loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 95 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

کسب بالاترین امتیاز در آزمون تصادف از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ایالات متحده (IIHS) کار ساده‌ای نیست. مدل‌های جدید از طریق ارزیابی دقیق ایمنی طراحی‌شده بررسی می‌شوند تا مهندسی خودرو را به سطح مناسب و فراتر از آن برسانند. هر خودرویی نمی‌تواند رتبه‌ی ممتاز «Top Safety Pick+» مؤسسه‌ی IIHS را کسب کند؛ اما هر خودرویی هم شاسی‌بلند جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ نیست. به گزارش موتوروان، دیروز IIHS به شاسی‌بلند لوکس جدید جنسیس بالاترین امتیاز ممکن را در تست تصادف خودرو اعطا کرد.

نمای جلو خودرو شاسی بلند جنسیس جی وی 80 / 2021 Genesis GV80 رنگ مشکی در جنگل

جنسیس GV80 با گذراندن هر ۶ گروه آزمون تصادف این مؤسسه، از جمله تست تصادف جلوی راننده و سرنشین که در بخش کوچکی از سپر جلو برخورد ایجاد می‌کند، بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورد. اما استحکام تنها ویژگی این خودروی شاسی‌بلند نیست؛ این خودرو بسیار هوشمند است. جنسیس GV80 فناوری پیشگیری از تصادف جلو را در اختیار سرنشین قرار می‌دهد که باید در ارزیابی مؤسسه IIHS رتبه‌ی ممتاز یا پیشرفته کسب کند. این خودرو هم در آزمایش‌های برخورد خودرو به خودرو و هم در آزمایش‌های خودرو به عابر پیاده موفق شد بالاترین امتیاز ممکن را به دست بیاورد.

جنسیس GV80 با فناوری خود رتبه‌ی ممتاز را به دست آورد و به کمک چراغ‌های جلوی استاندارد مجهز به پروژکتور LED و کسب رتبه‌ی قابل قبول، توانست به این موفقیت نائل شود. جنسیس موفقیت آزمایش GV80 را به انبوهی از فناوری‌های ایمنی فعال و غیرفعال و دستیار راننده مانند پلتفرم کاملا جدید این شاسی‌بلند، ۱۰ کیسه هوای استاندارد، دستیار پیشگیری از برخورد جلو و موارد دیگر نسبت می‌دهد. از نظر جنسیس، ایمنی «اولویت اساسی» تولید است و این شرکت، مشتری را به‌عنوان «تمرکز اصلی» خود قرار می‌دهد. 

منبع: 
saqar بازدید : 40 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

ویندوز ۱۰ یکی از سیستم‌‌عامل‌های برتر حال حاضر است و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ البته برخی کاربران همچنان ویندوز ۷ را ترجیح می‌دهند. با‌این‌حال، با بی‌نقص‌بودن فاصله‌ی زیادی دارد و یکی از انتقادهای اصلی کاربران از ویندوز ۱۰ درباره‌ی تعداد زیاد نرم‌افزارهای پیش‌فرض این سیستم‌عامل است که از بین آن‌ها می‌توانیم به Paint 3D اشاره کنیم.

بسیاری از این نرم‌افزارها که اصطلاحا به آن‌ها Bloatware هم گفته می‌شود، کاربرد خاصی برای کاربر ندارند. به‌گزارش تک‌اسپات، مایکروسافت قصد دارد با به‌روزرسانی مهم Sun Valley، برخی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را برای کاربرانی حذف کند که ویندوز ۱۰ را نصب می‌کنند. این یعنی به‌دنبال انتشار به‌روزرسانی Sun Valley، هر بار که ویندوز ۱۰ را روی رایانه نصب کنید یا نخستین‌بار روی دستگاهی دیگر قرار دهید، 3D Viewer و Paint 3D را در فهرست اپلیکیشن‌های ازپیش‌نصب‌شده نخواهید دید

منبع:

https://www.zoomit.ir/os/369169-microsoft-windows-10-bloatware-remove-fresh-installs-update/

saqar بازدید : 37 یکشنبه 01 فروردین 1400 نظرات (0)

فیلیمو به ‌منظور حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در ایام نوروز ۱۴۰۰، دسترسی به تمام محتوای خارجی خود را رایگان کرد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، همه علاقمندان به فیلم و سریال‌های خارجی می‌توانند با مراجعه به فیلیمو و بدون خرید اشتراک، به‌مدت ۱۵ روز به تماشای محتوای خارجی مناسب‌سازی‌شده به‌صورت زیرنویس یا دوبله بنشینند.

فیلیمو ۳۳ هزار عنوان و ۱۳ دسته‌بندی محتوای خارجی دارد که شامل آثار برتر در جشنواره‌های مطرح دنیا نیز می‌شود.

انتهای سال گذشته، فیلیمو خبر از آغاز فعالیت در سه کشور خارجی فارسی‌زبان داد و در همین زمینه اعلام کرد کشورهای افغانستان و تاجیکستان و ازبکستان به ‌مناسبت آغاز سال جدید شمسی، سه ماه اشتراک رایگان فیلیمو دریافت می‌کنند.

منبع:
saqar بازدید : 31 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

مرکز تلفن تحت شبکه IP-PBX

PBX مخفف private branch change مرکز تلفن خصوصی می باشد که برای برقراری ارتباط تلفنی داخل مجموعه و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مرکز که به نام سانترال نیز شناخته می شود در یک مجموعه نصب می شود و تمامی تلفن ها به آن متصل می شوند تا بتوانند ارتباط داخلی با همدیگر برقرار نمایند و همچنین همگان بتوانند از خطوط تجهیزات راه اندازی VOIP شهری که عموما به تعداد کمتری نسبت به کارکنان می باشد استفاده نمایند.

 

IP-PBX مخفف IP-Priavte department change مرکز تلفن تحت شبکه می باشد. در مدل های قدیمی سانترال در نقطه ای از مجموعه نصب می شود. سپس از تمامی تلفن ها یک سیم تا سانترال کشیده می شود و ارتباط راه اندازی می شود. در سیستم تلفن تحت شبکه مرکز تلفن در شبکه و به سوییچ متصل می شود. گوشی های تلفن تحت شبکه، نرم افزار ها، موبایل و بقیه تجهیزات به شبکه متصل شده و به دستگاه سانترال تحت شبکه رجیستر می شوند. از آنجایی که برای رجیستر شدن نیاز به کابل فیزیکی مستقیم تا مرکز تلفن نیست محدودیت جغرافیایی از بین می رود و هر دستگاه کافی است به نوعی به شبکه متصل شود که می تواند از طریق شبکه محلی و یا وایرلس و اینترانت و اینترنت انجام پذیرد.

 

IP-PBX ها در دو مدل سخت افزاری و نرم افزاری عرضه می شوند. در مدل نرم افزاری، نرم افزار و کارت های مخصوص بر روی یک سرور نصب شده و پس از انجام تنظیمات سرور نقش مرکز تلفن را بازی می کند. در مدل سخت افزاری شرکت ها و کارخانجات مختلف برد های مخصوص با امکان نصب ماژول های مورد نیاز را تولید کرده و سپس نرم افزار خود را بر روی آن بصورت Embedded نصب می کنند.

 

تجهیزات FXO و FXS در VoIP چیست؟

FXO مخفف foreign exchange office خطوط شهری و یا داخلی های سانترال و در کل خطوط آنالوگ که دارای بوق قابل استفاده در تلفن را می باشد را به سیگنال VoIP تبدیل می کند.

 

FXS مخفف forex Station سیگنال VoIP دریافتی از تجهیزات تلفن تحت شبکه را به سیگنال آنالوگ قابل استفاده در گوشی های معمولی و دستگاه فکس تبدیل می کند.

 

ویپ گیتوی VoIP Gateway

گیت وی ویپ

دستگاه های ویپ گیتوی تجهیزات شبکه ای هستند که صدا و فکس را بین سیستم های شبکه IP و سیستم آنالوگ تبدیل می کنند. این دستگاه ها بر حسب نوع خود دارای تعدادی ورودی سوکت RJ11 برای سیستم آنالوگ و E1/T1 و پورت شبکه برای اتصال به شبکه IP می باشند و در مدل های FXO,FXS,E1/T1 عرضه می شوند. از دو روش می توان ازدستگاه های ویپ گیتوی استفاده کرد.

 

انتقال خط تلفن: از این روش برای انتقال خطوط تلفن شهری و یا داخلی های سانترال از نقطه ای به نقطه دیگر استفاده می شود. در محلی که خطوط شهری قرار دارد دستگاه FXO را قرار داده و خطوط شهری به آن متصل می شود. سپس در نقطه دوم دستگاه FXS نصب می شود و تلفن های آنالوگ به آن متصل می شود. پس از انجام تنظیمات دو دستگاه گوشی های متصل به دستگاه FXS بوق خطوط متصل شده به دستگاه FXO را دریافت می کنند.

اتصال به IP-PBX: برای برقراری ارتباط بین خطوط شهری و تلفن های آنالوگ به مرکز تلفن تحت شبکه به کار می روند. خطوط شهری به دستگاه FXO و تلفن های آنالوگ و دستگاه فکس به دستگاه FXS متصل می شوند. سپس با انجام تنظیمات در دستگاه IP-PBX و FXO و FXS کلیه داخلی های متصل به IP-PBX امکان استفاده از خطوط شهری و گوشی های متصل به FXS امکان استفاده از مرکز تلفن و تجهیزات VoIP را پیدا می کنند.

مدل های نرم افزاری IP-PBX که بر روی سرور نصب می شوند امکان استفاده مستقیم از خطوط شهری را ندارند و همچنین تلفن های آنالوگ و دستگاه فکس نمی توانند بطور مستقیم با آن ارتباط برقرار کنند. بدین منظور از دستگاه های Gateway و یا کارت های VoIP استفاده می شود.

 

تجهیزات و کارت های VoIP

کارت های VoIP در مدل های PCI و PCI-e به بازار عرضه می شود.این کارت ها که دارای ماژول های FXO برای اتصال خطوط شهری، FXS برای گوشی های آنالوگ و E1 برای خطوط E1 می باشد بر روی سرور نصب شده و پس از نصب درایور و شناسایی توسط IP-PBX مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کارت VoIP

تلفن تحت شبکه IP smartphone

IP telephone یک گوشی تلفن به مانند گوشی های معمولی است با این تفاوت که این تلفن ها با تکنولوژی VoIP کار می کنند و قابلیت اتصال به مراکز تلفن تحت شبکه IP-PBX را دارند. و با مرکز تلفن های آنالوگ کار نمی کنند. IP-phone ها عموما دارای دو پورت شبکه می باشند. یکی برای اتصال به شبکه و دیگری برای اتصال به کامپیوتر. این دو پورت که با تنظیم بصورت Bridge عمل میکنند سبب می شوند تا نیاز به کابل کشی مجزا برای تلفن های تحت شبکه نباشد از کابل شبکه موجود برای اتصال استفاده کنند.تلفن های تحت شبکه برای کارکرد نیاز به برق دارند. برای این منظور یا از آداپتور استفاده می شود یا در شبکه سوییچ های POE نصب می گردد تا برق گوشی ها از طریق کابل شبکه برای آن ارسال شود.

 

IP phone های USB به تنهایی قادر به برقراری ارتباط نمی باشند و برای کارکرد نیاز به اتصال به کامپیوتر دارند.

 

تجهیزات VoIP تلفن تحت شبکه

سوییچ POE

سوییچ POE

آی پی فون و برخی تجهیزات VoIP مورد استفاده در شبکه تلفنی تحت شبکه نیاز به برق دارند که آن را از طریق آداپتور تامین می کنند. مشکل استفاده از آداپتور علاوه بر دست و پا گیر بودن این است که در صورت قطع شدن برق تلفن از کار می افتد. برای حل این مشکل از سوییچ POE استفاده می شود. 

 

روش کار این سوییچ ها بدین شکل است که در صورت اتصال دستگاه هایی که از استاندارد 802.3af پشتیبانی می کنند، برق مورد نیاز آنها را از روی کابل شبکه ارسال می کند. با توجه به قرار داشتن UPS در کنار رک و تامین برق آن در صورت رفتن برق تلفن ها همچنان مشغول به کار می مانند. این سوییچ ها توسط شرکت های مختلف و با تعداد پورت های گوناگون تولید می شود. پورت های این سوییچ ها برای دستگاه های معمولی نیز قابل استفاده است.

 

تلفن نرم افزاری Softphone

این نرم افزار های شبیه سازهای تلفن هستند که بر روی کامپیوتر یا موبایل نصب شده و یک تلفن مجازی در اختیار شما قرار می دهد. تلفن نرم افزاری یک کنسول مانند صفحه کلید تلفن در اختیار کاربر قرار می دهد و با اتصال به مرکز تلفن تحت شبکه بمانند یک تلفن معمولی کار میکند که در کامپیوتر با کمک اسپیکر و هدفون و یا موبایل بمانند یک مکالمه معمولی ارتباط تلفنی را برای شما فراهم می کند.

 

تجهیزات Voip ATA

ATA مخفف Analog phone Adaptor همانطوز که از اسمش پیدا است وسیله تبدیل تلفن آنالوگ به VoIP می باشد. تفاوت این دستگاه با VoIP Gateway FXS این است که این وسیله عموما در مدلهای تک و دو پورت عرضه شده و قابلیت کارکردن با دستگاههای Voip Gateway FXO را ندارد و از قیمت پایین تری نسبت به گیتوی ها برخوردار است

saqar بازدید : 32 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
محققان از تولید دوربینی خبر داده اند که سریع‌ترین دوربین جهان محسوب شده و با سرعت ۷۰ تریلیون فریم در ثانیه قادر به عکاسی است. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، بهترین دوربین‌های تلفن همراه جهان می‌توانند با سرعت زیر هزار فریم در ثانیه عکس بگیرند، اما این رقم در مورد دوربین‌های حرفه‌ای تجاری به چند هزار فریم در ثانیه ارتقا می‌یابد. سریع‌ترین دوربین جهان با سرعت عکاسی ۷۰ تریلیون فریم در ثانیه قادر به عکاسی از امواج نور نیز خواهد بود.

 

دوربین یادشده که در دانشگاه کل تک ساخته شده، CUSP نام گرفته و برای عکاسی از پالس های کوتاه اشعه لیزر استفاده می‌کند که مدت زمان تابش هر یک از آنها تنها یک فمتوثانیه است. هر فمتو برابر با ۱۰ به توان منفی ۱۵ یا ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱ ثانیه است.

 

سیستم اپتیکی این دوربین پالس های یادشده را به تابش‌های نوری کوچک‌تری تقسیم می‌کند و هر یک از آنها با اتصال به حسگرهایی خاص در این دوربین تصویر نهایی را تولید می‌کنند. سریع‌ترین دوربین جهان تا قبل از تولید این دوربین قادر به ثبت ۱۰ تریلیون فریم در ثانیه بود.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11052601.html

saqar بازدید : 34 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)
 تلگرام اخیرا با انتشار گزارشی، تعداد کاربران فعال ماهانه این اپلیکیشن پیام‌رسان را برابر با 400 میلیون نفر عنوان کرد. 

به گزارش ایلنا، در اکتبر سال گذشته میلادی بود که تلگرام، از عضویت حدود 300 میلیون کاربر فعال ماهانه در این پلتفرم خبر داده بود که در طی چند ماه اخیر و با استناد به گزارش جدید این شرکت، 100 میلیون کاربر جدید به استفاده از این اپلیکیشن ترغیب شده‌اند.

 

پاول دورف، بنیانگذار تلگرام که مدیریت شبکه اجتماعی روسی VK را نیز برعهده دارد، اعلام کرد که روزانه حدود 1.5 میلیون کاربر جدید به تلگرام اضافه می‌شوند و این اپلیکیشن در بیش از 20 کشور دنیا، رتبه نخست را در میزان دانلودها به خود اختصاص داده است.

 

تلگرام همچنین در تلاش است تا بتواند طی ماه‌های آتی، قابلیت تماس تماس تصویری امن را برای کاربران خود به ارمغان آورد و به رقیبی جدید برای اپلیکیشن‌هایی همچون زوم، اسکایپ، تیمز و غیره تبدیل شود. در بیانیه تلگرام آمده است که فاصله تلگرام با دیگر اپلیکیشن‌های محبوب و قدیمی‌در طی ماه‌های اخیر کمتر شده و این شرکت تلاش می‌کند تا با ارائه قابلیت‌ها و امکانات متنوع، کاربران بیشتری را به خود جذب و اعتماد آن‌ها را جلب کند.

 

در حال حاضر، تلگرام با چندین اپلیکیشن پیام‌رسان رقابت می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به واتساپ اشاره کرد. اپلیکیشنی که بیش از 2 میلیارد نفر در جهان از آن استفاده می‌کنند. نسخه دسکتا اپلیکیشن تلگرام نیز که برخلاف واتساپ، نیاز به اتصال گوشی به اینترنت برای استفاده از آن ندارد، توانسته با ارائه قابلیت‌هایی متنوع همانند فولدرها و فضای ابری، سهم قابل‌توجهی را در جلب نظر کاربران ایفا کند. با این حال، برخی ابهامات پیرامون مسائل امنیتی و سوءاستفاده از حریم شخصی کاربران وجود دارد که هنوز به طور کامل رفع نشده است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051973.html

saqar بازدید : 35 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

یک معیار مهم برای ارزیابی بها مدیریت سایت عمومی و یا تخصصی بودن آن است. منظور از این بخش بندی کاربران آن سایت است. بر این پای بست، میزان پیچیدگی محتوا سنجیده می شود.

 

به طور مثال وبسایت یک سوپر مارکت آنلاین عمومی هزینه مدیریت وب سایت است. چرا که مخاطبان آن عموم مردم هستند. همه مردم از کارگر لغایت دکتر و مهندس و… می توانند از این وبسایت استفاده کنند. همچنین توضیحات و مشخصات کلی محصولات با جستجوی چندی قابل استخراج است.

 

وبسایت یک کمپانی ارائه کالاهای پزشکی نیز تخصصی محسوب می شود. زیرا پزشکان شمار محدودی از همه جامعه آماری جهان هستند. بدیهی است که کالاهای پزشکی توسط کل افراد خریداری نمی شود. وانگهی اطلاعات و محتوایی که برای این وبسایت درج می شود کاملا تخصصی است. 

 

بدیهی است که قیمت مدیریت سایت تخصصی از عمومی بیشتر است. افرادی که در این مقوله تکاپو می کنند باید در مورد محصولات اطلاعات فنی داشته باشند. پس یا باید در این گویه متخصص باشند و یا تعلیم هایی دیده باشند. همچنین فردی متخصص نیز می تواند اطلاعاتی که بدست سایرین استخراج می شود را از بعید مدیریت نماید.

 

میزان گستره فعالیت

قیمت مدیریت وبسایت با پروا به گستره آن

یک معیار مهم سایر برای ارزیابی قیمت مدیریت وبسایت میزان اتساع و حجم کلی آن است. سایت شما ممکن است فقط در یک یا چند شاخه اندک کار و جنبش کند. و یا در شاخه های گسترده ای که تعداد آنها بسیار است به مردم خدمت رسانی نماید.

 

بدیهی است که تعرفه مدیریت سایت در مواردی که گستردگی پیشه کمتر است ساده تر می شود. برای این وبسایت ها نیروی اقلیت برای کنترل وبسایت احتیاج است. اطلاعات سایت اندک هستند بعد مدیریت آنها ساده تر است. وانگهی تعداد شاخه هایی که باید در مورد آنها مطلب جاسازی شود کمتر است.

 

قیمت مدیریت سایت در مواردی که حوزه تکاپو کلی وبسایت فراخ شدن اکثریت دارد قدری بیشتر است. شمار افرادی که این وبسایت ها را کنترل می کنند بیشتر است. خبره فرآوری محتوا، خبره گرافیست و… کل روزه باید برای برای محصولات و یا خدمات زیادی اطلاعات تهیه نمایند.

 

نوع وبسایت

مدیریت سایت

جدا از نوع پیشه شما، ساختار وبسایت می تواند متفاوت باشد. وبسایت های فروشگاهی، نمایش محصول، وبسایت معرفی و… انواع مختلفی از ساختار سایت هستند. 

 

در چند ساختاری که به اختصار توضیح دیتا شد بها مدیریت سایت فروشگاهی بیشتر است. بها محصولات احتیاج به بروز رسانی دارد، عکس ها باید بروز شود. در ضمن موجودی و یا عدم موجودی کالا باید مشخص شود. در ضمن بسیاری سرنوشت های دیگر مثل رسیدگی به چت آنلاین مشتریان و… بیچارگی به مدیریت و برنامه ریزی دارد.

saqar بازدید : 39 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)
شرکت لنوو از عرضه پنج لپ تاپ جدید از سری یوگا خبر داده که مجهز به پردازنده‌های جدید اینتل و پردازنده‌های تازه سری ۴۰۰۰ رایزن شرکت ای ام دی است. 

به گزارش مهر به نقل از تایمز آو ایندیا، لنوو هنوز در مورد جزئیات فنی این لپ تاپ‌های تازه خبری منتشر نکرده است. اما مدل‌های لپ تاپ‌های جدید عبارتند از یوگا اسلیم ۷ آی با نمایشگر ۱۳ اینچی، اسلیم ۷ آی پرو با نمایشگر ۱۴ اینچی، یوگا ۷ آی قابل تبدیل به تبلت در دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی، یوگا اسلیم ۷ پرو و یوگا ۶.

 

قیمت دو مدل اول این لپ تاپ ها به ترتیب ۹۹۹ و ۸۹۹ یورو بوده و قیمت نسخه‌های ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی مدل سوم به ترتیب ۹۹۹ و ۱۰۹۹ یورو است. در نهایت یوگا اسلیم ۷ پرو و یوگا ۶ هم ۷۹۹ و ۸۹۹ یورو قیمت دارند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11059504.html

saqar بازدید : 45 یکشنبه 17 اسفند 1399 نظرات (0)

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Samsung Galaxy M۳۰s-۶۴GB به قیمت ۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

 

قیمت برخی از انواع گوشی موبایل در بازار  به شرح زیر است: 

نام کالا  قیمت (تومان)
Motorola Moto G8 Power Lite-4/64GB
3,140,000
Samsung Galaxy M30s-64GB 5,450,000
Xiaomi Redmi Note 9S 6-128GB 5,565,000
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Lite M2002F4LG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت 9.749.000
گلکسی A50 سامسونگ 5,714,000
آیفون 11 پرو مکس اپل 30,800,000
ردمی نوت 7 شیائومی 4,445,000

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11059538.html

saqar بازدید : 41 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)
تولید دوربین های جان سخت مقاوم در برابر ضربه، آب، حرارت و غیره پدیده تازه ای نیست، اما برای اولین بار چنین دوربینی با ظاهری جذاب برای بانوان توسط شرکت نیکون تولید شده است.

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، تولید دوربین های جان سخت مقاوم در برابر ضربه، آب، حرارت و غیره پدیده تازه ای نیست، اما برای اولین بار چنین دوربینی با ظاهری جذاب برای بانوان توسط شرکت نیکون تولید شده است. این دوربین که Coolpix W150 نام دارد، حتی در عمق 10 متری آب نیز آسیب نمی بیند و بدون مشکل قابل استفاده مجدد است.

 

همچنین اگر این دوربین از ارتفاع 1.8 متری به زمین بیفتد نیز هیچ آسیبی نمی بیند. دوربین Coolpix W150 در برابر سرمای حداکثر ده درجه سانتیگراد زیر صفر هم کاملا مقاوم است. همچنین می توان از آن در گرد و خاک شدید نیز بدون ایجاد مشکلی خاص استفاده کرد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,دوربین

 

دقت این دوربین 13.2 مگاپیکسل بوده و دارای قدرت زوم اپتیکال 3 ایکس است. میزان توان زوم دیجیتال دوربین مذکور هم 6 ایکس اعلام شده است. البته در این حالت هم کیفیت عکس تهیه شده کاهش نمی یابد. با استفاده از این دوربین امکان تصویربرداری ویدئویی Full HD نیز وجود دارد.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11025746.html

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 1,196
  • بازدید سال : 3,779
  • بازدید کلی : 13,625