loading...
akhbar tecnolozh10
saqar بازدید : 36 یکشنبه 18 خرداد 1399 نظرات (0)

1.میزتحریرهایی برای فضاهای کوچک

مدل میز تحریر

 

چه شما کارتان را از یک اداره به منزل جابه‌جا کنید یا فقط نیاز به مکانی برای وب‌گردی، پرداخت قبوض یا نگاه کردن به ایمیل‌هایتان داشته باشید یک فضای کاری با دکوراسیون داخلی شیک، برای شغل کردن در منزل موثرتر خواهد بود. اما اگر شما اتاقی برای پیرامون کاری واقعی نداشته باشید، چه می‌کنید؟

 

اگر شما بتوانید میز تحریر حقیر و کاملی پیدا کنید، مشکلی نخواهید داشت. برای ارائه‌ی ایده‌ی خود، این‌جا چندین راه‌حل عالی برای فضای کوچک هستی دارد، از وسایل شناور تا سکوی ایستاده.

2-میز تحریر با پنجرۀ شناور

 

 

میز تحریر کودک

 

این طاقچه‌ کنار پنجره قطعا زیباست، اما زاویه‌هایش گوشه‌ی عجیب و غریبی ایجاد کرده‌اند که مکان را اشغال می‌کند. اینتر پاز دیزاین این محل شگفت را به یک محوطه‌ی کاری سودمند با یک میز تحریر سفارشی تبدیل کرده و برای متناسب کردن مکان طراحی کرده است.

 

گوشه‌های زاویه‌دار عجیب و ناآشنا مانند این طاقچه برای بیشتر وسایل اداری نامتناسب هستند و یک میز تحریر معلق سفارشی همانند به این میز راه‌حلی عالی است.

3.سبک نوین میز تحریر از آن میانه‌ی قرن

 

قیمت میز تحریر دیواری چوبی

وسایل کم‌رنگ و مدرن مربوطه به میانه‌ی سده در فضاهای کوچک کاربرد دارد. چون قسمت‌هایی همانند این دسته عمده‌ای از تصویر را در تیررس پیمان نمی‌دهد. این میز تحریر در اواخر 1950 در یک آپارتمان در پاریس توسط ماریون آلبرگ طراحی شده است، یک نمونه‌ی فوق‌العاده است. پرداخت چوبی زیبا و طراحی جمع و جور، یک تناسب شیک برای اتاق نشیمن حقیر ایجاد کرده است. یک قفسه‌ی کتاب بلند و جدید که برای نگهداری لوازم اداری بهره‌گیری شده، فضای اداری کاملا کاربردی را در خانه تکمیل می‌کند.

4.میز تحریر آلاچیقی کوچک

 

خرید اقساطی میز تحریر

 

حساب کردن هر اینچ در یک خانه‌ی بسیار حقیر می‌تواند مشکل باشد. این خانه‌ی که متعلق به تریلر است طراح داخلی مگان جورجوپلاس با پر کردن یک آلاچیق خالی در اطاق خواب با یک میز تحریر توکار کوچک و یک تابلوی اعلانات چوبی، از پس بحران برآمده است.

5.میز تحریر لوسیت

 

میز تحریر دیواری

 

در فضاهای کوچک، قسمت‌های بزرگی از وسایل یک دست می‌تواند ناراحت‌کننده باشد، بعد چرا نامرئی نمی‌شوند؟ یک میز تحریر ساخته شده از بلور شفاف لوسیت  را در عقیده بگیرید. این میز در یک آپارتمان در نیویورک توسط طراح درونی تارا بنت پیمان گرفته است. یک کمد صورتی رنگ حقیر هم به عنوان میز و هم محل حفاظت ابزارها اداری کاربرد می‌شود.

6. پیشخوان گردان

 

خرید میز تحریر ارزان

 

به جای کوشش برای به زور جادادن یک میز تحریر سنتی در این محل پیشه خانگی کوچک، گروه طراحی معماران سی‌.دی.کی یک پیشخوان معلق چوبی و گردان را نصب کرده‌اند. ساختن چنین چیزی فضای اکثریت برای قفسه‌های کتاب و موارد دیگری که بعدا اضافه می‌شوند را خواید داشت. فضای خالی ذیل میز تحریر معلق یا پیشخوان به صندلی‌ها دستور می‌دهد تا به راحتی به اطراف حرکت کنند و مکان‌هایی را برای قرار دادن قفسه‌های کشودار و جعبه‌های نگه‌داری وسایل فراهم نمایند.

 

7.کشوی معلق

 

قیمت میز تحریر 

 

در این آشپزخانه‌ی آبی که سارا برنارد طراح آن را نوسازی کرده است، یک میز تحریر کشودار معلق با یک پیشخوان از جنس  ستگ کوارتز در بالای آن، یک کنج اداری ایجاد کرده است که برای رجوع به دستوالعمل‌های آنلاین یا نگهداری به عنوان مرکز پیام خانگی بی‌نظیر است.

 

8.میز تحریر تاشو دست‌ساز

 

میز تحریر تاشو

 

تخت‌خواب تاشو دسته هوشمند وسایلی با فضای ناچیز است که میز تحریر تاشو دست‌ساز از آپارتمان‌ تراپی الهام می‌گیرد. پایه‌ها و سطح روی میز تمامی به لولاها وصل شده‌اند. این میز تحریر نصب شده به سمت حصار تا می‌شود و وقتی بیچارگی نباشد، با سطح مجاور بارو متناسب می‌شود.

 

 

9.سکوی میز تحریر دست‌ساز

 

 

میز تحریر

 

پزشکان کارآزموده موافق هستند که یک میز کار کوچک برای سلامتی شما خوب است. پایه‌های میز تحریر مسی است که با دست انسان طرح‌ریزی شده است این سوژه را به اشتراک می‌گذارد که چگونه شما می‌توانید هر میزی در خانه را به میز تحریر کوچک تبدیل کرد. برای اتمام این هنردستی احتیاج به دو دست موزه اساسی دارید:  دست موزه برش لوله‌ی مسی و آچار پیچ گوشتی. لوله‌ها و ابزارها اتصالات و رویه‌ی میز در هر خانه‌ای موجود است.

 

10.قفسه‌بندی چارچوب مفتولی

مدل میز تحریر

 

یک تخته‌ به مجموعه‌ای قفسه‌بندی شده با  چارچوب سیمی یک میز تحریر شیک شگفت‌انگیز که در این آپارتمان سوئدی که در آلوم مک لری دیده می‌شود، اضافه شده است. پایه‌های قفسه‌بندی سیمی، طاقچه‌های دیوارکوب و قفسه‌بندی شده را می‌توان در هر فروشگاه لوازم خانگی یا مراکز خانگی خریداری کرد. پشت پایه های قفسه‌بندی را به دیوار تکیه دهید، تعدادی قفسه و میز تخریر را مونتاژ کنید و فورا یک فضای اداری خانگی برپایی نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 124
  • بازدید ماه : 1,054
  • بازدید سال : 3,637
  • بازدید کلی : 13,483