loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 38 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

محتویات حرفه شماست که با مخاطب سخن می گوید

اگر سعی در مجزا کردن عکس های خویش از دیگر همکاران خود دارید سرمایه گذاری روی یک دوربین با کیفیت و یا عکاس خوب زیاد مهم است. بر طبق پژوهش ها کارولات  روی ۸ میلیون عکس در اینستاگرام ، موارد زیر از اهمیت اکثریت نسبت به سایر نکات دارند.

+ غالب رنگ تکی

+ تصاویر روشن تر ( این عکس ها ۲۴% اغلب از سایر عکس ها لایک خوردند)

+پس گویه های خلوت تر ( در عکاسی به آنها bokeh  می گویند)

اما همه اینها به کنار ، عکس های خلاقانه هنوز بیش از بقیه عکس ها عقیده مشتری ها را به خود جلب می کنند و مایه افزایش لایک در اینستاگرام می شود.

به اثناء  جدید ترین نظرات در ارتباط با محتویات عکس های اینستاگرامی ما می توانید از بهترین عملکرد تصاویر را در گزارش های آنالیزی اینستاگرام ما بهره‌گیری کنید.

مشاهده کنید که بهترین برند ها برای فروش در اینستاگرام چه می کنند.

استراتژی های مختلفی برای فروش در اینستاگرام هستی دارد. برای بدست آوردن مدل های الهام بخش برای شما مدل های گوناگون برند در اینستاگرام را برای شما بخش بندی کرده ایم.

فروش از راه شورت لینک ها

Homepolish سرویسی بر اساس تجارت  است که دکوراسیونرهای علاقه مند خانه را به طراحان درونی لینک می کند. این کمپانی از اینستاگرام برای نمایش شغل طراحان و لینک های همیشگی تارنگار  های ویژه که عکس ها  در آنها پیمان دارند بهره‌گیری می کند.

عکس بالا یوزر ها را به لینک پروفایل که آنها را به پست های وبلاگ متصل می کند هدایت خواهد کرد. نکته مهم اینجاست که کاربرانی که به آن علاقه مند می شوند توانا به پرماسیدن اطلاعات اکثریت در مورد آن هستند.

دقیقا مشابه زمانی که مشتریان از لینک های کوتاهی برای توییتر بهره‌گیری می کنند، شما می توانید از همین شغل برای اینستاگرام کاربرد کنید. چون در اینستاگرام لینک مشخصات عمومی هستی ندارد، پس گذرگاه حل هدایت کردن ملت به لینکی است که در پروفایل خودتان است.

از روش تلفیق Sprout Social ( شاخه های اجتماعی ) با Bit.ly می توانید اطلاعات مهمی که بر پست های رسانه های اجتماعی کاربرد کرده اید را چک کنید. حتی می توانید به طور مستقیم از پنجره ما بدون ورود به سایت های سایر لینک کوتاهی خود را چک کنید.

پروراندن فروشگاه

شما می توانید یک سرویس پرداختی سایر در اینستاگرام برای شرکت هایی که فروش محصولات دارند برپایی کنید. برخی از این کمپانی ها دربرگیرنده  e ​Have2Have.It​, ​Linkin.bio​ و  LIKEtoKNOW.it​ هستند.

این تاکتیک ها تنها برای شرکت ها نیستند فروش و بازاریابی در اینستاگرام بلکه برای وبلاگ نویسان مد مثل Lyndi Kennedy​  کاربرد شود. Lyndiدر پست های خویش از  LIKEtoKNOW بهره‌گیری می کند. پست بالا به صفحه فرود زیر متصل شده است و آن برای احساس درباره محصولات سودمند است.

  طرز کار:

+ یک تماشاگر اینستاگرام خویش را به خدمات متصل می کند.

+ هنگامی که تماشاگر عکس را لایک می کند ، لایک او ثبت می شود.

+ سپس تماشاگر می تواند خدمات را تماشا کند که کدام یک از تولیدات بخشی از عکس هستند.

در واقع هم الان اینستاگرام برای پست های قابل خرید استفاده می شود. این خاصیت جدید است که توسط شمار منتخبی از خرده فروشان بهره‌گیری شده است.

عرضه  محصولات در تصویر شیوه زندگی

به جای به کارگیری پس گویه سفید که در بسیاری از عکس محصولات  بهره‌گیری می شود، وسایل را در تصاویری که به سخیف زندگی هستند کاربرد کنید. برای نمونه اگر محصول شما یک نوشیدنی است ، در تصویر خویش  به جای نشانه دادن بطری آن شخصی را نشانه دهید که در حال لذت بردن از نوشیدنی است .

Warby Parker مثال بسیار خوبی از برند سخیف حیات است. شما می توانید عکس محصولات و عکس اشخاص گوناگون که از بهره‌گیری فرآورده لذت می برند و طرفدار آن هستند، را در پست ها ببینید .

برای مشتریان آسان تر است که عکس خودشان در به کارگیری محصولات را در عکس ها ببینند وسپس فروش به آنها هم بسیار آسان می شود.

تلفیق محتوای ایجاد شده توسط کاربر و طنز

Various Keytags یک کمپانی ساده است. این شرکت برچسبهای کلیدی برای زندگی یومیه کسان فرآوری می کند. اینستاگرام آنها با نمونه کارها و بیان برچسب های خلاقانه ایی که دست مشتریان است عمل می کند. بین عکس های مشتریان حس طنز و خنده را هم جای می دهند.

این تاکتیک ویژه فروش به شما برای فهمیدن اینکه مشتریانتان در استفاده از برند شما آن را بی عیب می دانند ، کمک می کند. برخی مواقع بعضی ایده های ساده و طنز، به راحتی باعث  افزایش لایک اینستاگرام میشود.

استفاده از مارک هشتگ

برای نگهداشتن عکس های مشتریانتان ، برند هشتگ را تشویق کنید. این به خصوص برای تجارت هایی که یه صورت آن لاین هستند زیاد کمک کننده خواهد بود. مشتریان Passion Planner’s با برنامه ریزانشان خلاق خواهند بود.

شرکت الهام بخش ترین پست ها را به نمایش می گذارد که سپس منجر به خلق یک گردآوری در اینستاگرام پر از بزرگترین طرفدارانش می باشد. در پست بالا Passion Planner با یک PLANNERTIP نخست و با چندین برند هشتگ آن را فرجام داده است.

هشتک Passion Planner   به انفرادی  تقریبا  ۶۰۰۰۰ پست دارد.

وقتی که شما یک جامعه تغییر ناپذیر اینستاگرام دارید  آغاز فروش شما به شمار این  اجتماع  خواهد بود.

فروش غیر مستقیم در اینستاگرام

برای تعدادی از شرکت ها مانند رستوران ها  یا خورده فروشان سطح بالا، اینستاگرام به عنوان  ابزاری برای توسعه برندشان بهره‌گیری می شود.

فروش به طور مستقیم با اینستاگرام مرتبط نیست ، اما می تواند با راههای مختلفی به طور غیر سر راست با آن مرتبط شود.

برای رستوران ها راهی برای رزرو است .

برای بارها پیشنهاد اینستاگرام تنها ارایه مشخصات محصولات خاص است.

برای خدمات گفتن داستانی مبنی بر اینکه کمک به مشتری چگونه سپریدن می گیرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 3,045
  • بازدید کلی : 12,891