loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 47 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,دوربین دیجیتال
یکی از چالش‌های استفاده از دوربین‌های دیجیتال یا گوشی‌های دوربین دار، چاپ سریع عکس‌های گرفته شده است. عرضه دوربین تازه کنون به همراه چاپگر این مشکل را حل می‌کند. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، پیش از این دوربین‌های دیجیتالی به بازار آمده بودند که چاپگری بر روی خود آنها نصب شده بود. اما کنون این بار دوربین دیجیتالی به نام Ivy Cliq تولید کرده که یک چاپگر کوچک بی سیم نیز در کنار آن عرضه می‌شود.

 

چاپگر مذکور از کاغذ ویژه چاپ عکس زینک برای تهیه عکس‌هایی در ابعاد ۲ در ۲ یا ۲ در ۳ استفاده می‌کند. این چاپگر حداکثر می‌تواند تا ۱۰ صفحه کاغذ را در خود جای دهد.

 

از جمله امکانات خود این دوربین هم می‌توان به منظره یاب اپتیکال، حسگر ۸ مگاپیکسلی و قابلیت اتصال آن به اپلیکیشن مینی پرینت که بر روی گوشی هوشمند نصب می‌شود، اشاره کرد.

 

برنامه یادشده برای مدیریت چاپ عکس‌های گرفته شده با این دوربین به کار می‌رود و از طریق بلوتوث به آن متصل می‌شود.

منبع:
saqar بازدید : 41 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)



اخبار,اخبار تکنولوژی,جی میل

جی میل ۱۵ سال بعد از تأسیس در تاریخ اول آوریل سال ۲۰۰۴ دارای امکانات بیشتری شده و از فناوری هوش مصنوعی برای ارتقای آن استفاده شده است.

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، جی میل ۱۵ سال قبل با یک گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی اطلاعات راه اندازی شد که انقلابی در زمینه ارائه خدمات پست الکترونیک محسوب می‌شد. امروز گوگل اعلام کرد که امکانات تازه ای را برای جیمیل در نظر گرفته است.

 

یکی از این امکانات مشخص کردن تاریخی خاص برای ارسال ایمیل است. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند امروز ایمیلی را برای ارسال آماده کند. اما تاریخی در آینده را برای به مقصد رسیدن آن مشخص کند. اگر کاربر تاریخ دقیقی را برای این کار در ذهن نداشته باشد، می‌تواند گزینه‌هایی مانند فردا صبح یا فردا عصر را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کند. البته برای رعایت آسایش افراد، گزینه‌هایی مانند نیمه شب در بین گزینه‌های موجود وجود ندارد.

 

یک قابلیت دیگر تنظیم هوشمند ایمیل است. در این بخش تکمیل پیام ارسالی بر مبنای کلمات و واژه‌هایی که فرد بیشتر از آنها استفاده کرده، انجام می‌شود. با استفاده بیشتر از گزینه ارسال پیام، کلمات پیشنهادی در این بخش نیز با دقت و هوشمندی بیشتری پیشنهاد خواهند شد. در این بخش حتی عناوین و موضوعاتی برای ارسال پیام با الهام از متن نوشته شده پیشنهاد داده می‌شود.

منبع:
saqar بازدید : 35 یکشنبه 16 شهریور 1399 نظرات (0)

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, کامپیوتر‌
پژوهش محققان دانشگاه ناتینگهام نشان می‌دهد کامپیوتر‌هایی قابلیت پیش بینی مرگ زودرس افراد را دارند. 

به گزارش تسنیم، این کامپیوترها در آینده نقش چشمگیری را در پیشرفت مراقبت‌های پیشگیرانه ایفا خواهند کرد.

 

دانشمندان سیستمی را طراحی کرده‌اند که بر اساس الگوریتم‌های پیش بینی در یادگیری ماشین مبتنی بر کامپیوتر، خطر مرگ زودرس بر اثر بیماری‌های مزمن را تشخیص می‌دهد.

 

به گفته محققان، این سیستم الگوریتمی پیش بینی‌های دقیقی را در مقایسه با رویکرد استاندارد طراحی شده توسط کارشناسان انسانی انجام داده است.

 

به منظور انجام این مطالعه، اطلاعات مرتبط با شرایط سلامتی حدود 500 هزار مرد و زن 40 تا 69 ساله طی سال‌های2006 تا 2010 از بانک زیستی انگلستان استخراج شد و تا سال 2016 تحت بررسی قرار گرفت.

 

به گفته دکتر استفان ونگ، رهبر این مطالعه، در دنیای پزشکی، مراقبت‌های پیشگیرانه برای مقابله با بیماری‌های مزمن از اولویت برخوردار است.

 

تاکنون بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که به این منظور طراحی شده بودند، بر یک بیماری خاص تمرکز داشتند، اما پیش بینی مرگ به علل متفاوت به علت پیچیدگی و تاثیر عوامل محیطی و فردی هنوز میسر نشده بود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11023775.html

saqar بازدید : 103 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

افرادی که پا به سن می گذارند در بسیاری از اعضای تن خود مبتلا ضعف و ناتوانی می شوند و در اتمام امور روزانه خویش مبتلا سخت می شوند . کمر و زانو از گزند پذیرترین و در ریشه-بن-بیخ از اصلی ترین اعضای تن هر شخص می باشد که در اتمام بسیاری از کارها و حرکات نقش اساسی بازی می کنند. نماز خواندن سپریدن یک فریضه الهی است که بر هر فرد مسلمانی تا پایان عمر واجب می باشد . حال آنکه بسیاری از عزیزان به علت پیری سن و یا به انگیزه آفت هایی که در طول عمر متحمل می شوند مثل تصادفات ، میز نماز تاشو شکستگی در منطقه کمر و یا پا ، دیسک کمر و … مجبور به اتمام این فریضه به صورت نشسته و یا خوابیده می شوند . ما به عنوان گردآور ای که سنه هاست در مقوله توزیع و فروش محصولات توانبخشی فعالیت داریم بر آن شدیم تا محصولی با اسم تجاری میز نماز تاشو عبادت  را فرآوری نماییم تا کسان هر چه آسانتر و بدون وارد شدن حقیر ترین خپگی به سپریدن این فریضه الهی بپردازنند . میز نماز تاشو عبادت به صورت تاشو بوده و بعد از سپریدن نماز می توانید آن را جمع کرده ودر گوشه ای پیمان دهید لغایت مزاحمتی برای سایرین برپایی نکند . صفحه سجده میز نماز تاشو عبادت  به صورت شیب دار طراحی شده الی در زمان سجده هیچ نوع فشاری به اعضای شخص نمازگذار بالاخص در ناحیه کمر وارد نشود . میز صلوة تاشو عبادت قابل کاربرد در منزل و یا مساجد بوده و به دلیل آنکه بسیاری از عزیزان در خانه بر روی مبل و یا صندلی می نشینند و صلوة را به جای می آورند و دشوار اصلی عدم هستی میز نماز می باشد ما این میز صلوة تاشو پرستش  را به چهره جداگانه از صندلی نماز ارائه کرده ایم. بر روی صفحه سجده میز صلوة تاشو پرستش برای قرار دریافت مهر تعبیه شده است .

saqar بازدید : 45 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

چگونه یک راهبرد SEO را برای سال 2020 برپایی کنیم؟

در بین بازاریابان دیجیتال (دیجیتال مارکترها) یک حرف کلیشه ای وجود دارد: بهینه سازی موتورهای جستجو (seo)دیگر آن چیزی نیست که قبلا بوده است.

یک جمله درست هستی دارد که اغلب نشنیده اید: راهبرد سئو در سنه 2020 نباید روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم.

 

این روزها، بیشتر کسب و کارها مفاهیم اساسی SEO و این که چرا مهم است را درک می‌کنند. با این حال، وقتی بحث گسترش و اجرای یک استراتژی SEO برای کسب‌وکار شما به میانی می آید، فقط ایجاد درونمایه طبق واژه ها کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، هم خوب و هم اشتباه.

 

 استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو چیست

استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای تارنما به وسیله جستار آن است که به موتورهای جستجو مشابه گوگل کمک می کند الی هدف یک کاربر هنگام جستجو را فهم کند. با بهینه سازی یک صفحه تارنما درباره موضوعات و کلمات کلیدی موجود در جستار آن، شما می توانید خبرگی خویش را به دید موتور جست و جو بکشید و رتبه نکوداشتن با واژه ها کلیدی پیوسته با آن جستار توسط آورید.

 

سئو چیست؟

سئو چیست

بهینه ساز موتورهای جستجو (به کوتاهی seo) اشخاصی هستند که وب سایت ها را بهینه و کمک می کنند، که در رتبه بالاتری در نتایج موتور های جستجو پیمان گیرند و “ترافیک واقعی ” اکثریت را به خویش گزین کردن دهد. در ریشه-بن-بیخ سئو یک راهبرد زیاد تخصصی محتوایی است و به کسب وکارها کمک می کند تا فرصت هایی را برای کسان پیدا کند لغایت از راه موتورهای جستجو به سؤالات مربوط به صنعت پاسخ دهند.

 

سه موضوع از سئو؛ که در یک راهبرد سئو می توان روی آن تمرکز کرد:

سئو داخلی: سئو با تمرکز روی محتوایی که در صفحه وجود دارد و بهینه سازی محتوای آن به وسیله کلمات کلیدی ویژه کمک می کند، رتبه تارنما به سرعت افزایش یابد.

سئو خارجی: سئو با تمرکز روی لینک هایی که متصل به تارنما شما در هر جای اینترنت است، شمار بک لینک ها و ناشران حامل این لینک ها که به وبسایت شما متصل هستند، به شما کمک می کنند لغایت در دید موتور جستجو نسبت به وب سایت شما اعتماد ایجاد شود. به این دلیل رتبه وب سایت شما بالاتر از بقیه نتایج پیمان می گیرد.

سئو فنی: سئو با تمرکز روی معماری وب سایت شما و آزمایش کردن تقسیم سرور آن وب سایت در عقیده می گیرد، که صفحه وب شما از عقیده فنی تنظیم شده است. گوگل همان اندازه که از محتوای آن بهره‌گیری می شود به کدهای آن نیز اهمیت می دهد. این ویژگی برای رتبه بندی تارنما ها برای موتور جستجو به طور مخصوصی مهم است.

به خاطر داشته باشید که هر کسب و کاری نمی تواند وب سایتش را برای جستجو به یک طریق بهینه سازی کند، بنابراین هر سئویی یک فرایند بهینه سازی مشابهی نخواهد داشت. سئو کار (متخصص سئو) صنعت شما را تست می کند و در می یابد چه چیزی برای کاربران شما مهم است و استراتژی سئو را گسترش می دهد که محتوای واقعیت در روبرو رویت کاربران قرار گیرد.

با این فرض، شما می توانید با برداشتن 9 قدم مطمئن باشید که سئو پایه شمادر سنه 2020 تحت پوشش قرار گرفته است و مجانی از طرف در همین نوشتار در کمر بستن شما قرار می گیرد. شما می توانید با الگو های برنامه ریزی شده به استاد سئو درونی تبدیل شوید.

 

فرآیند سئو

پروسه سئو

1. یک فهرست از موضوعات درست کنید.

2. یک فهرست از کلمات کلیدی طولانی بر اساس موضوعات برپایی کنید.

3. صفحه ای برای هر موضوع ایجاد کنید.

4. وبلاگ در آن تنظیم کنید.

5. نیرو مقاله ها را هر هفته گسترش دهید.

6. یک پلن لینک سازی بسازید.

7. همه رسانه ها را پیش از قرار دادن در وب سایت خود فشرده کنید.

8. در مورد انحاء و آگاهی ها سئو صحبت کنید.

9. ارزیابی کنید و موفقیت محتوای تان را تعقیب کنید.

 

1. یک لیست از موضوعات صحیح کنید.

کلمات کلیدی قلب سئو هستند اما در واقع نخستین قدم شما در رشد طبیعی نیست. نخستین قدم شما ساخت لیستی از موضوعات است شما باید این پیشه را ماه به ماه انجام دهید.

برای شروع، یک لیست از 10 واژه ها اختصار اجتماع کنید و شرایط پیوسته با محصولات و خدمات در عقیده بگیرید.از Google’s Keyword Tool برای شناسایی حجم جستجوی آن کلمات و تغییرات آن بهره‌گیری کنید که برای کسب و کار شما قابل درک باشد.

 

شما باید واژه ها کلیدی اختصار محبوب را به موضوعات مرتبط لینک کنید. همانطور که می گویند، اما شما به آسانی پست های وبلاگ های شخصی را نمی توانید با این کلمات کلیدی اختصاص بدهید. این واژه ها کلیدی به سادگی قابل رقابت برای افزایش رتبه در گوگل هستند. اگر شما پسین به بهینه سازی وب سایت تان برای جستجو شروع کرده اید، ما در ادامه نحوه استفاده از این جستار ها را آموزش می دهیم.

با به کارگیری حجم جستجو و اندازه گیری بین آن ها، فهرست تان به 15-10 از کلمات کلیدی کوتاه که برای شما مهم هستند محدود کنید سپس این فهرست را بر بنیاد حجم جستجو ماهانه و پیوستگی آن با سوداگری خویش به ترتیب نخستینگی رتبه بندی کنید.

 

چگونه واژه کلیدی پسندیده برای رتبه اخذ در گوگل را انتخاب کنیم؟

برای مثال، اگر کسب وکار شما استخر شنا باشد و کوشش دارید استخر فیبر گلاس رتبه بندی کنید-کلمات کلیدی اختصار این عبارت ماهانه 11000 بار جستجو می شود – این واژه ها کلیدی کوتاه، می تواند موضوعی باشد که نماینگر جستار عمومی است که می خواهید در ارتباط با ی آن درونمایه بگذارید. این کسب وکار باید با واژه ها کلیدی طولانی که مرتبط با کلمات کلیدی کوتاه است شناسایی شود و ببینید چه مقدار حجم جستجوی مناسبی را به خویش گزین کردن می دهد و کمک می کنند به شما استخر فایبر گلاس را به خوبی تفسیر کنید.

 

ما هر یک از این کلمات را “رکن و ستون” می نامیم و آن را به عنوان پشتیبان اصلی برای “خوشه و گردآور ” بزرگ تر، واژه ها کلیدی طولانی استفاده می شود. در ادامه کدام یک ما را به مرحله پس می برد…

 

2. یک فهرست از واژه ها کلیدی طولانی بر بنیاد موضوعات ایجاد کنید.

شناسایی واژه ها کلیدی در جایی که بهینه سازی صفحه را ابتدا می کنیم برای هر ستون و خوشه که مشخص کرده ایم از keyword tool google کاربرد می نماییم لغایت 10 الی از کلمات کلیدی طولانی را معرفی نماییم که در جستار اصلی با کلمات کلیدی عمیق تر فرو رفته اند.

 

برای نمونه معمولا برای تولید درونمایه از موضوع سئو (seo) کاربرد می کنیم. اما این سوژه خیلی سخته که رتبه نکویی در گوگل مانند یک جستار محبوب به طور اختصاصی به تنهایی به دست آورد. ما با برپایی چندین صفحه با قصد پیمان دادن همان واژه کلیدی، در خطر رقابت با محتوای خویش هستید.–به طور خفته در همان صفحه نتایج موتورجستجو (SERP) –بنابراین ما در ضمن در تولید محتوا، باید جستجوهای واژه ها کلیدی اداره شود. تصاویر برای موتورهای جستجو بهینه شود. یک استراتژی سئو بسازیم (که شما درحال مطالعه آن هستید) و سایر موضوع های فرعی را در تو سئو قرار دهیم .

saqar بازدید : 39 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ
شرکت سامسونگ تصمیم دارد شیشه های مخصوص موبایل های تاشو را خود تولید کند. این روند در آینده به کاهش قیمت موبایل های تاشو منجر می شود. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت سامسونگ برای کاهش قیمت موبایل های تاشو تصمیم دارد شیشه های مخصوص این دستگاه ها را خودش تولید کند.

 

تاکنون این شرکت از ذخایر شیشه های شرکت خواهر خود( سامسونگ دیسپلی) برای ساخت موبایل های تاشو استفاده کرده است. اما اگر برنامه های سامسونگ طبق روال پیش برود، پیش بینی می شود قیمت موبایل های تاشو به تدریج کاهش یابد.

 

در حال حاضر ارزان ترین موبایل تاشو سامسونگ یعنی گلکسیZ Flip برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلار را دارد. شیشه های تاشویی که در ساخت این دستگاه به کار می روند فقط ۳۰ میکرومتر ضخامت دارند و هزینه ساخت آنها ۴۰ دلار است. حال آنکه شیشه های مسطح موبایل های عادی با هزینه ۲ دلار تولید می شوند.

 

شیشه تاشویی که در  موبایل گلکسیZ Flip به کار می رود توسط شرکت DOWOO INSYS تولید می شود که بزرگترین سهامدار سامسونگ دیسپلی نیز است. این شرکت پس از افزودن پنل OLED به شیشه  محصول نهایی را برای سامسونگ ارسال می کند.

 

اما اگر سامسونگ بتواند شیشه تاشوی مخصوص خود را بسازد، قادر به رقابت با شرکت خواهر خود خواهد بود. این روند رقابت میان تولیدکنندگان شیشه های تاشو را طی سال های آینده افزایش می دهد و در نتیجه قیمت محصول کاهش خواهد یافت.

 

 

طبق گزارش ها هم اکنون سامسونگ الکترونیکز مشغول مذاکره با چند تولید کننده شیشه تاشو است. اما هنوز مشخص نیست با این شرکت ها قرارداد امضا می کند یا خیر. 

 

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11050398.html

saqar بازدید : 52 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,آیفون SE
«آیفون SE» جدید رونمایی شد. این موبایل ارزان قیمت برخی از ویژگی های سری آیفون ۱۱ گرانقیمت را دارد. 

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، اپل از نسخه جدید آیفون خود به نام «آیفون SE» رونمایی کرد.  بسیاری از قابلیت های موبایل رده بالای آیفون ۱۱ در این دستگاه ارزان قیمت نیز وجود دارد.

 

آیفون SE مانند نسخه پیشین خود که در مارس ۲۰۱۶ رونمایی شد دارای یک نمایشگر ۴.۷ اینچی با دکمه خانه مجهز به اسکنر اثرانگشتTouchID است. البته در دستگاه جدید از تراشه A۱۳b Bionic استفاده می شود. همین تراشه در پرچمدارهای فعلی اپل یعنی سری آیفون ۱۱ نیز استفاده شده است. 

 

این دستگاه فقط یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی دارد اما اپل ادعا می کند این دوربین در حالتPortrait Mode  قادر به ثبت تصاویر با عمق است. همین قابلیت در آیفون ۱۱ با ۳ لنز دوربین نیز وجود دارد.

 

آیفون  SE در سه رنگ سیاه، سفید و قرمز عرضه می شود. پیش سفارش این دستگاه با قیمت ۳۹۹ دلار از جمعه ۱۷ آوریل(فردا) آغاز می شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051252.html

saqar بازدید : 52 شنبه 14 تیر 1399 نظرات (0)

پنکه‌ی «مایدیا» مدل «FS40-7ARB» محصولی باکیفیت است و در فصل‌های گرم سال، باره استقبال فراوان کاربران قرار می‌گیرد. با به کارگیری این فرآورده و با توجه به کارایی‌های متفاوت آن، می‌توانید دمای اطاق خویش را تغییر دهید. این پنکه، پنج پره‌ی کبیر و سه حالت تنظیم برای سرعت چرخش پره‌ها دارد؛ به این معنا که می‌توانید از سرعت زیاد، مختصر و میانه این دستگاه استفاده کنید. برای این پنکه قابلیت گردش به صورت افقی، عمودی و سینوسی در عقیده گرفته شده است که می‌توانید با پروا به احتیاج خود، حالتی را برگزیدن کنید که بیشترین میزان باد را در اختیارتان بگذارد. FS40-7ARB پنکه‌ای پایه‌دار بوده و کمپانی مایدیا در ساخت آن از ترکیب فلز و پلاستیک سهم گرفته است.


مشخصات فنی

قابلیت تنظیم ارتفاع

دارد

توان مصرفی

55 وات

ریموت کنترل

دارد

حجم باد دهی

62 متر مکعب بر دقیقه

تایمر

دارد

سایر مشخصات

5 پره پلاستیکی

 

موتور قدرتمند و کم‌مصرف

 

امکان افزایش ارتفاع از 15 الی 20 سانتی‌متر

 

تایمر الی 8 ساعت

 

تنظیم گونه وزش باد (نرمال، طبیعی، بی‌صدا)

 

قابلیت گردش افقی، عمودی و سینوسی

 

تنظیمات سرعت در 3 حالت

 

بدنه فلز و پلاستیک

 

نمایشگر LED

تعداد پره

5

جنس پره

پلاستیک

سرعت گردش پروانه

1250 بعید در دقیقه

اطلاعات بیشتر

قیمت: 1,250,000 تومان



14پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA


پنکه‌ی «پارس خزر» مدل «FSR-SHIBA» یکتا از بهترین پنکه‌های موجود در بازار است. این دستگاه با بدنه‌ی مشکی‌رنگش، زیبایی خاصی به فضای مورداستفاده می‌دهد. این دستگاه در منازل، اداره‌ها، شرکت‌ها، مدارس، باشگاه‌ها، مطب‌ها و. . .


مشخصات فنی

قابلیت تنظیم ارتفاع

دارد

توان مصرفی

60 وات

ریموت کنترل

دارد

حجم باد دهی

56 متر مکعب بر دقیقه

تایمر

دارد

سایر مشخصات

– حائز 6 دور متفاوت پروانه (550RPM-1200RPM)

 

– حائز پدال جهت تغییر سرعت یا صریح و خاموش کردن

 

– قابلیت برنامه ریزی در زمان خاموش بودن پنکه جهت صریح شدن آن و به کارگیری پنکه در زمانهای مختلف دلخواه

 

– حائز نمایشگر دیجیتالی دما (دماسنج)

 

– دارای صفحه نمایشگر قشنگ برای نمایش کلیه ویژگیها

 

– دارای رنگ ترکیبی مشکی و آبکاری

 

– حائز تایمر 8 ساعته با فواصل زمانی 0.5 ساعته

 

– کم مصرف با نا بیشینه 60 وات /220 ولت متناوب /50 هرتز

 

– حائز گارد محافظ ایمن طرح میله ای

 

– دارای موتور مجهز به فیوز حرارتی

 

– دارای قابلیت تنظیم آسان گوشه وزش باد به چهره جغجغه ای

 

– قابلیت تنظیم گردش افقی مهارشدنی از طریق دور

 

– مجهز به حالت ریتم جهت دستیابی به وزش باد ملایم

 

– حائز پایه زیبای پلاستیکی

 

– حائز سیم دوشاخه سه متری با روکش پی وی سی

 

– حائز لوله استیل و قابلیت تنظیم ارتفاع

 

– دارای پایه نگهدارنده ریموت مهار بر روی بدنه اصلی

تعداد پره

4

جنس پره

پلاستیک

سرعت گردش پروانه

1200 دور در دقیقه

اطلاعات بیشتر

قیمت: 1,273,000 تومان



15پنکه پارس خزر مدل ES-4070RW

پنکه پارس خزر مدل ES-4070RW


پنکه پارس خزر مدل 4070RW از محصولات شرکت پارس‌خزر است که در رده پنکه‌های ایستاده قرارگرفته و از طراحی زیبا، و امکانات متعددی سهم می‌برد. پنکه‌های ایستاده از دید جابجایی و بهره‌گیری راحت در نقاط مختلفی از اطاق یا سالن، از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. اما آنچه در مقایسه با سایر پنکه‌ها، به تاثیر و عملکرد مؤثر آن برای خنک کردن محیط می‌افزاید، توان بالاتر و قابل تنظیم، امکان تعیین مسیر و گردش آسان‌تر هوا در مدل‌های متنوع است. پنکه پارس‌خزر مدل 4070RW از پره‌های پلاستیکی برخوردار بوده و علاوه بر کیفیت مطلوب، به لطف قابلیت‌های کنترلی خود و سهولت کاربرد می‌تواند پروا سلیقه‌های مختلف را به خود جلب نماید و در سالن‌ها یا اتاق‌های گوناگون مورداستفاده قرار گیرد. کنترل از راه دور دستگاه از امکانات قابل‌توجه آن است که می‌توان از طریق آن به اعمال یا تغییر تمامی تنظیمات مربوطه پرداخت.


مشخصات فنی

قابلیت تنظیم ارتفاع

دارد

توان مصرفی

60 وات

ریموت کنترل

دارد

حجم باد دهی

56 متر مکعب بر دقیقه

تایمر

دارد

سایر مشخصات

– حائز کلید لمسی تنظیم سرعت در سه حالت کند ، متوسط و تند

 

– کم مصرف با توان حداکثر 60 وات /220 ولت متناوب /50 هرتز

 

– مجهز به کنترل از طریق دور

 

– حائز تایمر 7.5ساعته با فواصل زمانی 0.5 ساعته

 

– حائز گارد نگهبان ایمن

 

– حائز موتور مجهز به فیوز حرارتی

 

– حائز قابلیت تنظیم آسان گوشه وزش باد به چهره جغجغه ای

 

– قابلیت تنظیم گردش ستانی مهارشدنی از طریق دور

 

– مجهز به حالت ریتم جهت دستیابی به وزش باد ملایم

 

– دارای سیم دوشاخه سه متری با روکش پی وی سی

 

– حائز اثر استاندارد ایمنی محصول

 

– ابعاد کارتن :55x50x30سانتی متر

تعداد پره

5

جنس پره

پلاستیک

سرعت گردش پروانه

1400 دور در دقیقه

اطلاعات بیشتر

قیمت: 976,


16پنکه ولسان مدل VSN-F-1930

پنکه ولسان مدل VSN-F-1930


ممکن است استفاده‌از کولر برای شما مشکل باشد یا درمحلی که هستید امکان نصب کولر را نداشته باشید. به‌همین انگیزه بهترین گزینه پنکه است. پنکه نسبت‌به کولرها مصرف برق اقلیت دارند و می‌توان به‌راحتی آن‌ها را جابه‌جا کرد. پنکه ولسان مدل VSN-F-1930 یکی‌از محصولات شرکت ولسان بوده و ازنوع پنکه‌های ایستاده است. پس اگر به‌دنبال پنکه‌ای هستید که قابلیت اتصال به‌دیوار را داشته باشد، بهتراست فرآورده دیگری را انتخاب کنید.


مشخصات فنی

قابلیت تنظیم ارتفاع

دارد

توان مصرفی

75 وات

ریموت کنترل

دارد

تایمر

دارد

تعداد پره

10

جنس پره

پلاستیک

سرعت گردش پروانه

دور در دقیقه

اطلاعات بیشتر

قیمت: 890,000 تومان



17پنکه مایدیا مدل FS40-10JC

پنکه مایدیا مدل FS40-10JC


پنکه  FS40-10JC محصول باکیفیت دیگری از شرکت مایدیا است که طراحی زیبایی دارد. این پنکه حائز پایه‌ای ساخته شده از پلاستیک مرغوب و فلز است. مهم‌ترین ویژگی در مورد این پنکه قابلیت استفاده از آن به صورت دیواری، ایستاده و رومیزی است که می‌تواند نیازهای گوناگون شما را پاسخگو باشد. این دستگاه دارای سه پره پلاستیکی است و می‌توان حجم باد تولید شده توسط این سه پره را در سه درجه تنظیم کرد. پره‌ها داخل یک شبکه پیمان دارد و میله‌های کم و بیش به‌هم آن فرمان نمی‌دهد برای کودکان کنجکاو خطری پیش بیاید.


مشخصات فنی

قابلیت تنظیم ارتفاع

دارد

توان مصرفی

50 وات

ریموت کنترل

ندارد

حجم باد دهی

62 متر مکعب بر دقیقه

تایمر

ندارد

سایر مشخصات

3 پره پلاستیکی

 

تنظیمات سرعت در 3 حالت

 

بدنه فلز و پلاستیک

 

قابلیت استفاده به‌صورت دیواری، ایستاده و رومیزی

تعداد پره

3

جنس پره

پلاستیک

سرعت گردش پروانه

1400 دور در دقیقه

اطلاعات بیشتر

قیمت: 770,000 تومان



18پنکه شارژی نم ساز مدل BI

پنکه شارژی رطوبت ساز مدل BI


با آغاز فصل حرارت بیچارگی ما به دستگاه های خنک کننده مانند پنکه و کولر افزایش پیدا می کند. دستگاه هایی که علاوه بر باز دهی بالا،مصرف انرژی اقلیت داشته باشند و بتوان در هر مکانی متعلق به استفاده کرد. پنکه بخور دار شارژی USBمدلBN-1818 در فصل حرارت دائم همراه شما خواهد بود و به صورت رو میزی هم می توانید متعلق به بهره‌گیری کنید. از خاصیت های اولیه این پنکه،شارژی بودن دستگاه است که با شارژ کردن باطری می توانید مدت ها از باددهی آن کاربرد کنید. وزن ناچیز ابعاد حقیر و بی صدا بودن از سایر مزیت های پنکه بخور دار USB است.

saqar بازدید : 39 شنبه 31 خرداد 1399 نظرات (0)

مبانی موتورهای جستجو

موتورهای جستجو به مثل ماشین های پاسخگویی هستند. آنها در بین میلیارد ها محتوا به جستجو پرداخته و با ارزیابی هزاران فاکتور تشخیص می هند که کدام درونمایه بیشترین تقرب را به استجابت سوال شما دارد.

 

موتورهای جستجو تمام این کارها را پیش درآمد به واسطه کشف و لیست بندی درونمایه تحت عنوان پایش و نمایه سپریدن می دهند. سپس این نتایج را تحت فرایند دیگری با نام رتبه بندی، برای کاربران مرتب می کنند. ما در تقدیر دوم این راهنما به توصیف بیشتر عملیات های پایش، ایندکس و رتبه بندی می پردازیم.

 

کدام نتایج جستجو، ارگانیک یا طبیعی هستند؟

نتایج ارگانیک جستجو آنهایی هستند که در نشان سئو ایجاد شده و فقط با خرج کردن در سیستم تبلیغاتی گوگل نمایش دیتا نشده اند. شناسایی نتایج ارگانیک از نتایج تبلیغاتی بسیار آسان است. نتایج تبلیغاتی دارای برچسب Ad در کنار خویش هستند. اما امروزه با وجود دگرگونی ها در روش های جستجو، چگونه می توان نتایج ارگانیک را از بقیه تفکیک کرد؟

 

امروزه نتایج جستجو (با نام صحیح SERP) شامل ترکیبی از تبلیغات و نتایج ارگانیک پویا تریست. از مثال نتایج طبیعی جستجو پویا می توان به دسته هایی با عنوان Answr Box، People Also Ask، اسلاید تصاویر، و بسیاری از دیگر موارد اشاره کرد. این ویژگی ها با پروا به چیزی که کاربران به تعقیب آن هستند در حال ارتقا و تغییر هستند.

 

به عنوان نمونه اگر عبارت "آب و هوای تهران" را در گوگل جستجو کنید، با نتیجه ای در بالای صفحه روبرو خواهید شد که به قبل بینی آب و هوای طهران در چند روزه آینده پرداخته است. به عنوان مثالی دیگر، اگر شما عبارت "پیتزا تهران" را جستجو کنید، سه فست فودی که ارائه کننده پیتزا در تهران هستند را مشاهده می کنید.

 

این که موتورهای جستجو برای درامدزایی از تبلیغات بهره‌گیری می کنند چیز طبیعیست. هدف آنها ارائه استجابت های بهتر به کاربران، بازگشت آنها به موتورهای جستجو بعدها و صرف سررسید بیشتر کاربران در نتایج جستجو است.

 

برحی از امکانات گوگل مانند featured snippets یا related questions تحت تاثیر سئو می توانند باشند. در عین حال بعضی دیگر از این ویژگی ها تحت کارایی سئو نیستند. به عنوان نمونه دیتا های گرفته شده از تارنما هایی مانند Wikipedia، WebMD و IMDB به خاطر اعتبار بالای این منابع است.

 

چرا سئو مهم است؟

با اینکه تبلیغات، شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها می توانند در ایجاد شدامد برای تارنما کارساز باشند، سئو چیست ؟ ولی منبع اصلی ترافیک سایت ها موتورهای جستجو هستند.

 

نتایج طبیعی درصد بیشتری از ترافیک را به چهره معمول کسب می کنند. به عنوان نمونه طبق تحقیات انجام شده تنها 2.8% کاربران آمریکایی بر روی تبلیغات گوگل کلیک می کنند. به طور خلاصه سئو فرصت کسب شدامد 20 برابری نسبت به تبلیغات کلیکی در موبایل و گوگل برپایی می کند.

 

سئو یکی از فقط روش های بازاریابیست که در صورت پیاده سازی صحیح، تاثیر آن در درازا سررسید افزایش نیز می یابد. در صورتی که شما دارای محتوایی در تارنما باشید که مستحق کسب رتبه باشد، شدامد کسب شده از این درونمایه در طول زمان افزایش نیز پیدا خواهد کرد، در حالی که تبلیغات برای اعمال شدن احتیاج به صرف هزینه و شارژ کردن حساب دارد.

 

موتورهای جستجو در حال هوشمند تر شدن هستند، اما در همان سان نیاز به کمک ما نیز دارند. بهینه سازی تارنما به موتورهای جستجو کمک می کند الی اطلاعات محتوای سایت را به چهره بهتری فهم کنند و از این جهت محتوای تارنما به طور مناسبی نمایه شده و در نتایج جستجو به نمایش در بیایند.

 

آیا من دربایستن به استخدام کارآزموده سئو، مشاور یا آژانس سئو دارم؟

بسته به علاقه شما به یادگیری و پیچیدگی وب سایت می توانید برخی از مبانی سئو را خویش نیز در آن پیاده سازی نمایید. شاید هم به این نتیجه برسید که کمک گرفتن از یک متخصص می تواند گزینه زیاد بهتری باشد. هر دو روش خوب است.

 

اگر در خاتمه تصمیم به استخدام متخصص سئو گرفتید، دقت داشته باشید که ارائه دهندگان خدمات سئو، حائز کیفیت کاری متفاوتی هستند. شناخت روش برگزیدن یک کمپانی سئو می تواند مایه ذخیره سررسید و منابع مالی شما شود، چرا که تکنیک های اشتباه سئو آسیب های جبران ناپذیری به سایت شما خواهند زد.

 

سئو کلاه سفید در برابر سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سفید به تکنیک هایی اطلاق می شود که دربرگیرنده استراتژی ها و راهکارهاییست که از قوانین موتورهای جستجو فرمانبرداری می کنند. تمرکز اصلی این راهکارها، ارائه محتوایی ارزشمند به کاربران است.

saqar بازدید : 40 شنبه 31 خرداد 1399 نظرات (0)

خبرنگار پهنه دریچه تکنولوژی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الان که سنه جدید میلادی سنه 2018 آغاز شده است، بد نیست به تکنولوژی هایی که دراین سنه با آن ها روبرو می شویم نگاهی بیاندازیم. 10 محصول جذاب فناوری را با هم رسیدگی می کنیم.

 

در اینجا فهرستی از 10 فناوری جدید مهم و هیجان انگیز در سنه 2018 قبل روی شماست. البته، اپل، گوگل، سامسونگ و بقیه از کمپانی ثابت کرده اند که می توانند یک تعجب ارائه کنند و ما مطمئن هستیم که ما با دیگر فناوری های جدید نیز حیرت زده خواهیم شد. این بخشی از  فناوری است.

 

1-اسکنر پرتو انگشت زیر صفحه نمایش

اولین تلفن همراهی که با این قابلیت به بازار عرضه می شود احتمالا تا سه ماهه نخست سنه 2018 عرضه خواهد شد.

 

متاسفانه یا خوشبختانه این تکنولوزی توسط سامسونگ یا اپل به بازار نمی آید بلکه توسط Vivo شرکت چینی به بازار خواهد آمد.البته طبیعی است که اگر این تکنولوژی به خوبی شغل کند بقیه شرکت ها نیز در گوشی های هوشمند خود این قابلیت را به کار می گیرند.

 

این اولین اسکنر نشان انگشت بدست Synaptics با تراشه Clear ID FS9500 گسترش یافته است. CMOS کوچکی زیر صفحه AMOLED پیمان گرفته است.این انگشت را صریح می کند به طوری که اسکنر نشان انگشت می تواند بازتاب های اسکن انگشتان را بخواند.

 

 10 تکنولوژی جدید آینده در سال 2018

 

2-اولین تلفن های قابل انعطاف

ما سنه ها از گوشی های قابل نرمش شنیده ایم و شاهد سعی های ناکام برخی شرکت ها در این باره بوده ایم.اما در نهایت به عقیده می رسد این تکنولوژی نهایتا به پسین سنه 2018 برسد.

 

سامسونگ با گوشی گلکسی w به این بازار پای خواهد گذاشت البته ممکن است این گوشی هوشمند در سال 2019 به بازار بیاید.

 

10 فناوری جدید آینده در سنه 2018

 

3-اولین هدست واقعیت افزوده اپل

به نظر می رسد کمپانی های بزرگ برای نوآوری و جذب بازار به سمت تکنولوژی های جدید مشابه حقیقت افزوده بروند.واقعیت افزوده با درستی مجازی متفاوت است چرا که شما را به طور کامل در دنیای مجازی رها نمی کند و با آن تفاوت هایی دارد.

 

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که اپل این هدست جدید را تاسیس می کند یا خیر ولی به نظر می رسد اضافه کردن این هدست می تواند راهی برای اپل باشد الی بتواند آیفون را در بازار فروش موفق کند.البته گفته می شود این شرکت منظور دارد برای سال 2019 به نتیجه برسد.

 

10 فناوری جدید آینده در سال 2018

 

4-دستیارهای صوتی که از انسان قابل تشخیص نیستند

دستیار های صوتی در حال تبدیل شدن به بخش مهمی در زندگی روزمره هستند و گوگل با دستیار خود گرد از پیشتازان در این پهنه است.

 

جدیدترین ترقی گوگل در معاون های صوتی در بخش صدا، صدایی است که کم و بیش از صدای انسان غیر قابل تشخیص است و از یک گفتار راستین انسان استفاده می کند.

 

10 تکنولوژی جدید آینده در سال 2018

 

5-اسپیکر های هوشمند با کیفیت صدای عالی

انتظار می رود  که سال 2018 به عنوان سنه اسپیکر های هوشمند باشد.اپل با بلندگوی HomePod خویش به میدان آمده است و گوگل نیز با Google Home Max در این محیط‌ رقایبت می کند.

 

10 تکنولوژی جدید آینده در سنه 2018

 

6-پروژه Treble برای رفع دشواری ها به روز رسانی نرم انگیزه ها اندروید

اگر شما گوشی های اندروید قدیمی دارید، احتمالا متوجه هستید که چگونگی آپدیت این گوشی ها دشوار است.به روز رسانی های اندروید دیر می رسند یا هر از چند گاهی هرگز نمی رسند.

 

گوگل مدت ها در کوشش بود لغایت بتواند این مشکل را حل کند اما در نهایت در سنه 2018 با پروژه Treble موفق شداین برنامه به عنو بخشی از Oreo اندروید 8 عرضه می شوند.

 

10 فناوری جدید آینده در سنه 2018

 

7-تلفن های مقرون به صرفه چینی

چین سایر در گویه ساخت تلفن به اتفاق ناکام نیست.هواوی،اپو و شیائومی همه علامت های تجاری است که به شدت رشد کرده اند و دارای طراحی اصلی با بسیاری از خاصیت های جذاب هستند.

 

این در سال 2018 تغییر خواهد کرد.هواوی سومین شرکت کبیر ساخت تلفن همراه است.همچنین شیائومی در سنه 2017 در بازار تست وارد اسپانیا شد.

 

10 تکنولوژی جدید آینده در سنه 2018

 

8-اولین گوشی گوگل با هوش مصنوعی

گوشی های جدید پیکسل گوگل دو ویژگی دارند که آن ها در این بازار رقابتی تلفن های همراه سر پا نگاه می دارد.به روز رسانی سریع اندروید و نیرو هوش مصنوعی گوگل

 

هوش مصنوعی اصطلاح زیاد مفصل ای است.اما گوگل مزایای آن را به شیوه های زیاد خاصی آشکار می کند.دوربین جدید Pixel 2 و Pixel 2 XL.با داینامیک  و عملکرد شبانه بی نظیر. یکتا از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند است.این همه به لطف عکاسی AI-driven است.

 

سرویس عکس گوگل نیز جستجوی هوشمند تر را دلخواه پیمان می دهد و هوش مصنوعی در بسیاری از خدمات گوگل پیمان داده شده است.

 

در سال 2018 چشمداشت می رود که با Pixel 3 و XL3 پیوستگی یابد.

 

10 فناوری جدید آینده در سال 2018

 

9-آیپد جدید با لبه های نازک تر و تشخیص چهره

در چند سنه گذشته اپل قصد داشته است آیپد را به یک دستگاه پیشرفته تر از یک تبلت تبدیل کند . این تلاش در سنه آینده نیز پیوستگی خواهد داشت.در حالی که میزان فروش آیپد در حال سقوط است بها متوسط برای Ipad رشد کرده است و درآمد اپل از این نشر مقاوم است.

 

در سال 2018 چشمداشت می رود که اپل یک آیپد جدید به ارمغان بیاورد.آیپدی با لبه های نازک تر و تکنولوژی تشخیص چهره ای مثل آن چه که در آیفون ایکس موجود است.همچنین اپل باید آیپد جدید خویش را برای کم و بیش شدن به واقعیت افزوده بعدها هدایت کند.

 

آیپد در حال تبدیل شدن به لپ تاپی قابل حمل حمل است.اپل رقیب مستقیم برای مک بوک اپل نیست ولی با توجه به فروش کی بورد به اتفاق این محصول می تواند برای برخی پیشه ها قابل کاربرد باشد.

 

10 فناوری جدید آینده در سال 2018

 

10-عمر بهتر باتری

در سال 2017 افزایش عمر باتری در گوشی ها دگرگونی شکوهیدن داشته است.باتری گوشی های پرچمدار در سال جاری 25 درصد افزایش داشته است.که ساخت تراشه های پیشرفته یگانه از انگیزه ها اصلی بود.امید داریم با شفا به روز رسانی های نرم افزاری باتری ها باز هم افزایش داشته باشند.

منبع :  https://www.yjc.ir/fa/news/6383602/10-فناوری-جدید-در-سال-2018

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 265
  • بازدید ماه : 1,195
  • بازدید سال : 3,778
  • بازدید کلی : 13,624