دارد. مدل HP ZBOOK با رم 64 گیگابایت به قیمت بیش از 320 میلیون و 570 هزار تومان عرضه می‌شود.

 

قیمت این لپ‌تاپ در سایت آمازون حدود 9 هزار و 140 دلار است. امروز قیمت دلار در صرافی ملی (تا ساعت 13:11 دقیقه)، 25 هزار و 780 اعلام شده که در نتیجه قیمت محصول مورد نظر معادل حدود 235 میلیون و 620 هزار تومان می‌شود.

 

یکی دیگر از گران‌ترین مدل‌های لپ‌تاپ در بازار، محصولی از برند ایسر (Acer) است. مدل ConceptD 9 با رم 32 گیگابایت که حدود 315 میلیون و 674 هزار تومان قیمت دارد.

 

ارزش این محصول در سایت آمازون حدود 9 هزار و 153 دلار است که می‌شود معادل حدود 235 میلیون و 960 هزار تومان.

 

محصولی از برند دل را هم می‌توان در فهرست گران‌ترین‌ها قرار داد. مدل Dell Alienware 17 که رم 8 گیگابایتی دارد، با قیمت حدود 215 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

 

قیمت این محصول در سایت آمازون، شش هزار دلار درج شده که معادل 154 میلیون و 680 هزار تومان است.

 

در میان مدل‌های برند لنوو (lenovo)، نیز محصولات بالای 200 میلیون تومانی یافت می‌شود. برای مثال مدل ThinkPad P71 با رم 32 گیگابایتی، حدود 207 میلیون و 780 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

 

این مدل در سایت آمازون، حدود پنج هزار و 850 دلار قیمت دلار که معادل حدود 150 میلیون و 780 هزار تومان است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews78242.html

saqar بازدید : 38 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

پس از توسعه یک وب سایت توسط طراحان و تحویل آن به مشتری مرحله پشتیبانی یک سایت آغاز می شود. بنابراین پشتیبانی یک سایت شامل طراحی و تغییرات در سایت نمی شود. بلکه پشتیبانی به معنای تضمین عملکرد صحیح وب سایت است. البته می توان پشتیبانی از سایت را به گونه ایی دیگر نیز تعریف نمود یعنی وظایف دیگری را به وظایف شرکت پشتیبان سایت اضافه کرد مثلا درج و ویرایش محتوا، نگهداری از سئو و حتی تغییر در طراحی و غیره. که در این صورت معنای پشتیبانی از سایت تغییر می کند. پشتیبان سایت اما آن چیز که به طور مرسوم به عنوان پشتیبانی یک سایت در نظر گرفته می شود عملکرد سایت است.

پشتیبان سایت موظف است که عملکرد سایت را تضمین نماید و در صورت بروز مشکل در کوتاه ترین زمان مشکل را بررسی و رفع نماید. وظایفی که یک پشتیبان بر عهده دارد، انجام آپدیت های ضروری (آپدیت سیستم مدیریت محتوا و پلاگین ها)، انجام ایمن سازی های در موارد خاص، نگهداری از هاست، تشخیص و مقابله در برابر حملات هکر ها می باشد.

اغلب دیده می شود که صاحبان وب طراحی سایت و یا نگهداری سئو را بخشی از پشتیبانی سایت می دانند. در صورتی که هر یک از این بخش های سایت نیاز به توجه و قراردادی متفاوت دارد و در تعریف پشتیبانی سایت نمی گنجد.

بدون پشتیبانی چه خطراتی برای سایت به وجود می آید؟

همانطور که گفتم پشتیبانی به نوعی تضمین کیفیت تولید سایت نیز از سوی شرکت طراح می باشد. اما بدون پشتیبانی چه خطراتی یک سایت را تهدید می کند. شاید مهمترین آن انجام آپدیت ها در زمان مناسب است. اگرچه یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس با رابط کاربری آسانش همیشه به مدیر سایت اخطار لازم را برای بروز رسانی پلاگین ها و حتی نسخه جدید سیستم مدیریت محتوا می دهد، اما با این حال انجام این بروز رسانی اغلب اوقات با یک کلیک به پایان نمی رسد. به روز رسانی های معمولا دارای عوارض جانبی، عدم تطابق و ایجاد نقص عملکرد در وب سایت هستند برای همین بروز رسانی اکثر اوقات نیاز به یک شخص متخصص دارد.

اما چه اتفاقی می افتد اگر ما سیستم مدیریت محتوا و یا پلاگین های وب سایت را به روز رسانی نکنیم. هکر های همیشه به دنبال راهی برای نفوذ به وب سایت ها هستند. بنابراین آنها این حفره ها را در کدهای سیستم های مدیریت محتوا و پلاگین های نصب شده در آن جستجو می کنند. اما از سوی دیگر فعالان حوزه امنیت نرم افزار نیز با شناسایی این حفره ها به استفاده کنندگان از این محصولات اخطار داده و با ارائه نسخه جدید که این مشکل امنیتی و یا عملکردی که در آن حل شده، وب سایت های زیادی را از آسیب ایمن می نمایند. بنابراین بروز بودن قسمت پلاگین و سیستم مدیریت محتوا امری دائمی و ضروری می باشد.

اسپم ها نیز مشکل دیگری هستند که اغلب وب سایت ها با آن مواجه می شوند. معمولا این مسئله بخاطر پلاگین ها بوجود می آید. اسپم ها برای یک وب سایت می توانند بسیار پر هزینه باشند. چون مرورگرهای اینترنت مانند کروم، در زمان ورود کاربر به یک سایت در صورت وجود مشکل امنیتی و اسپم به کاربر اخطار می دهند و به احتمال زیاد کاربر به سایت اطمینان نکرده و سایت را ترک می کند. بنابراین سایت شما بازدید کننده و اعتماد با ارزش آن را از دست خواهد داد. از آن مهم تر موتور جستجوگر گوگل با شناسایی یک وب سایت حاوی اسپم یا یک سایت ناامن رتبه آن را در صفحه نتایج جستجو به علت ایمن نبودن کاهش می دهند. حتی نا امنی یک سایت می تواند آن سایت را از لیست نتایج جستجو حذف کند.

saqar بازدید : 36 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

شیائومی از سه گوشی هوشمند ردمی «K40» ،«K40 پرو» و «K40 پرو پلاس» با بهره‌مندی از چیپست‌های سری اسنپدراگون 800 رونمایی کرد. پرچمدار این سری مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است.

هر سه عضو این سری از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز بهره می‌برند. نسخه معمولی مجهز به چیپست 7 نانومتری و دو نسخه قدرتمندتر دیگر با تراشه اسنپدراگون 888 در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

ردمی K40 پرو پلاس از دوربین اصلی‌ 108 مگاپیکسلی، نسخه پرو از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و درنهایت نسخه معمولی این سری از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برند.

هر سه گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر E4 AMOLED سامسونگ با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل هستند که از گستره رنگی DCI-P3 و +HDR10  پشتیبانی می‌کند. همین مساله باعث شده بتواند امتیاز +A را از DisplayMate دریافت کند. روشنایی نمایشگر گوشی‌های جدید شیائومی را می‌توان در مجموع، 8192 مرحله و تا حداکثر 1300 نیت تنظیم کرد.

منبع:
saqar بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

شیائومی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های ردمی بوک پرو ۱۴ و ردمی بوک پرو ۱۵ در ۶ پیکربندی مختلف رونمایی کرد.

شیائومی سه نسخه از ردمی بوک پرو ۱۴ و سه نسخه دیگر از ردمی بوک پرو ۱۵ را معرفی کرده که همگی از پردازنده‌های تایگر لیگ اینتل Core i5 و i7 و پردازشگر گرافیکی انویدیا جی‌فورس MX450 بهره می‌برند. تمامی مدل‌ها از بدنه فلزی با رنگ «خاکستری روشن» برخوردارند که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به مک بوک پرو دارد.

 

 

 

ردمی بوک پرو ۱۴ از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i5-1135G7 و i7-1165G7 بهره می‌برند. در این لپ‌تاپ‌ها از گرافیک یکپارچه Intel Xe و پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce MX450 استفاده شده است. هر سه نسخه مجهز به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD هستند. همچنین این لپ‌تاپ‌ها از صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی 2.5K و وضوح تصویر ۱۴۶۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره خواهند برد. قیمت این سه نسخه به ترتیب ۷۲۸ دلار، ۸۲۱ دلار و ۹۲۹ دلار عنوان شده است.

از طرفی دیگر ردمی بوک پرو ۱۵ از پردازنده‌های یازدهم اینتل Core i5-11300H و Core i7-11370H با گرافیک Intel Xe بهره می‌برد. در این لپ‌تاپ‌ها هم از پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce MX450 استفاده شده است. تمام سه نسخه ردمی بوک پرو ۱۵ مجهز به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD خواهند بود. این لپ‌تاپ‌ها به ترتیب با قیمت‌های ۷۷۴ دلار، ۸۵۲ دلار و ۹۷۶ دلار در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع:
saqar بازدید : 37 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)
 

سامسونگ در اپ «گلکسی لبز» ماژول جدیدی به نام «ترمال گاردین» یا محافظ حرارتی ارائه کرده که به کاربر امکان ارتقای قدرت پردازنده موبایل برای اجرای سریع‌تر و روان‌تر اپ‌ها را می‌دهد.

در بسیاری از پردازنده‌های کامپیوتر و موبایل قابلیتی به نام Throttle وجود دارد که به منظور جلوگیری از گرمایش بیش‌ از حد، قدرت پردازنده را محدود می‌کند تا مصرف انرژی نیز کاهش پیدا کند. این ویژگی هرچند به دوام بیشتر سخت‌افزار و جلوگیری از مشکلات احتمالی کمک می‌کند اما به خاطر اینکه باعث محدود شدن توان سخت‌افزاری می‌شود، خوشایند برخی کاربران نیست.

سامسونگ با توجه به این مساله ماژول جدید ترمال گاردین را در اپ «گلکسی لبز» ارائه کرده که امکان تعیین سطح Throttle را به کاربر می‌دهد. با استفاده از این ویژگی می‌توان کارایی پردازنده را به قیمت افزایش دمای موبایل کمی بالاتر برد تا اپ‌ها و بازی‌ها با سرعت بیشتری اجرا شوند. از طرف دیگر این امکان هم وجود دارد که آستانه تحمل گرمایی را پایین‌تر آورد تا به قیمت کاهش قدرت پردازنده، شارژ کمتری مصرف شده و گوشی کمتر گرم شود.

از آنجا که ممکن است کاربران ناآشنا با قابلیت Throttle آنرا به گونه‌ای تنظیم کنند که به گوشی آسیب برساند، اپلیکیشن تنها امکان تغییر دما در بازه ۴ درجه‌ای دما را به شما می‌دهد. به عبارت دیگر می‌توان نسبت به حالت عادی ۲ درجه دمای آن را افزایش یا کاهش داد.

هرچند این میزان محدود به نظر می‌رسد اما اگر از کاربران موبایل‌های قدیمی سامسونگ باشید با همین تغییر احتمالا اپ‌ها روانتر اجرا خواهند شد. در صورتی که کاربر گلکسی‌های جدید هم باشید با کاهش دما می‌توانید عمر مفید موبایل را افزایش داده و سطح افزایش گرمای موبایل را محدود کنید.

برای دسترسی به این قابلیت باید گلکسی لبز را از فروشگاه اپ سامسونگ دانلود کنید. پیش از این ماژول‌هایی مثل تحلیل عمر باتری و بهینه‌سازی اپ‌ها به این اپلیکیشن آمده بود.

منبع:

https://digiato.com/article/2021/02/25/%d8%aa%d9%86%d8%b8%db%8c%d9%85-%d9%81%d8%b1%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c/

saqar بازدید : 36 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)
اطلاعات منتشر شده خبر از بازگشت زمان معرفی آیفون‌ها به ماه سپتامبر می‌دهند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل به واسطه عرضه محصولات بسیار با کیفیت به برترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند و لوازم دیجیتالی تبدیل شده است و افراد زیادی از محصولات تولید شده توسط این شرکت استفاده می‌کنند. حدود سه ماه پیش نیز این شرکت از پرچمداران جدید خود یعنی خانواده iPhone 12 رونمایی کرد که به واسطه استفاده از دوربین و سخت افزاری بی نظیر، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد و این گوشی تاکنون به فروش نسبتا خوبی رسیده است.

 

اما به تازگی اطلاعاتی درباره زمان معرفی آیفون iPhone 13 در فضای مجازی منتشر شده است که اعلام می‌کند اپل در سال ۲۰۲۱ از برنامه‌ همیشگی خود برای معرفی آیفون‌ها استفاده می‌کند. برنامه همیشگی اپل برای معرفی آیفون به این صورت بود که در اواخر ماه سپتامبر، شرکت اپل از گوشی جدید خود پرده برداری می‌کرد اما در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا اپل گوشی جدید خود را در ماه اکتبر و با تاخیر عرضه کرد. علاوه بر این هرکدام از اعضای خانواده iPhone 12 در زمان خاصی وارد بازار شدند و شاهد عرضه همگی آن‌ها نبودیم.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,اپل iPhone 13

موارد قابل پیشبینی درباره iPhone 13

مانند همیشه شرکت اپل از پردازنده رسمی خود یعنی پردازنده‌های سری A استفاده خواهد کرد و پردازنده‌ای که در iPhone 13 استفاده خواهد شد نیز احتمالا A15 است. در بخش دوربین نیز باید شاهد افزایش دقت و عملکرد دوربین در مناطق کم نور باشیم.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066561.html

saqar بازدید : 40 سه شنبه 05 اسفند 1399 نظرات (0)
تازه‌ترین نسخه از سیستم عامل آی او اس در مورد تماس افراد با مبتلایان به ویروس کرونا هشدار می‌دهد و حالا این خدمات در مدل‌های قدیمی تر آیفون هم در دسترس است. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، اپل یک سیستم هشدار کرونا را به نسخه ۱۳.۷ سیستم عامل آی او اس اضافه کرده است. این سیستم با دریافت اطلاعات بانک‌های اطلاعاتی مختلف به فردی که در تماس و ارتباط با فردی که تست کرونای او مثبت شده بوده، هشدار می‌دهد.

 

این خدمات تنها برای گوشی‌های آیفون ۷ به بالا در دسترس قرار گرفته بود. اما اپل به تازگی با تغییراتی در سیستم عامل قدیمی تر آی او اس ۱۲.۵ این سیستم هشداردهی را به آیفون‌های قدیمی تر نیز افزوده است. بنابراین کاربران آیفون ۶ و آیفون‌های قدیمی تر نیز در صورت ارتباط با فرد مبتلا به کرونا پیام هشدار بر روی گوشی خود دریافت می‌کنند.

 

باید توجه داشت میزان دقت اطلاعاتی که بدین شیوه دریافت می‌شود بستگی به دقت داده‌های ارائه شده توسط مقامات بهداشتی و درمانی محلی دارد. از همین رو این خدمات تنها در برخی ایالت‌های آمریکا با دقت بالایی ارائه می‌شود. تعداد این ایالات فعلاً ۱۹ مورد است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066612.html

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 1,071
  • بازدید سال : 3,654
  • بازدید کلی : 13,500