loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 47 چهارشنبه 21 خرداد 1399 نظرات (0)

وردپرس چیست و چرا انقدر محبوبه؟!

خیلی ساده بخوایم بگیم، وردپرس یه سیستم مدیریت محتوای سایت سازه که با استفاده از اون توانا خواهید هر گونه سایت و محتوایی که فکرشو بکنید رو ایجاد کنید. اما اگه بخوایم خیلی چیره دست تر به این سوال که وردپرس چیست استجابت بدیم، باید بگیم که وردپرس یه نرم انگیزه ها متن باز تحت وب هست که در واقع یه گونه CMS یا Content Management System و سیستم مدیریت محتوا هست.

 

سیستم های مدیریت محتوا یا CMS ها به راستی ایجاد شده اند الی شغل ما رو در طراحی سایت آسان کنند! شما با به کارگیری این سیستم های مدیریت محتوا می تونید هر گونه محتوایی رو در سایتتون ویرایش و مدیریت کنید.

 

برترین سیستم های مدیریت درونمایه موجود در فضای اینترنت وردپرس، Drupal و جوملا هستند که توصیه نخست و واپسین،انجام ما استفاده از وردپرس است.

 

جالبه بدونید که 27 درصد همه سایت های موجود در فضای اینترنت از وردپرس استفاده می کنند !

 

 

دلیل اول و مهم ترین دلیل – کار کردن با وردپرس بی نهایت ساده س!

وردپرس چیست - به کارگیری وردپرس

 

احتمالا مهم ترین علت محبوبیت وردپرس سادگی بیش از اندازه و راحت بودن پیشه با این سیستم هست. این سیستم مدیریت درونمایه (CMS) به زبان پارسی ترجمه شده و اکثر قالب ها و افزونه هاش فارسی و راست چین شده اند و آماده بهره‌گیری هستند و شما گریز نیست پیشه خاصی رو برای استفاده از اون بکنید!

 

اگه بهتون بگیم که می تونید در پهنا 1 روز وردپرس رو یاد بگیرید، احتمالاً فکر کنید که داریم اغراق می کنیم ولی حقیقتش همینه. شغل با این سیستم انقدر ساده س که ما میتونیم همشو در پهنا 1 روز بهتون یاد بدیم!

 

 

دلیل دوم – وردپرس کاملا رایگانه!

رایگان بودن وردپرس

 

استفاده از این سیستم مدیریت درونمایه کاملا رایگانه. شما برای شغل با این سیستم اصلا احتیاج نیست خرج ای بکنید و به راحتی می تونید ازش استفاده کنید.

 

البته اگه بخواید از یه سری افزونه و یا قالب خاص در سایتتون کاربرد بکنید احتمالاً دربایستن باشه که راز کیسه رو شل کنید و یه کمی هزینه کنید!

 

 

دلیل سوم – وردپرس بی نهایت انعطاف پذیره

منظورمون از نرمش پذیری چیه؟ شما با به کارگیری وردپرس می تونید هر نوع سایتی که مد نظرتون هست رو پیاده سازی کنید. از سایت شخصی گرفته لغایت گونه ها و اقسام سایت های فروشگاهی یا خبری و هر چیزی که فکرشو بکنید.

 

نکته جالب تر راجع به وردپرس اینه که شما برای پیاده سازی این وبسایت ها دربایستن به 2 چیز دارید: “پوسته” و “افزونه”.

 

شما برای طراحی این وبسایت ها در وردپرس دربایستن به هیچ ادب برنامه نویسی یا به اصطلاح کدزنی ندارید!

با وردپرس شما می تونید با به کارگیری یه افزونه خیلی ساده، سایت های چند زبانه بزنید!

 

 

دلیل چهارم – شما با وردپرس خیالتون از کل چی راحته!

دلیل برای استفاده از وردپرس

 

شما وقتی که وردپرس رو گزینش کنید، خیالتون از همه چی راحته. وردپرس زحمت ساختن دیتابیس، اندوخته اطلاعات، پیاده سازی و اجرای سایت شما رو می کشه و فقط کافیه که شما با استفاده از 2 چیزی که بالاتر بهش اشاره کردیم، افزونه ها و تم ها، بتونید اون چیزی که توی ذهنتون هست رو پیاده سازی کنید. به راستی این مهارتی هست که خیلی ها ندارن!

 

شما وقتی وارد وردپرس میشید، با دریایی از تم ها و افزونه ها مقابل میشید، این که بدونید از کدوم افزونه یا تم در وبسایتتون کاربرد بکنید نیازمند آزمون خطا بسیار هست که ما در پیوستگی بهتون آموزش میدیم.

 

 

دلیل پنجم – بهینه سازی سئو وردپرس زیاد آسونه

ساده بودن بهینه سازیی سئو وردپرس

 

یکی از مهم ترین دلایل استفاده از وردپرس اینه که بی نهایت “سئو فرندلی” هست. یعنی خیلی راحت و با استفاده از یه سری افزونه شما می تونید سایتتون رو سئو و برای موتور های جستجو بهینه کنید و سایتتون دقیقا همونطوری باشه که گوگل می خواد.

 

 

 

دلیل ششم – شما با انتخاب وردپرس، وارد یک جامعه زیاد کبیر می شوید!

جامعه وردپرس چیست

 

یکی از دلایلی که خیلی از کسان بهش دقت نمی کنند اینه که وردپرس سیستمی هست که کسان زیاد زیادی دارند ازش بهره‌گیری می کنند. این خودش یه برتری خیلی خوبه، چون شما دارید وارد مسیری میشید که بسیاری از کسان کامیاب اون رو طی کرده اند و شما می تونید از تجربه اون ها بهره‌گیری کنید.

 

برای مثال اگر شما به مشکلی در وردپرس بربخورید، با یک جستجوی ساده، منابع زیاد زیادی رو برای حل مشکلتون پیدا خواهید کرد.

 

 

دلیل هفتم – امنیت بالا وردپرس

امنیت بالا وردپرس چیست

 

امنیت یک وبسایت یکی از مهم ترین مواردی هست که هر وبمستری باید بهش اهمیت بده. وردپرس نیز دائم به اندیشه کاربرهاش بوده و کوشش کرده با ارائه بروزرسانی های جدید، سوراخ های امنیتی رو از بین ببره و این سیستم امن تر بشه.

 

باید به این نکته اشاره نماییم که وردپرس به خودی خودش امن هست ولی ممکنه که ما با یه سری از پیشه ها باعث بشیم که یه سری حفره های امنیتی در سایتمون به هستی بیاد.

 

 

دلیل هشتم – وردپرس دریایی از ابزار، امکانات و ویژگی ها رو در خودش جای داده

شما با برگزیدن وردپرس با دریایی از امکانات و دست موزه هایی که وردپرس در خودش جای داده مواجه خواهید شد! این امکانات و ابزارهای بی نظیر به شما کمک می کنند که هر چیزی که توی ذهنتون هست رو پیاده سازی بکنید.

 

 

 

در سرانجام باید بگیم که وردپرس شغل شما رو بسیار ساده می کنه. شما با گزینش وردپرس وارد جامعه ای میشید که دائما در حال کوشش برای بهتر کردن و بهینه سازی این سیستم مدیریت محتوا با ارائه افزار و امکانات جدید هستند.

 

این سیستم به شما کمک می کنه که خیلی سریع بتونید کاراتون رو قبل ببرید و با کمترین خرج و به سرعت پیشرفت کنید و در آخر باید بهتون بگیم که به دلایلی که در بالا آوردیم و صد ها علت دیگه، این سیستم بهترین انتخاب شما خواهد بود!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 1,173
  • بازدید سال : 3,756
  • بازدید کلی : 13,602