loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 41 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

افزونه wp-rocket وردپرس که جزو افزونه های خریدنی است، بهترین پلاگین وردپرس برای افزایش سرعت وردپرس است. برای همین هم آرم معروف و شناخته شده این افزونه موشک است. این افزونه کارهایی انجام میدهد که باعث بهبود کارایی وردپرس و افزایش سرعت عملکرد آن می شود. 

 

پشتیبانی از بارگذاری تنبل : قابلیتی که اگر فعال کنید باعث می شود تصاویر صفحه تا وقتی اسکرول به آن نرسیده لود نشود. لذا سرعت تکمیل صفحه را بالا برده و هر عکس را فقط وقتی کاربر تا آنجای صفحه سفارش طراحی سایت با وردپرس اسکرول کرد نشان میدهد.

بهینه سازی فایل های اسکریپت : این قابلیت باعث می‌شود فایل‌های متنی اسکریپتی نظیر سی‌اس‌اس و جاوا اسکریپت سمت سرور فشرده‌سازی و مینیفای شوند و با حذف فواصل اضافه و توضیحات، حجم این صفحه را تا حد ممکن کاهش میدهد.

پشتیبانی از کش موبایل : امکان کش برای موبایل یعنی علاوه بر اینکه بعد از هر بروزرسانی صفحه، از نسخه دسکتاپ صفحه کش می سازد، از نسخه موبایل و تبلت صفحه هم کش ساخته می شود. این کار مرور کاربران موبایلی را سرعت می‌بخشد.

ابزار پاک کردن کش : می‌توانید به صورت دستی هر وقت خواستید با یک کلیک روی ظاهر سایت، کش مربوط به یک صفحه مشخص را پاک کنید تا نسخه تازه بدون کش را ببینید. این کار برای ادمینی که به تازگی صفحه را بروزرسانی کرده مفید است.

پشتیبانی از کش موبایل : امکان کش برای موبایل یعنی علاوه بر اینکه بعد از هر بروزرسانی صفحه، از نسخه دسکتاپ صفحه کش می سازد، از نسخه موبایل و تبلت صفحه هم کش ساخته می شود. این کار مرور کاربران موبایلی را سرعت می‌بخشد.

زمانبندی پاک کردن کش : می توانید زمان دقیقی را بر اساس تاریخ روز و ساعت و دقیقه مشخص کنید تا راس آن موعد کش پاک شود. امکانی جالب که در بعضی مواقع می تواند بسیار کارآمد واقع شود.

بهترین افزونه تامین امنیت وردپرس iThemes protection pro برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

IThemes protection pro

قوی‌ترین پلاگین تامین امنیت وردپرس

80 $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://ithemes.Com/protection/#pricing

تمدید: سالیانه

طراحی سایت های وردپرسی به شرط تولید محتوا مثمر ثمر است و گرچه وردپرس امن است، اگر صاحبان سایت برای حداکثری کردن امنیت تدابیری بیندیشند می توانند با خیال راحت فقط بر بروزرسانی و بی هیچ دغدغه ای تنها بر بهره برداری از سایت متمرکز باشند. بسیاری از مدیران سایت های مبتنی بر وردپرس از نقاط آسیب پذیر که نفوذ از هکرها از آن نقاط محتمل است را نمی شناسند. این افزونه قدرتمند، حفره‌های امنیتی را شناسایی و مسدود می‌کند و با دفع حملات و نظارت بر احراز هویت کاربران، IP های کاربران با رفتار مشکوک را بلاک میکند و خیالی راحت را برای ادمین به ارمغان می آورد.

 

جلوگیری از حملات Brute force : اگر کاربری یا سروری تلاش های متعدد ناموفقی برای لاگین در سایت داشته باشد مسدود می شود.

اسکن زمانبندی شده مداوم سایت : این افزونه بر اساس زمانبندی داخلی خود سایت را مدام اسکن کرده و اگر حفره امنیتی در پلاگینی پیدا کرد گزارش میدهد و رفع می‌کند.

مسدود کردن ربات ها : ربات های مکانیزه ای که به قصدهای مختلفی نظیر دزدی ماشینی داده ها، درج مطلب در فرم ها و کامنت ها و ... را انجام میدهند شناسایی کرده و مسدود میکند.

تعیین حداقل ضریب امنیتی : بر کلمات عبور نظارت میکند و نمی گذارد از حد مشخصی ضعیف تر داده شوند و کاربران و ادمین را وادار به انتخاب کلمات عبور غیرقابل حدس و دشوار میکند.

شناسایی و خنثی سازی حملات به فایل ها و دیتابیس : با مانیتور کردن دائمی فایل ها می تواند تغییرات غیرمجاز را شناسایی کند. همچنین اجازه آپلود ویروس از کامپیوتر شخصی به روی وب سرور را نمی دهد.

تغییر آدرس صفحات لاگین و ادمین : صفحاتی مثل لاگین و ادمین را از آدرس معمول شان تغییر میدهد تا قابل حدس نباشند.

محدودسازی لاگین ادمین در ساعات مشخص: مثلا وقتی برایش مشخص میکنی که از ۱۱ شب تا ۶ صبح اجازه لاگین نده، در واقع جلوی بسیاری از تلاش های هکرها گرفته می شود.

غیرفعال سازی بعدی مجوزهای غیرلازم: مثلا امکان آپلود کد پی‌اچ‌پی را لغو میکند و یا اطلاعبه های بروزرسانی را به کاربران غیر ادمین نشان نمیدهد.

 

بهترین افزونه صفحه‌ساز وردپرس Beaver Builder seasoned برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

Beaver Builder seasoned

مدرن‌ترین صفحه‌ساز وردپرس

Ninety nine $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://www.Wpbeaverbuilder.Com/pricing

تمدید: سالیانه

افزونه بیور بیلدر پلاگینی صفحه ساز برای وردپرس است که با بسیاری از افزونه های مطرح API مشترک دارد. صفحه سازی که ساختن صفحه ریسپانسیو و واکنش‌گرای موبایل-دوست را به خوبی پشتیبانی میکند و با امکان کشیدن و رها کردن آبجکت های متنوع روی صفحه و انجام تنظیمات رنگ و استایل بدون درگیری با سی اس اس و تنظیم افکت های انیمیشنی و بصری بدون درگیری با جاوااسکریپت را ممکن می سازد. شاید زیباترین ویژگی این افزونه امکان بروزرسانی زنده از روی صفحات بدون نیاز به مراجعه به پنل ادمین است که وبمستری را بسیار دلپذیر میکند . 

 

طراحی گرافیکی با کشیدن و رها کردن : کشیدن و رها کردن. تغییر اندازه و جابجایی و تغییر اولویت. اگر آبجکتی نباید جایی بنشیند نمی گذارد آن را آنجا بیندازید.

پشتیبانی از ویرایش زنده : در حالیکه ادمین لاگین کرده بدون نیاز به مراجعه با پنل ادمین وردپرس می تواند مستقیما از روی ظاهر سایت و با کلیک روی هر عنصر از صفحه همان عنصر را ویرایش کند.

قابلیت ایمپورت و اکسپورت کردن : میتوان یک صفحه را ذخیره کرد. یا به صورت گلوبال که یکبار تغییر کند و در همه جا تغییرات اعمال شود و یا غیرگلوبال که هر بار بشود از ردیف های ذخیره شده گرفت و کشید و در صفحه ای نسخه ای انداخت.

پشتیبانی از ذخیره خودکار و ذخیره پیش نویس: مانند مایکروسافت ورد همانطور که در حال کار کردن هستید اتوماتیک هر چند لحظه یکبار صفحه را ذخیره میکند. همچنین اجازه میدهد پیش نویس مطلب ذخیره شود تا بعد از تکمیل یا در زمان مقتضی منتشر گردد.

پشتیبانی از راست به چپ و میانبرها : ساختن و صفحه آرایی صفحات فارسی از راست به چپ در آن دیده شده است. همچنین از میانبرهای صفحه کلید پشتیبانی میکند.

سئو-دوست : امکان انجام تنظیمات مربوط به سئو و مدیریت H1 تا H6.

امکان طراحی صفحه محصول : یکپارچگی با ووکامرس و امکان طراحی صفحه محصول و صفحه دسته محصول.

بهترین افزونه ارائه ابزارهای زیبا و خلاقانه روی صفحه‌ساز closing Addons for Beaver Builder برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

Remaining Addons for BB

ارائه ابزارهای زیبا و خلاقانه روی صفحه‌ساز

69 $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://www.Ultimatebeaver.Com/pricing

تمدید: سالیانه

افزونه جانبی قدرتمندی برای بیور بیلدر در اکوسیستم وردپرس که ماژول های سفارشی و بخش های از پیش ساخته و قالب های جدیدی را به بیور بیلدر می افزاید.  این افزونه بسیار سیک و بهینه بوده و باعث افزوده شدن گرادینت ها، استایل دهنده های گراویتی فرمَ جداکننده ها و نوار پیشرفت و شماره اندازها و باکس چرخنده و عناوین فانتزی و هات اسپات و ... به مجموعه آبجکت های بیور بیلدر می شود.

 

دارای افکت های زیبا : پس زمینه های پارالاکس حرفه ای و امکان افزودن انیمیشن به متن ها و پس زمینه های مختلف و افکت اسکرول صفحه.

امکان افزودن استایل زیبا به فرم های گراویتی : گراویتی به همان میزان که در ساختن فرم های کارآمد و حرفه ای قوی عمل کرده است در استایل های زیبا و جذاب و ترغیب کننده کاربر به تکمیل فرم چندان قوی نیست. این افزونه برای گراویتی فرم و فرم های کانتکت سون استایل های بسیار زیبایی دارد.

منوی سایدبار : منوی همبرگری سه خطی ساید بار که بتوان در آن همه کار کرد. مگا منو درست کرد. اسلایدر گذاشت. عکس و یا اچ‌تی‌ام‌ال درج کرد و افکت باز و بسته شدن ان را تنظیم کرد.

پشتیبانی از بک گراندهای ذره ای متحرک: امکان افزودن افکت های بصری مانند بالا رفتن حباب ها در مایع و یا افتادن دانه های برف بسیار زیبا و طبیعی و بدون کندی با انیمیشنی روان و قابل تنظیم.

پشتیبانی از هات اسپات : امکان افزودن علامت چشمک زن به نقاط مشخصی از تصویر که کاربر را وادار به کلیک میکند و سپس در قالب پاپ آپی جزئیاتی نمایش پیدا می‌کند.

امکان درج نقشه گوگل با استایل خاص : در این افزونه میتوانید گوگل مپ را روی نقطه خاصی مشخص کنید و به آن استایلی همنواخت و در هماهنگی با استایل سایت تان بدهید. نقشه زنده و عملیاتی گوگل در کادری در سایت شما.

بهترین افزونه ارائه ابزارهای کاربردی و کامل در صفحه‌ساز strength percent برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

Electricity percent

ارائه ابزارهای کاربردی و کامل در صفحه‌ساز

Sixty nine $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://wpbeaveraddons.Com/pricing

تمدید: سالیانه

افزونه پاور پک برای بیور بیلدر امکانات متعددی را به بیور بیلدر اضافه میکند. حاوی بیش از ۵۰ ماژول سفارشی و ۲۰۰ قالب سکشن است. از طراحی سایت ریسپانسیو پشتیبانی کامل دارد. افزونه ای قدرتمند با لود سریع و تطابق کامل با چندسایتی و آپدیت های منظم.

 

پشتیبانی از FAQ سئو : گوگل اسکیمای پرسش های متداول را مدتی است اضافه کرده است و این افزونه امکان درج پرسش و پاسخ های همنواخت با آن اسکیما را میدهد که توسط گوگل قابل شناسایی و نمایش در صفحه نتایج است.

امکان ساختن کاستم لاگین پیج برای وردپرس : با روشی ساده و بدون ایجاد درگیری امکان سفارشی سازی لاگین پیج را برای وردپرس ممکن میکند.

پشتیبانی از گالری تصاویر قابل فیلتر : برای نمایش نمونه کارها و امکان دهی فیلتر بر اساس موضوع یا رسته قابلیت ایده آلی است.

صفحه در حال نگهداری و صفحه به زودی : تم های متنوع از پیش آماده ای برای این دو صفحه در اختیار ادمین میگذارد.

پشتیبانی از افکت قبل و بعد روی تصاویر : افکتی که عکس حالت قبل و عکس حالت بعد نمایش داده می شود و کاربر با کشیدن یک خط عمودی یا افقی می تواند ببیند چطور حالت از قبل به بعد تغییر کرد.

امکان طراحی سبد خرید انیمیشنی : سبد خریدی که در سایدبار باز می شود و همیشه در دسترس است و همنواختی کامل با طراحی ریسپانسیو دارد.

بهترین افزونه کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت imagify برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

Imagify

ابزار حرفه‌ای کاهش حجم تصاویر بدون افت کیفیت

50 $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://imagify.Io/pricing

تمدید: سالیانه

افزونه ایمیجیفای کمک میکند سایت وردپرسی شما به کمال برسد. این افزونه با کاهش چشمگیر حجم عکس ها بدون افت کیفیت تصاویر تاثیر بسزایی در بهبود سرعت لود صفحات دارد. افزونه ای که تصاویر را بدون دخالت ادمین و اتوماتیک بهینه میکند.

 

سرعت بخشیدن به وب سایت : عکس های سبک تر، هم منجر به بهبود سرعت می شود و هم روی سئو تاثیر مثبت می گذارد.

ذخیره زمان برای ادمین: دیگر لازم نیست ادمین خودش کار بهینه سازی اندازه فایل تصاویر را انجام دهد بلکه این کار اتوماتیک انجام می شود.

کیفیت قربانی نمی شود : لازم نیست برای رسیدن به حجم فایل حداقلی کیفیت عکس را قربانی کنیم. بلکه عکس هی همچنان بی تغییر و زیبا باقی می‌ماند.

بهینه سازی همه عکس ها با یک کلیک: امکان بهینه سازی بالک یا چندین عکس با هم را داده است.

امکان بازیابی اندازه واقعی فایل: هر زمان اراده کردید می شود عکس را به همان اندازه و سروس اصلی اش سابقش برگرداند.

نصف کردن زمان لود صفحه : با بهینه سازی عکس های صفحه،‌چه صفحه اول و چه صفحات داخلی تا نصف کاهش حجم پیدا می کنند.

بهترین افزونه افزودن قابلیت جدید به وردپرس بدون نیاز به کدنویسی ACF برای طراحی سایت وردپرس و ساخت وب سایت وردپرسی و طراحی سایت با استفاده از وردپرس توسط نرم افزار طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت با وردپرس فارسی با استخدام طراح سایت وردپرس مسلط به طراحی سایت توسط وردپرس و طراحی سایت چند زبانه با وردپرس و طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و ارائه انواع خدمات طراحی سایت وردپرس و طراحی وب سایت در وردپرس بر اساس بهترین روش طراحی سایت وردپرس و قبول سفارش طراحی وب سایت وردپرس توسط بهترین شرکت طراحی سایت وردپرس و طراحی صفحه اول سایت وردپرس با طراحی قالب سایت با وردپرس و طراحی سایت از طریق وردپرس در مشهد و اصفهان و تبریز و تهران و شیراز و کرج

ACF seasoned

ابزار افزودن فیلد به وردپرس بدون نیاز به کدنویسی

25 $

مجوز: لایسنس توسعه دهنده

لینک: https://www.Advancedcustomfields.Com/pro/#pricing-desk

تمدید: سالیانه

افزونه superior custom Fields و یا پلاگین زمینه های دلخواه پیشرفته، جزو ۲۵ افزونه ای است که هر سایت وردپرسی بایست داشته باشد و کمپانی لیندا آموزش کامل اختصاصی برای آن تولید کرده است. با این افزونه های می توانید فیلدهای اختصاصی خود را به پنل مدیریت اضافه کنید. دیتا تایپ اختصاصی خود را بسازید و این دیتا تایپ را به نحو دلخواه در سایت نشان دهید.

 

پشتیبانی از فیلدهای تکرار شونده: گاه لازم است بتوانید فیلدها یا مجموعه ای از فیلدها را تکرار کنید مثلا در ثبت رزومه کاری، بتوان تخصص ها را که برای کسی ۴ تخصص و برای کس دیگری ۵ تخصص می شود وارد کرد طوری که هر تخصص شامل عنوان تخصص تکست باکس و نوع تخصص کامبو و شرح تخصص ادیتور متن باشد.

امکان ایمپورت و اکسپورت کردن فیلدها : دیتا تایپی که به زحمت و با فیلدهای زیادی ساخته اید می شود اکسپورت گرفت و جای دیگری در سایت دیگری ایمپورت کرد.

فیلدهای محتوایی منعطف : یعنی به ادمین در حال دیتا اینتری اختیار میدهد گروه هایی از فیلدها را به اختیار به صفحه اضافه کند.

فیلد گالری : این فیلد رابط کاربری ساده ای را برای مدیریت مجموعه ای از عکس ها بدست می‌دهد. امکان افزودن و آپلود چندین عکس و ادیت کردن و سورت کردن آنها.

کلون کردن فیلدها : به ادمین در حال دیتا اینتری امکان کلون کردن فیلدها را میدهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 1,117
  • بازدید سال : 3,700
  • بازدید کلی : 13,546