loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 43 دوشنبه 30 تیر 1399 نظرات (0)

چگونه یک راهبرد SEO را برای سال 2020 برپایی کنیم؟

در بین بازاریابان دیجیتال (دیجیتال مارکترها) یک حرف کلیشه ای وجود دارد: بهینه سازی موتورهای جستجو (seo)دیگر آن چیزی نیست که قبلا بوده است.

یک جمله درست هستی دارد که اغلب نشنیده اید: راهبرد سئو در سنه 2020 نباید روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم.

 

این روزها، بیشتر کسب و کارها مفاهیم اساسی SEO و این که چرا مهم است را درک می‌کنند. با این حال، وقتی بحث گسترش و اجرای یک استراتژی SEO برای کسب‌وکار شما به میانی می آید، فقط ایجاد درونمایه طبق واژه ها کلیدی که مشتریان شما به دنبال آن هستند، هم خوب و هم اشتباه.

 

 استراتژی سئو چیست؟

استراتژی سئو چیست

استراتژی سئو فرایند سازمان دهی محتوای تارنما به وسیله جستار آن است که به موتورهای جستجو مشابه گوگل کمک می کند الی هدف یک کاربر هنگام جستجو را فهم کند. با بهینه سازی یک صفحه تارنما درباره موضوعات و کلمات کلیدی موجود در جستار آن، شما می توانید خبرگی خویش را به دید موتور جست و جو بکشید و رتبه نکوداشتن با واژه ها کلیدی پیوسته با آن جستار توسط آورید.

 

سئو چیست؟

سئو چیست

بهینه ساز موتورهای جستجو (به کوتاهی seo) اشخاصی هستند که وب سایت ها را بهینه و کمک می کنند، که در رتبه بالاتری در نتایج موتور های جستجو پیمان گیرند و “ترافیک واقعی ” اکثریت را به خویش گزین کردن دهد. در ریشه-بن-بیخ سئو یک راهبرد زیاد تخصصی محتوایی است و به کسب وکارها کمک می کند تا فرصت هایی را برای کسان پیدا کند لغایت از راه موتورهای جستجو به سؤالات مربوط به صنعت پاسخ دهند.

 

سه موضوع از سئو؛ که در یک راهبرد سئو می توان روی آن تمرکز کرد:

سئو داخلی: سئو با تمرکز روی محتوایی که در صفحه وجود دارد و بهینه سازی محتوای آن به وسیله کلمات کلیدی ویژه کمک می کند، رتبه تارنما به سرعت افزایش یابد.

سئو خارجی: سئو با تمرکز روی لینک هایی که متصل به تارنما شما در هر جای اینترنت است، شمار بک لینک ها و ناشران حامل این لینک ها که به وبسایت شما متصل هستند، به شما کمک می کنند لغایت در دید موتور جستجو نسبت به وب سایت شما اعتماد ایجاد شود. به این دلیل رتبه وب سایت شما بالاتر از بقیه نتایج پیمان می گیرد.

سئو فنی: سئو با تمرکز روی معماری وب سایت شما و آزمایش کردن تقسیم سرور آن وب سایت در عقیده می گیرد، که صفحه وب شما از عقیده فنی تنظیم شده است. گوگل همان اندازه که از محتوای آن بهره‌گیری می شود به کدهای آن نیز اهمیت می دهد. این ویژگی برای رتبه بندی تارنما ها برای موتور جستجو به طور مخصوصی مهم است.

به خاطر داشته باشید که هر کسب و کاری نمی تواند وب سایتش را برای جستجو به یک طریق بهینه سازی کند، بنابراین هر سئویی یک فرایند بهینه سازی مشابهی نخواهد داشت. سئو کار (متخصص سئو) صنعت شما را تست می کند و در می یابد چه چیزی برای کاربران شما مهم است و استراتژی سئو را گسترش می دهد که محتوای واقعیت در روبرو رویت کاربران قرار گیرد.

با این فرض، شما می توانید با برداشتن 9 قدم مطمئن باشید که سئو پایه شمادر سنه 2020 تحت پوشش قرار گرفته است و مجانی از طرف در همین نوشتار در کمر بستن شما قرار می گیرد. شما می توانید با الگو های برنامه ریزی شده به استاد سئو درونی تبدیل شوید.

 

فرآیند سئو

پروسه سئو

1. یک فهرست از موضوعات درست کنید.

2. یک فهرست از کلمات کلیدی طولانی بر اساس موضوعات برپایی کنید.

3. صفحه ای برای هر موضوع ایجاد کنید.

4. وبلاگ در آن تنظیم کنید.

5. نیرو مقاله ها را هر هفته گسترش دهید.

6. یک پلن لینک سازی بسازید.

7. همه رسانه ها را پیش از قرار دادن در وب سایت خود فشرده کنید.

8. در مورد انحاء و آگاهی ها سئو صحبت کنید.

9. ارزیابی کنید و موفقیت محتوای تان را تعقیب کنید.

 

1. یک لیست از موضوعات صحیح کنید.

کلمات کلیدی قلب سئو هستند اما در واقع نخستین قدم شما در رشد طبیعی نیست. نخستین قدم شما ساخت لیستی از موضوعات است شما باید این پیشه را ماه به ماه انجام دهید.

برای شروع، یک لیست از 10 واژه ها اختصار اجتماع کنید و شرایط پیوسته با محصولات و خدمات در عقیده بگیرید.از Google’s Keyword Tool برای شناسایی حجم جستجوی آن کلمات و تغییرات آن بهره‌گیری کنید که برای کسب و کار شما قابل درک باشد.

 

شما باید واژه ها کلیدی اختصار محبوب را به موضوعات مرتبط لینک کنید. همانطور که می گویند، اما شما به آسانی پست های وبلاگ های شخصی را نمی توانید با این کلمات کلیدی اختصاص بدهید. این واژه ها کلیدی به سادگی قابل رقابت برای افزایش رتبه در گوگل هستند. اگر شما پسین به بهینه سازی وب سایت تان برای جستجو شروع کرده اید، ما در ادامه نحوه استفاده از این جستار ها را آموزش می دهیم.

با به کارگیری حجم جستجو و اندازه گیری بین آن ها، فهرست تان به 15-10 از کلمات کلیدی کوتاه که برای شما مهم هستند محدود کنید سپس این فهرست را بر بنیاد حجم جستجو ماهانه و پیوستگی آن با سوداگری خویش به ترتیب نخستینگی رتبه بندی کنید.

 

چگونه واژه کلیدی پسندیده برای رتبه اخذ در گوگل را انتخاب کنیم؟

برای مثال، اگر کسب وکار شما استخر شنا باشد و کوشش دارید استخر فیبر گلاس رتبه بندی کنید-کلمات کلیدی اختصار این عبارت ماهانه 11000 بار جستجو می شود – این واژه ها کلیدی کوتاه، می تواند موضوعی باشد که نماینگر جستار عمومی است که می خواهید در ارتباط با ی آن درونمایه بگذارید. این کسب وکار باید با واژه ها کلیدی طولانی که مرتبط با کلمات کلیدی کوتاه است شناسایی شود و ببینید چه مقدار حجم جستجوی مناسبی را به خویش گزین کردن می دهد و کمک می کنند به شما استخر فایبر گلاس را به خوبی تفسیر کنید.

 

ما هر یک از این کلمات را “رکن و ستون” می نامیم و آن را به عنوان پشتیبان اصلی برای “خوشه و گردآور ” بزرگ تر، واژه ها کلیدی طولانی استفاده می شود. در ادامه کدام یک ما را به مرحله پس می برد…

 

2. یک فهرست از واژه ها کلیدی طولانی بر بنیاد موضوعات ایجاد کنید.

شناسایی واژه ها کلیدی در جایی که بهینه سازی صفحه را ابتدا می کنیم برای هر ستون و خوشه که مشخص کرده ایم از keyword tool google کاربرد می نماییم لغایت 10 الی از کلمات کلیدی طولانی را معرفی نماییم که در جستار اصلی با کلمات کلیدی عمیق تر فرو رفته اند.

 

برای نمونه معمولا برای تولید درونمایه از موضوع سئو (seo) کاربرد می کنیم. اما این سوژه خیلی سخته که رتبه نکویی در گوگل مانند یک جستار محبوب به طور اختصاصی به تنهایی به دست آورد. ما با برپایی چندین صفحه با قصد پیمان دادن همان واژه کلیدی، در خطر رقابت با محتوای خویش هستید.–به طور خفته در همان صفحه نتایج موتورجستجو (SERP) –بنابراین ما در ضمن در تولید محتوا، باید جستجوهای واژه ها کلیدی اداره شود. تصاویر برای موتورهای جستجو بهینه شود. یک استراتژی سئو بسازیم (که شما درحال مطالعه آن هستید) و سایر موضوع های فرعی را در تو سئو قرار دهیم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 188
  • بازدید ماه : 1,118
  • بازدید سال : 3,701
  • بازدید کلی : 13,547