loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 46 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

این سوال از پایه اشتباه است. چرا که در پاسخ فقط می نا از کارمندان شرکت فیسبوک اسم برد. وقتی می پرسیم ادمین اینستاگرام کیست، قصد اصلی این سوال، آگاهی از مدیر سایت اینستاگرام می باشد. همانگونه که اصطلاح Admin لغایت کنون بارها به گوش شما رسیده، احتمالا اصطلاح Webmaster نیز برای شما آشنا به نظر می رسد. ادمین حرفه ای اینستاگرام  Webmaster یعنی مدیر سایت. یعنی شخصی که یک سایت را بصورت کامل مدیریت می کند. محتوای جدید منتشر می کند، ظاهر سایت را تغییر می دهد، ایرادات آن را برطرف و به کامنت های کاربران سایت پاسخ می دهد. احتمالا یک سایت با عظمت اینستا، چندین Webmaster دارد و نمی تاب به این سوال که ادمین اینستاگرام کیست، پذیرش ریزبین و مناسبی داد. پس اصطلاح درست چیست؟ همانگونه که می دانید بیش از یک میلیارد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی هستی دارد. هر حساب کاربری را یک پروفایل یا اکانت می گویند که هر پروفایل، حساب کاربری یا اکانت، یک پیج اینستاگرام بحساب می آید. بجای طرح سوال با عنوان “ادمین اینستاگرام کیست” یا “ادمین اینستاگرام چیست”، باید سوال خویش را به: ادمین پیج اینستاگرام کیست یا چیست؟ تغییر دهید لغایت پاسخ پسندیده آن را توسط آورید!

saqar بازدید : 29 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

گوشی هوشمند می 11 شیائومی دسامبر گذشته طی رویدادی در چین و هفته‌ی گذشته به‌صورت جهانی معرفی شد. این محصول اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ به‌شمار می‌آید. انتظار می‌رفت که چینی‌ها می 11 لایت و می 11 پرو را نیز در این رویداد معرفی کند؛ اما چنین اتفاقی رخ نداد. درحالی‌که هنوز هیچ خبری درباره‌ی مدل‌های لایت و پرو از طرف شیائومی منتشر نشده، گوشی پرچم‌دار می 11 اولترا در دستان کاربری در یوتیوب ظاهر شده است.

براساس گزارش GSMArena، یوتویبر فیلیپینی ویدئویی از می 11 اولترا را در کانال Tech Buff PH بارگذاری کرده بود. درحال‌حاضر پخش عمومی این ویدئو متوقف شده است؛ اما می‌توان آن را در کانال‌های دیگر تماشا کرد. برآمدگی بزرگ دوربین در پنل پشتی می ۱۱ اولترا که سه دوربین را در خود جای داده،‌ گوشی هوشمند Poco M3 را در ذهن تداعی می‌کند. این برآمدگی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با لنزی را دربرمی‌گیرد.

در کنار دوربین سه‌گانه‌ی می ۱۱ اولترا نمایشگری کوچک تعبیه شده است که هنگام ثبت عکس سلفی با دوربین اصلی مفید خواهد بود. براساس گزارش‌های منتشرشده، قابلیت‌های دیگر دوربین در این محصول ضبط ویدئوهای 8K و 4K HDR و حالت شب برای ویدئوها و برای عکس‌ها را شامل می‌شود.

در ویدئوی منتشرشده، Mi 11 Ultra را در دو رنگ سفید و مشکی می‌بینیم. هر دو مدل در کنار دوربین پریسکوپی خود، عبارت 120X را نیز دارند که به بزرگنمایی ۱۲۰ برابری اشاره دارد. درحالی‌که در نسخه‌ی سفید می ۱۱ اولترا، زیر عبارت 120X نوشته‌ی «Ultra Pixel AI Camera» به‌چشم می‌خورد، در مدل مشکی نوشته‌های «120X, 12-120mm, 1:1.95-4.1» درج شده است. علت تفاوت عبارات در محصولات یادشده مشخص نیست، ولی احتمال می‌رود که هر دو گوشی هوشمند نمونه‌ای اولیه از می 11 اولترا هستند.

ظاهرا می 11 اولترا از نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +WQHD بهره می‌برد. گفته می‌شود این نمایشگر ساخت سامسونگ است. صفحه‌ی نمایش با روکش گوریلا گلس ویکتوس (Victus) محافظت می‌شود و در گوشه‌ی سمت چپ و قسمت فوقانی آن، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی درون روزنه‌ای به‌چشم می‌خورد. دیگر مشخصات مربوط به این محصول پشتیبانی از اتصال 5G، استاندارد ضدآب IP68 و اسپیکرهای Harman Kardon در قسمت تحتانی و فوقانی به‌شمار می‌آید.

شایعات پیشین نشان می‌داد که مدل پرو از خانواده‌ی جدید گوشی‌های هوشمند شیائومی با سیستم شارژ ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۸۰ وات همراه خواهد بود. بااین‌حال، می 11 اولترا باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با شارژر ۶۷ واتی شارژ می‌شود. ناگفته نماند که توان سیستم شارژ در این محصول پایین‌تر از می 10 اولترا است. پرچم‌دار جدید شیائومی از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند ازطریق شارژ بی‌سیم معکوس با توان ۱۰ وات سایر محصولات را شارژ کند.

منبع:
saqar بازدید : 29 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه، همه‌ساله برای کسب آمار دقیق از حوادث مختلف، تلاش می‌کنند. هزینه‌ای که برای بیمه عمر، خودرو، خانه و حتی مسئولیت‌های کاری پرداخت می‌شود، با عوامل متنوعی ارتباط دارد که بسیاری از آن‌ها، بستگی به آمارهای حوادث دارند.

در اکثر کشورهای جهان، با درنظرگرفتن تعداد کل رانندگان زن و مرد، آمار نسبی تصادفات منجر به فوت برای رانندگان زن، بیش از مردان است. این موضوع، باتوجه به نسبت رانندگان زن و مرد به کل جامعه بیان می‌شود؛ چراکه تعداد کل رانندگان مرد از بانوان بیشتر است و در مجموع، حوادث بیشتری برای آقایان وجود دارد. براساس تحقیقات انجام شده، دلیل اینکه نسبت تعداد بانوان فوت شده در حوادث به کل رانندگان زن، بیش از مردان است، با نوع خودروهای مورد استفاده آن‌ها، ارتباط دارد.

مؤسسه بیمه بزرگراه‌های امریکا (IIHS) با مطالعه آمار حوادث رانندگی گزارش شده توسط پلیس، طی سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵، به نتایج جالبی رسیده است. در تصادف از رو‌به‌رو که منجر به فوت ناشی از شکستگی استخوان‌ها شده باشد، تعداد رانندگان زن به مرد، سه برابر است. این نسبت برای حوادث با جراحات شدید نیز، به ۲ برابر می‌رسد.

براساس آمار، ۷۰ درصد بانوان فوت شده در تصادفات، در خودروهای خانوادگی (غیر تجاری) حضور داشته‌اند؛ درحالی‌که این عدد برای مردان به ۶۰ درصد می‌رسد. یعنی ۴۰ درصد فوت رانندگان مرد، مرتبط با خودروهای سنگین و نیمه سنگین مثل کامیونت‌ها و مینی‌بوس‌ها است.

دیگر نکته جالب توجه که به نوع خودروهای مورد استفاده مردان و زنان مربوط است؛ محبوبیت وانت‌ها برای مردان را نشان می‌دهد. تنها ۵ درصد از بانوان فوت شده در تصادفات، راننده وانت بوده‌اند؛ درحالی‌که این آمار برای مردان به ۲۰ درصد می‌رسد. همچنین تعداد کشته‌شدگان درحال رانندگی با خودروهای ون، بین مردان و زنان برابر است. در بازار امریکا، انواع ون برای خانواده‌های دارای بیش از یک فرزند، توسط پدران و مادران استفاده می‌شود.

در آمار IIHS، رانندگان فوت شده از گروه زنان، کمتر از مردان به‌عنوان مقصر و عامل حادثه معرفی شده‌اند؛ درحالی‌که مردان پشت فرمان خودروهای بزرگ‌تر (نسبت به مدل‌های مورد استفاده توسط بانوان)، عامل اصلی تصادفات منجر به فوت بوده‌اند.

 

افزایش ایمنی در خودروهای مدرن طی سال‌های اخیر، به‌خوبی آمار فوت و جراحات برای مردان و زنان را کاهش داده است به‌طوری که هر دو گروه با نسبتی تقریبا برابر، به مرور زمان حوادث کمتری داشته‌اند. تا سال ۲۰۱۱، تست‌های تصادف خودرو با آدمک‌های متناسب با میانگین قدی مردان انجام می‌شد؛ اما طی سال‌های اخیر، هر دو نوع آدمک زن و مرد استفاده می‌شوند تا شبیه‌سازی حوادث برای بانوان نیز، ارتقا یابد.

منبع:
saqar بازدید : 32 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

احتمالا الی به حال زیاد دیده اید که پیج های اینستاگرامی به واسطه تکاپو شخصی خاص به جایگاه نسبتا خوبی دریافتی اند.

و یا شاید دیده باشید که به جهت جاری شدن حال و هوای شخصیتی ویژه در پیجی معمولی، میزان مخاطب های آن پیج افزایش یا تفریق فراوانی داشته است.

اما به شکیبیدن نیرومند همه ما از  نزدیک ادمین برای پیج اینستاگرام با این تقسیم از افراد که ادمین های اینستاگرامی خوانده می شوند آشنایی نداریم. کسانی که به ظاهر تمامی کار و جنبش هایشان از اطاق شخصی و یک گوشی موبایل انجام می شود.

در ارتباط با ادمین های اینستاگرام دو سوال بنیادین پیش می آید:

اول: آیا درآمد این کار بسیار است؟ یا اصلا آیا کل ادمین ها درامدی  نزدیک  به هم دارند؟

دوم: گرداندن یک پیج اینستاگرامی یا همان ادمینی، از سطوح معمولی لغایت پیشرفته، به چه پیش گویه هایی برای یادگیری دربایستن دارد؟

برای رسیدن به پاسخ این دو سوال و سوالات دیگر، کماکان با ما باشید.

saqar بازدید : 31 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

چند سالی است که شایعاتی در مورد ویژگی مهم اپل واچ برای نظارت بر گلوکز خون منتشر می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد سطح قند خون خود را ازطریق این دستگاه پوشیدنی بررسی کنند. طبق گزارشی، این ویژگی می‌تواند در نسل بعدی ساعت‌ هوشمند اپل ظاهر شود و به‌طور بالقوه، اپل واچ سری ٧ به ویژگی کنترل غیر تهاجمی قند خون دست پیدا کند. با استناد به‌ گزارش‌های موجود و پرونده‌های ثبت اختراع متعدد، این ویژگی قبل از تجاری‌سازی برای قابلیت اطمینان و ثبات در حال آزمون‌وخطا است.

با این اوصاف، گمان می‌رود اپل واچ در آینده قادر به کنترل گلوکز برای تعیین سطح قند خون، بدون نیاز به گرفتن خون بیمار است. بنابر گزارش اپل‌اینسایدر،  بسیاری از شرکت‌های پزشکی در حال پیگیری و توسعه‌ی این فناوری هستند و همان‌طور که گفته شد، اپل طی چند سال گذشته بارها آن را در شرایط آزمایشگاهی مورد بررسی قرار داده است. اکنون غول دنیای فناوری با ثبت چهار اختراع، بار دیگر مهر تأییدی بر این ماجرا می‌زند و آخرین تلاش‌هایش برای بهره‌گیری از چنین سیستمی را در اپل واچ نمایان می‌کند.

در مستندات هیچ یک از این چهار اختراع، واژه گلوکز و کلمه‌ی قند خون ذکر نشده است. بااین‌حال همه‌ی آن‌ها سیستم‌هایی با استفاده از طیف‌سنجی جذبی پیشنهاد می‌کنند که درحقیقت همان چیزی است که تمامی سیستم‌های پیشنهادی غیر تهاجمی برای نظارت بر گلوکز از آن بهره می‌گیرند.

منبع:
saqar بازدید : 36 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

در اوایل ماه گذشته‌ی میلادی نخستین اطلاعات منتسب‌ به پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 5700G به ‌لطف USB-IF فاش شد و تنها چند روز بعد، شاهد انتشار جزئیات بیشتری از آن بودیم. براساس گزارش تامز هاردور، با وجود دسترسی برخی از اطلاعات در مورد AMD Ryzen 7 5700G، نمی‌دانستیم این پردازنده چه عملکردی نشان می‌دهد.

به‌تازگی جزئیاتی در مورد عملکرد AMD Ryzen 7 5700G فاش شده است. نکته‌ی تعجب‌برانگیز آن است که این پردازنده‌ی ای ام دی ‌اکنون با قیمت ۴۹۹ دلار در eBay برای فروش گذاشته شده. نمونه‌ی مهندسی Ryzen 7 5700G که در eBay قرار دارد، در بنچمارک Cinebench R23 ظاهر شده است.

نمی‌توانیم مستقلا صحت اعداد مربوط ‌به عملکرد Ryzen 7 5700G را تأیید کنیم. کارشناس تامز هاردور می‌گوید پس از اندکی بررسی توانسته است پردازنده‌ی شتاب‌یافته (APU) هشت هسته‌ای 5700G و پردازنده‌ی شتاب‌یافته‌ی ۶ هسته‌ای Ryzen 5 5600G را در بنچمارک پیدا کند. اطلاعات جدید توسط CPU-Monkey منتشر شده‌ است و به ‌همین دلیل تا زمانی‌که ای ام دی آن را تأیید نکند، همه ‌چیز در حد شایعه باقی می‌ماند.

 

بنچمارک نمونه مهندسی پردازنده Ryzen 7 5700G

 

در آزمایشی که توسط فروشنده‌ی eBay به ‌نمایش گذاشته شده است، نمونه‌ی مهندسی پردازنده‌ی 5700G امتیاز تک هسته‌ای ۱۵۱۴ و امتیاز چند هسته‌ای تحسین‌برانگیز ۱۵,۴۵۶ را ثبت کرده است. در مقایسه، پردازنده‌ی نسل یازدهمی Intel Core i7-1165G7 دارای امتیاز تک هسته‌ای ۱۵۳۲ است. البته Intel Core i7-1165G7 تراشه‌ای در کلاس لپ تاپ است و در دسته‌ی APU دسکتاپ جای نمی‌گیرد.

Ryzen 3700X که بیشتر از هر پردازنده‌ی دیگری در خانواده‌ی ذن ۲ (Zen 2) با پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 5700G قابل‌ قیاس است، توانسته در Cinebench R23 امتیاز تک هسته‌ای ۱۲۵۰ کسب کند. پردازنده‌ی هشت هسته‌ای 1700X که بر پایه‌ی معماری ذن ۱ تولید شده است، به امتیازی بهتر از ۹۵۹ دست پیدا نکرد. مقایسه‌ی این اعداد به‌وضوح نشان می‌دهد ای ام دی توانسته است به‌صورت نسلی پردازنده‌هایش را به‌ شکلی مناسب تقویت کند. 

پردازنده‌ی شتاب‌یافته‌ی 5700G در مقایسه ‌با 5800X (که دارای همان معماری ذن ۳ و همان تعداد هسته است)، قدم روبه‌عقب کوچکی در زمینه‌ی قدرت پردازشی برمی‌دارد. تردی در شبکه‌ی اجتماعی ردیت امتیاز کاربران را نشان می‌‌دهد و براساس آن، Ryzen 7 5800X توانسته است به‌طور میانگین امتیاز تک هسته‌ای حدودا ۱۶۰۰ و امتیاز چند هسته‌ای نزدیک‌ به ۱۶,۰۰۰ کسب کند. بدیهی است که این تفاوت به توان طراحی حرارتی (TDP) و سرعت کلاک بیشتر پردازنده‌ی 5800X برمی‌گردد.

منبع:
saqar بازدید : 31 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام شامل خدماتی مثل: تولید محتوا، راهبرد محتوا، تبلیغات و …. است. اگر پیج اینستاگرام دارید و نمیدانید که چه پست های به درد شما می‌خورد و چه زمانی با چه هشتگ هایی باید این مطالب را استفاده کنید. بهترین مسیر تفویض پیج خود به کمپانی های مدیریت پیج است.رقم این تعرفه ها به نسبت کیفیت و خدماتی که کمپانی های برای مدیریت پیج ها آوش تک اتمام می‌دهند، بالا و پایین می‌رود. در حال حاضر اینستاگرام محل مناسبی برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت های شماست. از طرفی مدیریت پیج اینستاگرام بیچارگی به تخصص کافی دارد.

دریافت بازخورد مثبت و عالی از اینستاگرام نیازمند تدوین راهبرد محتوای مناسب و فرآوری محتوای جذاب می باشد. در همان سان جذب مخاطب (فالوور) هدفمند برای سوداگری شما نیازمند تخصص های لازم می باشد.هزینه مدیریت پیج اینستاگرام

برای مدیریت صفحه اینستاگرام ، شما دربایستن به تولید محتوای جذاب 🤩 و کاربر پسند دارید. با انتشار منظم پست ها، به کارگیری هشتگ های پسندیده برای جذب مخاطب هدفمند و … دارید، که همین امر مدیریت پیج اینستاگرام را برای اکثر کسب و کارها دشوار می‌کند. اینستاگرام شما تلویزیون شماست. شما باید کارگردان نکوداشتن برای این رسانه باشید.

saqar بازدید : 40 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

وقتی ویروسی در سلول جای گرفت، ویروس‌های دیگری که موفق می‌شوند به سلولی وارد شوند که قبلا آلوده شده‌، ممکن است نتوانند به روش عادی خود پاسخ دهند. مطالعه‌ی جدیدی که در وب‌سایت ساینس‌الرت گزارش شده است، نشان می‌دهد که SARS-CoV-2 ممکن است در برخی از جمعیت‌ها پس از واکسن‌های کاملا غیرمرتبطی مانند واکسن‌های آنفلوانزا یا پنوموکوک فضای کمتری برای رشد داشته باشد. آنجالی پاتوردان، متخصص روماتولوژی اطفال در دانشگاه میسوری می‌گوید:

مشخص شده است که رشد ویروس می‌تواند با عفونت ویروسی قبلی مهار شود. این پدیده «مداخله‌ی ویروس» نامیده می‌شود و حتی زمانی می‌تواند رخ دهد ‌که مانند مورد واکسن آنفلوانزا، اولین ویروس مهاجم ویروسی غیرفعال باشد.

در اوایل دنیاگیری، این نگرانی وجود داشت که ترکیب کووید ۱۹ و آنفلوانزا در زمستان وضعیت بدی ایجاد کند و چنین تصور می‌شد که فصل بد آنفلوانزا که کووید ۱۹ نیز در آن شیوع می‌یابد، به مرگ‌و‌میر بیشتری می‌تواند منجر شود. خوشبختانه این اتفاق نیفتاده است؛ اما هنوز سؤالات بی‌پاسخی درباره‌ی این موضوع وجود دارد که چگونه ویروس‌ها و واکسن‌های دیگر روی SARS-CoV-2 تأثیر می‌گذارند.

برای کشف این موضوع، گروهی از پژوهشگران هر مورد مثبتی از کووید ۱۹ را بررسی کردند که از ۱ فوریه تا ۳۰ آگوست ۲۰۲۰ در سیستم بیمارستان کودکان آرکانزاس یافتند که درمجموع، ۹۰۵ بیمار ۲۰ ساله و جوان‌تر را شامل می‌شد. پژوهشگران میزان بیماری آن‌ها و نیز وضعیت واکسیناسیون را هم برای آنفلوانزا و هم برای بیماری پنوموکوک تجزیه‌و‌تحلیل کردند.

نتایج هیجان‌انگیز بود. احتمال ابتلای کودکان دریافت‌کننده‌ی واکسن آنفلوانزا در آن فصل به موارد شدید کووید ۱۹ درمقایسه‌با کودکان واکسینه‌نشده کمتر بود. نتیجه‌ی مشابهی را می‌توان برای کسانی نیز مشاهده کرد که کاملا دربرابر بیماری پنوموکوک واکسینه شده‌ بودند. احتمال داشتن علائم تنفسی در افراد دریافت‌کننده‌ی واکسن پنوموکوک کمتر بود. پژوهشگران در مقاله‌‌شان نوشتند:

براساس این مشاهدات، فرض می‌کنیم که شیوع بیشتر کووید ۱۹ در جمعیت‌ اقلیت‌ها ممکن است به‌غیر از نابرابری‌های بهداشتی، نشان‌دهنده‌ی نرخ اندک واکسیناسیون آنفلوانزا‌پنوموکوک آن‌ها باشد.

منبع:
saqar بازدید : 40 پنجشنبه 23 بهمن 1399 نظرات (0)

به‌گزارش رسانه‌های چینی، نخستین مأموریت مریخی این کشور به‌نام تیان‌ون ۱ امروز دهم فوریه (۲۲ بهمن) با موفقیت به مدار پیرامون مریخ وارد شد. این دستاورد، چین را بعد از ایالات متحده، اتحاد جماهیر شوروی، سازمان فضایی اروپا، هند و امارات متحده عربی در جایگاه ششمین نهادی قرار داده است که به سیاره سرخ می‌رسد. کاوشگر اماراتی امید نیز دیروز سه‌شنبه موفق شد خود را در مدار مریخ قرار دهد.

به‌گزارش ورج، تیان‌ون ۱ مجموعه‌ای ۵ تنی شامل سطح‌نورد، سطح‌نشین و مدارگرد است که تابستان امسال از سایت پرتاب ونچانگ در جنوب چین پرتاب شد. چین یکی از سه کشوری است که از پنجره‌ی پرتاب کوتاه دو ماهه‌ی امسال استفاده کرد تا وقتی مریخ و زمین در نزدیک‌ترین فاصله به یکدیگر در مدارشان قرار دارند، فضاپیمایش را به سیاره‌ی سرخ بفرستد. این هم‌ترازی دو سیاره فقط هر دو سال یک‌بار رخ می‌دهد.

رسانه‌های دولتی چین چهارشنبه بعدازظهر تأیید کردند که تیان‌ون ۱ پس از پیمودن تقریبا ۴۸۰ میلیون کیلومتر، مانور کاهش سرعت را به‌منظور تسهیل ورود به مدار مریخ با موفقیت انجام داده است. موتور کنترل مداری تیان‌ون ۱ در ساعت ۱۵:۲۲ به وقت ایران به‌مدت ۱۵ دقیقه روشن شد تا سرعت پیمایش فضاپیما برای تزریق تدریجی به مدار کاهش یابد. ژانگ کجیان، مدیر سازمان ملی فضایی چین امروز در بیانیه‌ای گفت:

اکتشاف جهان گسترده، رویای مشترک تمام بشریت است. ما صمیمانه همکاری خواهیم کرد و دست در دست تمام دیگر کشورهای جهان، اکتشافات بشر در فضا را به فراتر خواهیم برد.

فضاپیمای چینی در مداری مستقر خواهد شد که تقریبا ۴۰۰ کیلومتر از سطح مریخ ارتفاع دارد. تیان‌ون ۱ به‌منظور نقشه‌برداری از محل فرود خود در منطقه‌ی دشت اتوپیا در نیم‌کره‌ی شمالی مریخ، چند ماه را در آن مدار سپری خواهد کرد. در ماه مه، سطح‌نشین و مریخ‌نورد خود را از فضاپیما جدا و اقدام به فرود در دشت اتوپیا خواهند کرد؛ مکانی که دربردارنده‌ی ذخیره‌ای عظیم از یخ‌آب نهفته در زیر سطح مریخ است. اگر این فرود موفقیت‌آمیز باشد، چین به دومین کشور پس از آمریکا تبدیل خواهد شد که سطح‌نوردی عملیاتی را روی سطح سیاره‌ی سرخ می‌نشاند.

منبع:
saqar بازدید : 38 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

اپراتور ها زیر ترین نقش با مختصر ترین دسترسی ها را در سیستم کال سنتر به عهده دارند . کاربران مرکز تماس وظیفه پذیرش گویی به تماس ها را به عهده دارند .  اپراتور می تواند شمار افراد منتظر در رسته خویش را نگریستن کرده و حالت فعلی خویش را تغییر دهد .

این حالات توسط کاربر مدیر مشخص می شود که می توانند  :  حالت استراحت ، حالت تماس ورودی اتوماتیک ، حالت جلسه و …

هر کدام از این حالات میتواند تماس ورودی یا خروجی داشته باشند .

نظرسنجی آرای مخاطبین در انتهای تماس :

بعد از اتمام پذیرش گویی ، مخاطبین شما می توانند نسبت به کیفیت پذیرش های رسیده خویش امتیاز دهند . بدین ترتیب که بعد از سپریدن مکالمه ، سیستم پیغامی به قصد رای گیری برای بیننده شما پخش نموده و از بیننده می خواهد خوشنودی خویش را  از پاسخ گرفتن شده با فشردن تعدادی دکمه اعلام نمایید . 

 هزینه راه اندازی مرکز تماس : جهت آگاهی از هزینه تاسیس مرکز تماس ، نخست باید سناریوی مد نظر خویش را به همکاران دسته مهندسی فروش ما اعلام نموده الی خرج تاسیس مرکز تماس برای شما به راستی و با زیر ترین قیمت استخراج گردد .

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 1,194
  • بازدید سال : 3,777
  • بازدید کلی : 13,623